• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2021 15:50

Detail zákazky Z202119332

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2021 15:50

Základné údaje

Z202119332

OF-242254

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5967826

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

45282722

SPAREX SK, spol. s r.o.

Horné Ozorovce 298, Bánovce nad Bebravou, 95703, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava kabíny EURO II

Oprava a údržba nákladných vozidiel; Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel, oprava a montáž častí vozidiel

  • 50116000-1 - Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava kabíny EURO II
Funkcia
Oprava kabíny EURO II na poškodenom vozidle TATRA, využívaného na letnú a zimnú údržbu ciest.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava kabíny EURO II - zapojenie, montáž repasovaného skeletu kabíny EURO II celok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oprava pozostáva z jednotlivých častí / úkonov:
- vyskladanie kabíny EURO II, (zapojenie a montáž nepoškodených funkčných dielov z pôvodnej kabíny do repasovanej) 1 kptl.
- demontáž a následná montáž kompletnej elektrokabeláže vrátane zariadení a prístrojov 1 kptl.
- montáž nových dielov do kabíny 1 kptl.
- celková kontrola a odskúšanie vozidla 1 kptl.
- repasovaná kabína skelet EURO II po kompletnej oprave (t.zn. klampiarske práce, tmelenie, lakovanie vo vrchnej farbe RAL 2011) repasovaná kabína spĺňajúca normy pre prevádzku na vozidle na cestné komunikácie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Obstarávateľ požaduje predložiť platný výrobcom potvrdený certifikát, ktorý ho oprávňuje k uskutočňovaniu autorizovaného servisu a predaja náhradných dielov na vozidlá zn. TATRA.
Obstarávateľ požaduje predložiť "Vyhlásenie dodávateľa", že má povolený prístup na portál "TATRA DEALER PORTAL (TDP.TATRA.CZ).
Obstarávateľ požaduje od dodávateľa predložiť čestné vyhlásenie, že dodávateľ má skúsenosti s identifikáciou, zaisťovaním a dodávaním originálnych náhradných dielov na vozidlá zn. TATRA.
Obstarávateľ požaduje predložiť čestné prehlásenie dodávateľa, že dodávané náhradné diely v zmysle jednotlivých požiadaviek obstarávateľa budú dodané výlučne originálne náhradné diely zn. TATRA.
Obstarávateľ požaduje aby bola vzdialenosť autorizovaného kamenného servisu dodávateľa do 50 km od sídla objednávateľa v Trenčíne.
Záruka 12 mesiacov od protokolárneho prevzatia vozidla z opravy.
Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia obstarávateľovi.
Obstarávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v originály alebo overenej kópii s podpisom štatutára do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

06.10.2021 16:00 — 10.11.2021 14:36

1,00 celok

12 623,71

12 623,71

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.09.2021 08:40

04.10.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 404
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2021 15:48 - Vstupná ponuka 12 623,61 € Cena bez DPH
04.10.2021 07:42 - Najvýhodnejšia ponuka 12 598,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS