30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31564003
SAD, s.r.o.
Cesta osloboditeľov 8, Brezno, 97701, SVK
LED žiarivkové trubice, žiarovky
LED žiarivkové trubice, žiarovky
Tovar, Služba
|
1. LED trubica 18W 120 cm
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Osvetlenie priestorov a miestností |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 270 | ||
| výkon | W | 18 | ||
| dĺžka | mm | 1200 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| typový rad veľkosti trubice | T8 |
| pätica | G13 |
| farba svetla | neutrálna |
|
2. LED trubica 10W 60 cm
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Osvetlenie miestností a priestorov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 100 | ||
| výkon | W | 10 | ||
| dĺžka | mm | 600 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| typový rad veľkosti trubice | T8 |
| pätica | G13 |
| farba svetla | neutrálna |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
| Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia. |
| Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia. |
| V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
| Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy a ani na adresy miest plnenia, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
| Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom. |
| V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
| Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
| Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar. |
| Množstvo tovaru (zvýšenie) je možné (nie povinné) počas trvania zmluvy meniť len písomnou dohodou zmluvných strán (objednávka) podľa zákona č. 345/2015, § 18, ods. 1), písm. a), a to do výšky maximálneho limitu finančných prostriedkov, ktoré mal verejný obstarávateľ zabezpečené pri vyhlásení zákazky. Podmienkou je dodržanie jednotkovej ceny a technickej špecifikácie tovaru dohodnutej v tejto zmluve. |
Rajecká cestá 18, 01001 Žilina, Stredisko prevádzky objektov Martin - pracovisko Žilina, MO SR, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.10.2021 08:00 — 22.10.2021 13:00
1,00 jeden celok
1 352,00
1 352,00
Žiadame dodávateľa predložiť podrobný opis daného tovaru. Pokiaľ objednávateľ (kontaktná osoba) nepotvrdí, že akceptuje predložený opis daného tovaru, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. Dovoz tovaru riešiť po dohode s kontaktnou osobou minimálne dva pracovné dni vopred.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.09.2021 13:59
28.09.2021 13:00
28.09.2021 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.09.2021 09:55 - Vstupná ponuka | 1 308,00 | € | Cena s DPH |
| 27.09.2021 13:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 306,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: