• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2021 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2021 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2021 11:05

Detail zákazky Z202119306

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2021 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2021 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2021 11:05

Základné údaje

Z202119306

OF-242293

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5967936

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

36284238

LEON global s.r.o.

Svätoplukova 15, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby osobnej hygieny

krém, kefka, pasta, štetka na holenie, jednorázový holiaci strojček

  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 33711810-8 - Holiace krémy
  • 33721200-2 - Holiace strojčeky
  • 33711610-6 - Šampóny
  • 33711720-0 - Zubná pasta
  • 33711710-7 - Zubné kefky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Potreby osobnej hygieny
Funkcia
Predmety osobnej starostlivosti a hygieny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Penový krém na holenie, hmotnosť balenia 150 g, na obale musí byť uvedená hmotnosť!!! nie objem, neakceptuje sa iná veľkosť balenie kus 75
Šampón na vlasy, objem balenia 100 ml, objem musí byť uvedený na balení, balenie plast - nie sklo, neakceptuje sa iná veľkosť balenia kus 200
Zubná kefka pre dospelých, stredná tvrdosť, rok výroby kefky nesmie byť starší ako rok 2016 kus 200
Zubná pasta, objem balenia 75 ml, na obale musí byť uvedený objem 75 ml nie gramáž!!!, neakceptuje sa iná veľkosť balenia kus 400
Jednorazový holiaci strojček kus 2400
Štetka na holenie s drevenou rúčkou kus 50
Hrebeň na vlasy - pánsky, malý, plastový kus 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Neakceptuje sa dodanie kuriérskou službou, nakoľko pri takomto spôsobe dopravy sa dá skontrolovať iba neporušenosť balenia zásielky a nie jej obsah. Tovar musí byť dodaný dopravcom, ktorý umožní kontrolu množstva a splnenie technických špecifikácii pri dodaní tovaru.
Expiračná doba výrobkov ak je stanovená, tak musí byť minimálne do 30.9.2022, alebo na obale musí byť uvedené, že expirácia začína plynúť otvorením výrobku.
Požadujeme dodanie tovaru naraz v jeden deň (nie po častiach) v termíne plnenia, v pracovný deň od 8.00 do 14.00 hod.
Splatnosť faktúry musí byť v zmysle obchodných podmienok ET 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Na faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny jednotlivých položiek zaokrúhlené na 2 desatinné miesta, iba pri fakturácii za holiace strojčeky požadujeme uviesť jednotkovú cenu za 5 kusy strojčekov - jedno balenie.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

07.10.2021 08:00 — 08.10.2021 14:00

1,00 ks - viď. technická špecifikácia vyššie

1 440,00

1 200,00

uviesť jednotkové ceny jednotlivých položiek a ich názvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.09.2021 09:08

04.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 305
 25
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.09.2021 13:31 - Vstupná ponuka 1 440,00 € Cena s DPH
04.10.2021 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka 1 428,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS