• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2021 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2021 11:38
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2021 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2021 12:30

Detail zákazky Z202119305

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2021 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2021 11:38
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2021 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2021 12:30

Základné údaje

Z202119305

OF-240494

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5983763

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

36580040

PLUTKO, s.r.o.

Priemyselná 27/1707, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cestné smerové stĺpiky

cestný smerový stĺpik

  • 34920000-2 - Cestné príslušenstvo
  • 34928000-8 - Vybavenie ciest

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cestný smerový stĺpik biely 1200 mm do pätky podľa Vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L. 6.4
Funkcia
Cestný smerový stĺpik biely 1200 mm do pätky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestný smerový stĺpik biely 1200 mm do pätky ks 750
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podľa vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L. 6.4 áno
 2. Cestný smerový stĺpik biely 1500 mm podľa vyhlášky 30/2020 Z.z. a VL. 6.4
Funkcia
Cestný smerový stĺpik biely 1500 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestný smerový stĺpik biely 1500 mm ks 3150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podľa vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L. 6.4 áno
 3. Cestný smerový stĺpik s výstrahou - modrý 1500 mm podľa vyhlášky 30/2020 Z.z. a VL.6.4
Funkcia
Cestný smerový stĺpik s výstrahou - modrý 1500 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestný smerový stĺpik s výstrahou - modrý 1500 mm ks 456
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podľa vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L. 6.4 áno
 4. Cestný smerový stĺpik s výstrahou - modrý 1200 mm do pätky podľa vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L.6.4
Funkcia
Cestný smerový stĺpik s výstrahou - modrý 1200 mm do pätky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestný smerový stĺpik s výstrahou - modrý 1200 mm do pätky ks 530
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podľa vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L.6.4 áno
 5. Cestný smerový stĺpik pre osadenie výtyčky 1200 mm do pätky podľa vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L. 6.4.
Funkcia
Cestný smerový stĺpik pre osadenie výtyčky 1200 mm do pätky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestný smerový stĺpik pre osadenie výtyčky 1200 mm do pätky ks 530
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podľa vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L. 6.4.
 6. Cestný smerový stĺpik biely pre osadenie výtyčky 1500 mm podľa vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L. 6.4
Funkcia
Cestný smerový stĺpik biely pre osadenie výtyčky 1500 m
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestný smerový stĺpik biely pre osadenie výtyčky 1500 m ks 3679
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podľa vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L. 6.4 áno
 7. Cestný smerový stĺpik 1500 mm so zabudovanou výtičkou / teleskopický / podľa vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L. 6.4
Funkcia
Cestný smerový stĺpik 1500 mm so zabudovanou výtičkou / teleskopický /
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestný smerový stĺpik 1500 mm so zabudovanou výtičkou / teleskopický / ks 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podľa vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L. 6.4 áno
 8. Výtyčka pre osadenie do CSS 2500 mm
Funkcia
Výtyčka pre osadenie do CSS 2500 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestný smerový stĺpik biely 1200 mm do pätky ks 2679
 9. Výtyčka pre osadenie do CSS 2000 mm
Funkcia
Výtyčka pre osadenie do CSS 2000 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výtyčka pre osadenie do CSS 2000 mm ks 1750
 10. Plastová pätka pre CSS - príslušenstvo cestných smerových stĺpikov, slúžiaca na osadenie plastového stĺpika, s umožnením osadenia pätky zakopaním prípadne zabetónovaním
Funkcia
Plastová pätka pre CSS - príslušenstvo cestných smerových stĺpikov, slúžiaca na osadenie plastového stĺpika
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastová pätka pre CSS - príslušenstvo cestných smerových stĺpikov, slúžiaca na osadenie plastového stĺpika ks 1921
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
s umožnením osadenia pätky zakopaním prípadne zabetónovaním áno
 11. Cestný smerový stĺpik flexibilný biely 1200 mm s bodcom - 115x1200x20 mm, z plastu stabilizovanému voči UV žiareniu, maximálna flexibilita v smere aj protismere jazdy aj v krútení
Funkcia
Cestný smerový stĺpik flexibilný biely 1200 mm s bodcom - 115x1200x20 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestný smerový stĺpik flexibilný biely 1200 mm s bodcom - 115x1200x20 mm ks 380
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Z plastu stabilizovanému voči UV žiareniu, maximálna flexibilita v smere aj protismere jazdy aj v krútení áno
 12. Zvodidlový cestný smerový stĺpik biely 550 mm podľa Vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L. 6.4.
Funkcia
Zvodidlový cestný smerový stĺpik biely 550 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zvodidlový cestný smerový stĺpik biely 550 mm ks 780
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podľa vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L. 6.4. áno
 13. Zvodidlový cestný smerový stĺpik s výstrahou - modrý 550 mm podľa Vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L. 6.4
Funkcia
Zvodidlový cestný smerový stĺpik s výstrahou - modrý 550 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zvodidlový cestný smerový stĺpik s výstrahou - modrý 550 mm ks 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podľa Vyhlášky 30/2020 Z.z. a V.L. 6.4 áno
 14. Zvodidlový odrážač na zvodidlá plechový na NH4
Funkcia
Zvodidlový odrážač na zvodidlá plechový na NH4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zvodidlový odrážač na zvodidlá plechový na NH4 ks 2006
 15. Odrazka na plašenie zvery - plastová, pre montáž na cestný smerový stĺpik, súčasťou dodávky musí byť aj potrebný montážny materiál s antikoróznou úpravou (samorezné skrutky)
Funkcia
Odrazka na plašenie zvery - plastová, pre montáž na cestný smerový stĺpik, súčasťou dodávky musí byť aj potrebný montážny materiál s antikoróznou úpravou (samorezné skrutky)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odrazka na plašenie zvery - plastová, pre montáž na cestný smerový stĺpik ks 750
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
súčasťou dodávky musí byť aj potrebný montážny materiál s antikoróznou úpravou (samorezné skrutky) áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody.
Zmluvné strany uzavretím tejto Rámcovej dohody prejavujú svoju vôľu dohodnúť podmienky a spôsob realizácie predmetu Rámcovej dohody, ktorým je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na základe čiastkových zmlúv /objednávok/.
Návrh na uzavretie čiastkovej zmluvy s dodávateľom podáva objednávateľ formou písomnej objednávky zaslanej od každej oblasti samostatne emailom  , na dodanie dohodnutého tovaru za dohodnutú kúpnu cenu. Meno a kontakt poverenej osoby objednávateľ oznámi dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí  účinnosti  Rámcovej dohody.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Objednávateľ zároveň oznámi dodávateľovi mená a kontakty poverených osôb na preberanie tovaru v miestach plnenia predmetu Rámcovej dohody  v sídlach jednotlivých oblastí objednávateľa.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia Rámcovej dohody doručil emailom objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa, s uvedením informácií: meno a priezvisko,emailová adresa, telef.číslo.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev /objednávok/ na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody podľa aktuálnej potreby.
V prípade, ak dodávateľ nie je priamo originálnym výrobcom tovaru, predloží platný doklad od výrobcu, z ktorého bude vyplývať oprávnenie od výrobcu dodávať predmet zákazky v trvaní minimálne počas trvania zmluvy s objednávateľom a certifikát o nemennosti parametrov, vydaný autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. Dokumenty musia byť originály alebo overené kópie opatrené potvrdením výrobcu, že vystavené certifikáty sa viažu k tejto zmluve.
Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený  ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky a zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu vrátane dokladu v zmysle bodu 8.ROZPIS TOVARU požadujeme zaslať potvrdený štatutárnym zástupcom alebo osobou/osobami oprávnenými konať za dodávateľa.
Miestom dodania sú sídla objednávateľa v lokalitách Bardejov, Humenné, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník a Vranov n/T..
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar v lehote do 48 hodín odo dňa doručenia objednávky. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonávať kontroly množstva a kvality dodávaného tovaru.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa na prevzatie tovaru. Poverenie zástupcu na preberanie tovaru požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa.
Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet Rámcovej dohody riadne a včas na dohodnutom mieste plnenia a objednávateľ je povinný tento predmet kúpy prevziať a poskytnúť potrebnú súčinnosť.
Kvalita a komplexnosť dodávok predmetu Rámcovej dohody bude zo strany objednávateľa overovaná a potvrdená podpísaním dodacieho listu, resp. preberacieho protokolu pri preberaní predmetu Rámcovej dohody oprávnenými osobami objednávateľa .
Dodávateľ , na základe predloženej objednávky objednávateľom, dodá predmet Rámcovej dohody kompletne, v plnom  požadovanom množstve každej objednávky. Objednávateľ bude požadovať dodanie objednávky za splnené, ak bude dodaný tovar v požadovanom množstve presne podľa špecifikácie uvedenej v objednávke.
Objednávateľ sa nezaväzuje prebrať od dodávateľa tovar, ktorého množstvo alebo kvalita nebudú zodpovedať údajom vo vystavenej objednávke, príp.nebude v súlade s podmienkami a požiadavkami stanovenými v technickej špecifikácii a v osobitných podmienkach na plnenie.
Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia Rámcovej dohody bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa, maximálne finančné plnenie podľa celkovej ceny tejto Rámcovej dohody nie je možné prekročiť. Neodobratie množstiev jednotlivých položiek uvedených ako predpokladané, sa nebude považovať za porušenie zmluvných podmienok zo strany objednávateľa.
Cena za predmet dohody bude uhradená na základe faktúr, ktoré budú vyhotovené po uskutočnení jednotlivých dodávok predmetu kúpy. Podkladom pre fakturáciu budú dodacie listy potvrdené objednávateľom o prevzatí množstva a druhu predmetu kúpy. Dodávateľ vystaví samostatnú faktúru a zašle ju na adresu miesta plnenia zmluvy v zmysle predloženého rozpisu tovaru, ktorý bude súčasťou objednávky.
Právo na zaplatenie dohodnutej kúpnej ceny za predmet dohody vzniká dodávateľovi úplným a včasným splnením jeho záväzku v požadovanej kvalite a kvantite. Objednávateľ bude akceptovať iba kompletné dodanie zaslanej objednávky a neprevezme čiastočné, t.j. neúplné dodanie konkrétnej objednávky.
Dodávateľ je povinný dodržiavať kvalitatívne vlastnosti a technické parametre jednotlivých druhov predmetu dohody v súlade s príslušnou platnou normou STN EN 12899-3, resp. platnými technickými rezortnými predpismi vydanými Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja TP – 105 Technické podmienky použitia smerových stĺpikov a odrážačov. Jednotlivé položky predmetu dohody musia byť odolné voči vonkajším mechanickým a chemickým vplyvom, stabilizované proti UV žiareniu.
Dodávateľ zodpovedá za vlastnosti a funkčnosť dodaného tovaru, vrátane retroreflexných vlastností odrazových fólií a za technické požiadavky stanovenými v technickej špecifikácii predmetu dohody počas záručnej doby v trvaní  24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu dohody objednávateľom.
V prípade nedodržania kvality dodávaného tovaru je dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do troch dní od nahlásenia reklamácie kupujúceho.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby.
Jednotkové ceny , vrátane dodania na jednotlivé cestmajsterstvá sú maximálne a záväzné počas platnosti Rámcovej dohody.
Dodávateľ zodpovedá za všetky výrobné chyby zjavné a skryté v zmysle ustanovení Obchodného,resp. Občianskeho zákonníka vo vzťahu k objednávateľovi.  Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar. Ostatné záručné a pozáručné podmienky sa riadia ustanoveniami § 422 a nasl. zák.č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu do 3 kalendárnych dní odo dňa odovzdania a prevzatia tovaru v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade,že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry.
Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy:
a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru,
b/ nedodržanie lehoty dodania,
c/ nedodržanie kúpnej ceny,
Pri dodávke požadujeme predložiť vyhlásenie o zhode, resp. vyhlásenie o parametroch v zmysle bodu 8 Osobitných požiadaviek na plnenie.
Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Rámcová dohoda sa ďalej riadi ustanoveniami v zmysle OPET verzia 3.7 účinná odo dňa 2.8.2021 2. ČASŤ "VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY", čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode.
Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty:
a) dokument s uvedením  typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, v ktorom objednávateľ zároveň požaduje doplniť cenu celkom bez DPH a vrátane DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta,
b) čestné prehlásenie uchádzača, že: požadované druhy predmetu zákazky budú dodávané výhradne z krajín EÚ.
Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 2 Osobitných požiadaviek na plnenie a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 2 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek

294 355,75

245 296,46

Dodávateľ predloží objednávateľovi " Technickú a cenovú špecifikáciu" v súlade s predmetom zákazky, ktorá bude súčasťou uzatvorenej Rámcovej dohody.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.10.2021 14:08

14.10.2021 11:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2021 11:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 212
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2021 08:07 - Vstupná ponuka 294 352,62 € Cena s DPH
13.10.2021 11:01 - Najvýhodnejšia ponuka 294 346,74 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS