• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2021 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2021 13:50

Detail zákazky Z202119307

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2021 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2021 13:50

Základné údaje

Z202119307

OF-242132

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5967966

Objednávateľ

35860839

Hydromeliorácie, š.p.

Vrakunská 29, Bratislava, 82563, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Akceptácia stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4
Predpokladané množstvo stravných poukážok ks 14000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
balenie stravných poukážok v baleniach viditeľne oddelených po 20 ks
stravná poukážka obsahuje číselný resp. čiarový kód
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie objednávaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podľa písomnej objednávky. Súčasťou dodávky pre miesto plnenia je požadovaný počet stravných poukážok podľa objednávateľa, ktorý môže byť odlišný od predpokladaného množstva.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od doručenia objednávky. Za doručenie sa považuje aj elektronické zaslanie a doručenie objednávky.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH.
Výška provízie sa vyjadruje v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Výška provízie v EUR bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe vzorca VP=(4EUR x VP v %) : 100
Celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy bez DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právo objednávateľa a prebehne dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje akceptáciu stravných poukážok dodávateľa, počas celej doby platnosti zmluvy, minimálne v 5 000 stravovacích zariadeniach v rámci SR
Objednávateľ požaduje akceptáciu stravných poukážok dodávateľa, počas celej doby platnosti zmluvy, minimálne v 8-mich stravovacích zariadeniach v Podunajských Biskupiciach
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie stravných poukážok v papierovej forme. Vzhľadom na zistené výrazné obmedzenia v akceptácii neumožňuje ekvivalentné riešenie
Dodanie stravných poukážok bude prebiehať systémom objednávka – faktúra, raz mesačne
Objednávku na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, e-mailom, faxom
Zmluvné strany sa dohodli, že minimálne a maximálne množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa
Faktúru za dodanie stravných poukážok doručí dodávateľ po každom plnení do sídla objednávateľa
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok a zahŕňa províziu dodávateľa, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie poplatky
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzača v prípade, ak ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 2%.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a uskutoční sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotu jednej stravnej poukážky, vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky
Celková cena za dodané stravné poukážky, na základe jednotlivých objednávok, bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, provízie za stravné poukážky a DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH
Požadovaná platnosť stravovacích poukážok je vždy do konca kalendárneho roku v ktorom sú vydané. Objednávateľ požaduje, aby stravovacie poukážky objednané počnúc mesiacom október mali platnosť končiacu v nasledujúcom kalendárnom roku.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do troch pracovných dní.
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo.
Zmluva sa uzatvára na dobu od 15.10.2021 do 31.12.2022
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka v ktorom boli vydané
Vrátenie stravných poukážok dodávateľovi najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania raz mesačne
Balenie stravných poukážok v baleniach viditeľne oddelených po 20 ks

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vrakunská 29, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

15.10.2021 12:06 — 31.12.2022 12:06

14 000,00 kus

56 000,00

56 000,00

Objednávateľ požaduje akceptáciu stravných poukážok dodávateľa, počas celej doby platnosti zmluvy, minimálne v 8-mich stravovacích zariadeniach v Podunajských Biskupiciach. Dodávateľ v prílohe predloží zoznam stravovacích zariadení v Podunajských Biskupiciach, ktoré akceptujú stravovacie poukážky dodávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.09.2021 12:34

05.10.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 421
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2021 12:54 - Vstupná ponuka 56 000,00 € Cena bez DPH
30.09.2021 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka 55 999,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS