30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
50886771
AQUA PRO EUROPE, a.s.
Pod Furčou 7, Košice, 04001, SVK
Komplexná revitalizácia pripojovacích zariadení na vodu (dispenzorov)
Komplexná revitalizácia dispenzorov na vodu, sanitácia dispenzorov, údržba dispenzorov na vodu, komplexná revitalizácia pripojovacích zariadení na vodu
Služba
1. Komplexná revitalizácia pripojovacích zariadení na vodu (dispenzorov)
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie komplexnej revitalizácie 6 ks dispenzorov na vodu- model SO-702 pozostávajúcej z vizuálnej kontroly, hygienickej sanitácie, testu funkčnosti a výmeny filtrov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dávkovač pripojovací na vodu (dispenzor) SO-702 | ks | 6 |
Názov |
Kritériom je najnižšia cena jednej normohodiny vrátane použitého materiálu (jednotková cena). |
Komplexná revitalizácia zariadenia zahŕňa maximálne 4 normohodiny. V cene 1 normohodiny sú zahrnuté náklady na hygienickú sanitáciu, servis a údržbu vrátane výmeny filtra, testu funkčnosti t.j. všetky náklady poskytovateľa súvisiace s poskytnutím služby, vrátane dopravy. |
Poskytnutie služby potvrdia oprávnené osoby zmluvných strán podpismi v zápise o odovzdaní a prevzatí zariadenia. Dodávateľom vyhotovený a predložený zápis o odovzdaní a prevzatí zariadenia musí obsahovať: - označenie miesta plnenia objednávateľa, - identifikáciu zariadenia, jeho evidenčné (výrobné) číslo, - rozpis vykonaných prác, - číslo akceptovanej objednávky, na základe ktorej bola služba poskytnutá, - dátum a čas začatia a ukončenia prác, - dátum prevzatia zariadenia, - podpisy oprávnených osôb zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Právo na zaplatenie ceny vzniká dodávateľovi riadnym poskytnutím služby v súlade s touto zmluvou/dohodou. Objednávateľ zaplatí cenu za poskytnuté služby na základe faktúry. |
Dodávateľ vykoná predmetnú službu podľa zmluvy a v lehote určenej v tejto dohode/zmluve. |
Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa minimálne 2 dni pred plánovanou realizáciou služby o čase a dátume vykonania služby. |
Služba smie byť vykonaná len v pracovných dňoch do 14.00 hod. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Za kasárňou 3, 831 03 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
06.10.2021 08:00 — 25.10.2021 12:00
6,00 ks
585,00
488,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.09.2021 08:00
04.10.2021 09:00
04.10.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.09.2021 12:08 - Vstupná ponuka | 585,00 | € | Cena s DPH |
04.10.2021 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 584,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: