30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36718301
Marko MT, s.r.o.
Kollárova 79/5592, Martin, 03601, SVK
ND a príslušenstvo do traktorov a malotraktorov
Náhradné diely, traktor, Zetor, Z7211, Z7711
Tovar, Služba
1. Náhradné diely na traktor Zetor 7211, 7711
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup náhradných dielov na traktory. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosič závesu, kat. č. 7011-5110 | ks | 3 | ||
Konzola ľavá, kat. č. 7011-5001 | ks | 4 | ||
Konzola pravá, kat. č. 7011-5002 | ks | 4 | ||
Tiahlo spodné, kat. č. 7211-5010 | ks | 3 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Náhradné diely musia byť nové, originálne alebo kvalitatívne rovnocenné s originálmi podľa schválených typových katalógov náhradných dielov. |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením názvu a technických parametrov: číslo výrobku (číslo výrobku, katalógové číslo, iné bližšie označenie). |
Dodávateľ sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru. |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný Objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 08.00 hod. do 14.00 hod. |
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, v opačnom prípade musí byť na faktúre uvedené, že slúži zároveň aj ako dodací list. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. |
Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy" EKS a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia. |
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru Objednávateľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita n.d., 2.nebude dodržaná lehota dodania n.d., 3.nebude dodržaná cena a množstvo n.d. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením Dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si Objednávateľ voči Dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia základňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
11.10.2021 08:00 — 25.10.2021 14:00
1,00 podľa špecifikácie
1 690,02
1 408,35
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný Objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 08.00 hod. do 14.00 hod., o dodávke tovaru by mal byť Objednávateľ informovaný deň vopred.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.09.2021 13:38
04.10.2021 14:00
04.10.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.09.2021 15:10 - Vstupná ponuka | 1 689,60 | € | Cena s DPH |
01.10.2021 17:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 622,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: