30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36397172
VYVOND, s.r.o.
Francúzskych partizánov 4628, Vrútky , 03861, SVK
Opravy a údržba vysokozdvižných vozíkov
vysokozdvižný vozík, oprava a údržba vysokozdvižných vozíkov
Služba, Tovar
1. Vysokozdvižný vozík DESTA MV-12 B; rok výroby 1984
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je oprava a údržba vysokozdvižných vozíkov objednávateľa v množstvách a úkonoch uvedených v tejto zmluve. |
Vykonanie technického ošetrenia je požadované u každého vysokozdvižného zariadenia v rozsahu: výmena motorového oleja, výmena olejového filtra, výmena/vyčistenie palivového filtra. Rozsah opráv je uvedený v nasledovnom popise. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vysokozdvižný vozík DESTA MV-12 B; rok výroby 1984 | ks | 1 | ||
Vysokozdvižný vozík stredný DVHM-3522-LX | ks | 1 | ||
Vysokozdvižný vozík DESTA MV-12 B | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vysokozdvižný vozík DESTA MV-12 B; rok výroby 1984 | nefunkčný ukazovateľ motohodín |
Vysokozdvižný vozík stredný DVHM-3522-LX; rok výroby 1989 | vôľa na zdvihovej doske, poškodený ozubený veniec spojky, netesnosť palivového vstrekovac. čerpadla, vôľa v diferenciály, slabý účinok bŕzd, vybité náklonové válce, vybité silentbloky zadnej nápravy |
Vysokozdvižný vozík terénny DVHM-3222-T; rok výroby 1988 | pretesnenie rozvádzača zdvihu, vôľa v prednej náprave |
Názov |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
Servis a opravu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadovaných prístrojov. |
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii. |
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
Náhradné diely, ktoré budú vymenené pri oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
Zhotoviteľ musí vykonať záznam o vykonaní servisu a opravy do prevádzkovej dokumentácie. |
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu dodávateľa minimálne dva dni vopred. |
Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu po realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo. |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie zariadenia spôsobené poskytovateľom |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
05.11.2021 14:26 — 19.11.2021 14:27
1,00 celý predmet zákazky
6 000,00
5 859,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.09.2021 15:01
06.10.2021 14:25
06.10.2021 14:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.09.2021 15:46 - Vstupná ponuka | 6 000,00 | € | Cena s DPH |
05.10.2021 00:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: