• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2021 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2021 12:35

Detail zákazky Z202119352

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2021 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2021 12:35

Základné údaje

Z202119352

OF-242355

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5967854

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

00594644

DOMINO, akciová spoločnosť, Spišská Nová Ves.

Zimná 51, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pamätné mince

propagačný tovar, materiál, predmet, pamätné mince

  • 18512000-1 - Mince a medaily
  • 18512100-2 - Mince
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pamätná minca (razená)
Funkcia
Pamätná minca - novovyrobený, doteraz nepoužívaný propagačný výrobok slúžiaci na propagáciu a prezentáciu objednávateľa v množstve uvedenom nižšie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pamätná minca - množstvo ks 250
Priemer mince mm 50
Hrúbka mince mm 3
reprezentatívny darovací obal ks 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhotovenie Minca bude z jednej strany razená  -  pamätná minca s 3D dizajnom na jednej  strane
Materiál kov (mosadz)
farba patina zlatá
Vyhotovenie - reverz/ rub hladká zadná strana
Vyhotovenie - averz/ líce pri príležitosti ukončenia Úradu logistického zabezpečenia OS SR ( podľa vizuálu v prílohe )
Tvar kruh
reprezentatívny darovací obal krabička potiahnutá modrým saténom
rozmer obalu primeraný k minci áno
Platidlo nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy ( jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH).
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 07,30hod. do 13,30 hod.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
Požaduje sa objednávateľovi doručiť faktúru v 2 výtlačkoch + 2 výtlačky dodacieho listu, v prípade že faktúra slúži zároveň aj ako dodací list tak taktiež v 2 výtlačkoch.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

04.10.2021 07:00 — 05.11.2021 13:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie

2 881,20

2 401,00

Žiadam o technickú špecifikáciu predmetu zákazky do troch pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.09.2021 10:09

30.09.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.09.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 132
 83
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.09.2021 10:22 - Vstupná ponuka 2 881,20 € Cena s DPH
30.09.2021 07:04 - Najvýhodnejšia ponuka 2 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS