30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
00594644
DOMINO, akciová spoločnosť, Spišská Nová Ves.
Zimná 51, Spišská Nová Ves, 05201, SVK
Propagačné predmety - pamätné mince
propagačný, tovar, materiál, reklamný, predmet, pamätné, mince, minca
Tovar, Služba
1. Pamätná minca (razená)
|
|
---|---|
Funkcia |
Pamätná minca - novovyrobený, doteraz nepoužívaný propagačný výrobok slúžiaci na propagáciu a prezentáciu objednávateľa v množstve uvedenom nižšie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pamätná minca - množstvo | ks | 180 | ||
Priemer mince | mm | 40 | ||
Hrúbka mince | mm | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyhotovenie | Obojstranne razená pamätná minca s 3D dizajnom na oboch stranách |
Materiál | Mosadz (prioritná), poprípade zlúčenina cínu a hliníka |
Ďalšie parametre | Prevedenie - postriebrená patinovaná |
Vyhotovenie - averzná a reverzná strana mince | Grafický návrh averznej a reverznej strany mince bude dodaný objednávateľom (viď. príloha) |
Balenie | PVC obal - číry (viď. príloha) |
Názov |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ (kontaktná osoba objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy) poskytne podklady pre potlač a grafické návrhy elektronicky (e-mailom) po uzavretí zmluvy bezodkladne, najneskôr do 2 dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií (bez potlače) jednotlivých druhov tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy ( jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH). |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním. |
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 07,30hod. do 14,30 hod. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi. |
Požaduje sa objednávateľovi doručiť faktúru v 2 výtlačkoch + 2 výtlačky dodacieho listu, v prípade že faktúra slúži zároveň aj ako dodací list tak taktiež v 2 výtlačkoch. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
07.10.2021 12:11 — 05.11.2021 12:11
180,00 ks
1 500,00
1 196,00
Dodanie požadovaného materiálu najneskôr do 5.11.2021
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.09.2021 12:14
04.10.2021 12:10
04.10.2021 12:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.09.2021 13:22 - Vstupná ponuka | 1 500,00 | € | Cena s DPH |
01.10.2021 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 497,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: