• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2021 14:10

Detail zákazky Z202119325

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2021 14:10

Základné údaje

Z202119325

OF-241610

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5970094

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

31387454

KODYS SLOVENSKO, s r.o.

Sliačska 2, Bratislava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Termotransférová tlačiareň ZD421/príp. ekvivalent s minimálne rovnakými alebo lepšími technickými vlastnosťami

tlačiareň čiarových kódov, termotransférová tlač, termotlačiareň na tlač čiarových štítkov

  • 42991230-0 - Tlačiarne lístkov
  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Termotransférová tlačiareň ZD421/príp. ekvivalent s minimálne rovnakými alebo lepšími technickými vlastnosťami
Funkcia
termotransférová tlač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 10
Rýchlosť tlače 203 dpi mm 152
Rozlíšenie dpi 203
Šírka média mm 104
Flash pamäť MB 512
SDRAM MB 8
Šírka tlače mm 104
Dĺžka tlače mm 991
Šírka média mm 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podpora programovacích jazyky EPL, ZPL vyžaduje sa
Podpora typov médií etikety (na kotúči alebo skladané), predsekané visačky, kontinuálny pás, pásky na ruku Šírka tlače: max. 104 mm Dĺžka tlače: max. 991 mm Šírka média: min. 15 mm, max. 108 mm Dĺžka média: max. 991 mm
Podpora čiarových kódov bežné používané lineárne čiarové kódy dvojdimenzionálne kódy: PDF 417, Micro PDF 417, Codablock, Code 49, MaxiCode, Datamatrix, QR Code, MicorPDF, Aztec
Rozhrania sériové RS-232,USB, bezdrôtové pripojenie 802.11ac Ethernet 10/100, Wifi a Bluetooth 4.1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Predmet Kúpnej zmluvy je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok/ parameter ekvivalentným výrobkom/parametrom pod podmienkou, že takýto ekvivalent spĺňa úžitkové charakteristiky a je porovnateľnej alebo vyššej kvality.
1. Požaduje dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného tovaru:
- 1.1 V lehote do 14 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy,
- 1.2 V pracovných dňoch v čase medzi 8,00 - 14,00 hod,
- 1.3 Na vlastné náklady, tak aby bola zabezpečená dostatočná  ochrana pred jeho poškodením,
- 1.4 Po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 2 pracovné dní vopred, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní,
- 1.5 S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH
2. Požaduje sa záručná doba minimálne 24 mesiacov.
- 2.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami príp. v autorizovanom servise.
- 2.2 Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 2 pracovných dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia.
- 2.3  Súčasťou dodávky tovaru je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk/strediska dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy.
4. Súčasťou dodávky tovaru je návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku
5. V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj:
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka,
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený).
6. Prevzatie riadne dodaného tovaru je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole.
7.Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie.
8. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu.
9.Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
10. Ak faktúra obsahuje formálne, vecné alebo číselné chyby, alebo ak faktúra nemá náležitosti daňového dokladu podľa platnej legislatívy a objednávateľ na túto skutočnosť upozorní dodávateľa, ten je povinný zaslať objednávateľovi opravený doklad. Lehota splatnosti faktúry, ktorá je 60 dní, začína v tomto prípade plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry.
11. Kúpna cena tovaru zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania  ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného tovaru a poskytovaním záručného servisu.
12. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, vyplývajúce z tohto zmluvného vzťahu nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY:
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty:
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu,
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania.
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - Termotransférová tlačiareň",
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf.,
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a).
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť:
1.1Špecifikáciu ponúknutého predmetu zákazky z ktorej musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky.
1.2 Prospektový materiál v slovenskom resp. českom jazyku (resp. iný ekvivalentný doklad) ponúkaného produktu. Prospektový materiál musí obsahovať popis vlastností ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt.
1.3 Podpísanú kalkuláciu ceny
1.4 Kontaktné adresy pre zmluvné úkony tejto zmluvy v rozsahu  Zodpovedná osoba/ e-mail a telefón
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky:
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou,
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
C. Ukončenie zmluvy
1.Zmluvu možno ukončiť  písomnou dohodou oboch zmluvných strán .
2.Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve,
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve,
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka,
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 581/2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

11.10.2021 08:00 — 29.10.2021 14:00

10,00 ks

2 900,00

2 900,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

- technická špecifikácia obsahujúca popis technických vlastností, parametrov a hodnôt ponúkaného tovaru tak, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požiadaviek uvedených v opisnom formulári,p - prospekt ponúkaného tovaru, - kalkulácia ceny

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.09.2021 08:01

06.10.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 530
 39
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2021 09:22 - Vstupná ponuka 2 899,00 € Cena bez DPH
06.10.2021 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 2 895,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS