• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2021 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2021 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2021 11:17
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2021 11:30

Detail zákazky Z202119313

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2021 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2021 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2021 11:17
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2021 11:30

Základné údaje

Z202119313

OF-242319

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5979759

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31346448

NOACK - SLOVAKIA, spol. s r.o.

Seberíniho 1, Bratislava, 82103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické kity pre stanovenie mykotoxínov

kit, mykotoxín

  • 24950000-8 - Špecializované chemické výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické kity pre stanovenie mykotoxínov
Funkcia
Diagnostické kity pre stanovenie mykotoxínov v krmivách a potravinách  - práca v laboratóriu na pokračujúcich štúdiách.
Jedná sa o predpísané kity pre testovanie mykotoxínov na prístroji AccuScan®Pro Reader pre Reveal testy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Reveal® Q+ Strip test pre DON (v 1 balení 25 testov) bal 5
2. Reveal® Q+ Strip test pre Aflatoxin (v 1 balení 25 testov) bal 5
3. Reveal® Q+ Strip test pre Ochratoxin  (v 1 balení 25 testov) bal 5
4. Reveal® Q+ Strip test pre T-2/HT-2  (v 1 balení 25 testov) bal 5
5. Reveal® Q+ Strip test pre Zearalenon (v 1 balení 25 testov) bal 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kompatibilita s prístrojom AccuScan®Pro Reader áno
1. Reveal® Q+ Strip test pre DON (v 1 balení 25 testov) 300 - 6000 ppb
2. Reveal® Q+ Strip test pre Aflatoxin (v 1 balení 25 testov) 3 - 100 ppb
3. Reveal® Q+ Strip test pre Ochratoxin (v 1 balení 25 testov) 2 - 20 ppb
4. Reveal® Q+ Strip test pre T-2/HT-2 (v 1 balení 25 testov) 50 - 600 ppb
5. Reveal® Q+ Strip test pre Zearalenon (v 1 balení 25 testov) 50 - 1200 ppb
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení.
Plnenie zmluvy na základe písomných, telefonických alebo mailových objednávok (čiastkové plnenie).
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri zachovaní jednotkovej ceny.
Presné hodnoty tovarov uvedené Objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t. j. sú "predpokladaným množstvom" odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové objednávané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil zmluvný finančný limit počas trvania tejto dohody.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 30 dní
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoškodeného tovaru v originálnom balení.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii kvôli pokračujúcemu výskumu, aby neboli ovplyvnené výsledky porovnateľnosti. Z dôvodu reproducibility výsledkov sa nepripúšťa variantné riešenie.
Odberateľ si vyhradzuje právo odmietnuť tovar v prípade, ak nebude dodržaná presná špecifikácia.
Dodávateľ doručí objednávateľovi elektronicky do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky , rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodanie tovaru v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 14.00, pričom treba dodanie tovaru 1 deň vopred telefonicky oznámiť.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivého hodnotenia.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť neuspokojivé hodnotenie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

25,00 bal

6 297,50

5 725,00

Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.09.2021 09:23

12.10.2021 10:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2021 10:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 160
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2021 21:09 - Vstupná ponuka 6 297,50 € Cena s DPH
11.10.2021 21:09 - Najvýhodnejšia ponuka 6 297,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS