• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2021 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2021 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2021 10:00

Detail zákazky Z202119262

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2021 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2021 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2021 10:00

Základné údaje

Z202119262

OF-241998

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5954630

Objednávateľ

161586

Stredná priemyselná škola

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky materiál, Kancelársky materiál-ŠJ

Kancelárske potreby, obálky, perá, zakladače, lepiace pásky, rýchloviazače, korektory, baterky

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky materiál, Kancelársky materiál-ŠJ
Funkcia
Nákup kancelárskych potrieb pre riadny chod školy a školskej jedálne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pol.č.1 Papier kancelársky, multifunkčný, biely, formát A4, hmotnosť 80g, do laserových, atramentových tlačiarní, kopírovacích strojov, min. 500listov v balení. bal 160
Pol.č.2 Kancelársky kopírovací papier 80g, biely, formát A3, 500 listov balení bal 1
Pol.č.3 Kancelársky kopírovací papier 200g, biely formát A4, 250 listov v balení bal 2
Pol.č.4 Centropen SlideBall 2215 - jednorázové guľôčkové pero - šírka stopy 0,3 m, modré ks 20
Pol.č.5 Centropen SlideBall 2215 - jednorázové guľôčkové pero - šírka stopy 0,3 m, čierne ks 20
Pol.č.6 Centropen SlideBall 2215 - jednorázové guľôčkové pero - šírka stopy 0,3 m, červené ks 10
Pol.č.7 Nožnice kancelárske, 21 cm ks 10
Pol.č.8 Zošívačka kovová, na spony 24 - 26/6; s kapacitou zošívania 30 listov ks 10
Pol.č.9 Dierovačka -prenosný kovový dierovač,zásobník na odrezky,kapacita 10 listov; rozpetie medzi dierkami: 80 mm ks 10
Pol.č.10 Univerzálny odsponkovač ks 2
Pol.č.11 Rýchloviazač PP, A4, červený polypropylénový rýchloviazač s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou, s bielym zasúvacím pásikom pozdĺž chrbta • formát A4 ks 10
Pol.č.12 Rýchloviazač PP, A4, modrý polypropylénový rýchloviazač s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou, s bielym zasúvacím pásikom pozdĺž chrbta • formát A4 ks 10
Pol.č.13 Rýchloviazač PP, A4, zelený polypropylénový rýchloviazač s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou, s bielym zasúvacím pásikom pozdĺž chrbta • formát A4 ks 10
Pol.č.14 Čistiaci roztok, pre biele tabule, 250 ml ks 8
Pol.č.15 Lupa 65 kvalitná 50 mm ks 1
Pol.č.16 Baliaci papier biely, 97 x 126 cm, 90 g ks 10
Pol.č.17 Spisové dosky so šnúrkami A4 ks 50
Pol.č.18 Polypropylénový translucentný 4-krúžkový šanón, chrbát 20 mm, transparentný s vreckom na prednej strane ks 10
Pol.č.19 Rýchloviazač RO, A4, prešpánový, rôzne farby ks 50
Pol.č.20 USB 32 GB ks 4
Pol.č.21 Obálky C6, 100g samolepiace, biele ks 500
Pol.č.22 Obálky B6 s doručenkou "Doporučene", biele ks 200
Pol.č.23 Obálky C4 s páskou, biele ks 100
Pol.č.24 Obálky B4 s X dnom, 90g ks 10
Pol.č.25 Obálka C5 do vlastných rúk, opakované doručenie ks 100
Pol.č.26 Listové spony 28 mm, 100 ks krabička 20
Pol.č.27 Listové spony 78 mm, 50 ks krabička 3
Pol.č.28 Listové spony 50 mm, 100 ks krabička 5
Pol.č.29 Etikety samolepiace - 105,0 x 57,0 mm, 100 hárkov v balení bal 1
Pol.č.30 Pečiatková farba 30 ml, čierna ks 2
Pol.č.31 Pečiatková farba 30 ml, modrá ks 1
Pol.č.32 Pečiatková farba 30 ml, červená ks 1
Pol.č.33 Archivačná krabica z archívnej lepenky - 410 x 260 x 115 mm ks 10
Pol.č.34 Archívny box "Eco", 80 mm, hnedý Rozmery (š x v x h): 80 x 233 x 327 mm ks 10
Pol.č.35 Lepiaca páska veľmi pevná polypropylénová 50mm x 66m, transparentná ks 10
Pol.č.36 Samolepiaca páska - 15 mm × 10 m, transparentná ks 5
Pol.č.37 Guľôčkové pero z plastu s klikacou mechanikou, šírka hrotu 0,7mm, farba náplne čierna ks 20
Pol.č.38 Guľôčkové pero z plastu s klikacou mechanikou, šírka hrotu 0,7mm, farba náplne červená ks 50
Pol.č.39 Guľôčkové pero z plastu s klikacou mechanikou, šírka hrotu 0,7mm, farba náplne modrá ks 60
Pol.č.40 Popisovač Centropen 2811, F, 0,3 mm, čierny ks 10
Pol.č.41 Popisovač Centropen 2811, F, 0,3 mm, modrý ks 5
Pol.č.42 Popisovač Centropen 2811, F, 0,3 mm, zelený ks 5
Pol.č.43 Kalkulačka stolová, 14 miestny naklonený displej, dvojitá a trojitá nula, rozmer 122 x 170 x 22 mm, solárna batéria + 1 x LR1130 batéria ks 1
Pol.č.44 Guma biela.  Materiál PVC najvyššej akosti. Rozmery 62x21x11 mm. ks 20
Pol.č.45 Mechanická ceruzka Pentel , 0,5 mm, ks 10
Pol.č.46 Ceruzka s gumou HB ks 10
Pol.č.47 Pravítko plastové 30cm, transparentné ks 3
Pol.č.48 Magnetická stierka s vymieňateľnými filcovými vankúšikmi ks 30
Pol.č.49 Obal s uzatváraním - A4, transparentný, s cvokom ks 10
Pol.č.50 Samolepiace záložky šípka rozmer: 42 × 12 mm (5x 25ks) ks 5
Pol.č.51 Zvýrazňovač 6 mm, rôzne farby ks 10
Pol.č.52 Krieda biela 4-hranná tyčinka s rozmermi 12 x 12 x 100 mm (100ks v balení) bal 5
Pol.č.53 Farebné kriedy sada 12 ks v balení bal 15
Pol.č.54 Laminovacie fólie čire,216x303 mm, A4, 80mic, 100ks v balení bal 2
Pol.č.55 Laminovacie fólie čire,154x216 mm, A5, 80mic, 100ks v balení bal 1
Pol.č.56 Korekčný strojček - 4,2 mm x 10 m, jednorázový ks 15
Pol.č.57 Lepidlo tyčinkové 20g Pritt ks 15
Pol.č.58 Zošit linajkový A4 60 listov ks 20
Pol.č.59 Zošit linajkový A5 40 listov ks 5
Pol.č.60 Euroobal A4 50mic, lesklý 100 ks v balení ks 18
Pol.č.61 Fotopapier A4 180g/m2, 100ks ks 1
Pol.č.62 Náplň do zošívačky 24/6 1000 ks v bal. bal 15
Pol.č.63 Zakladače 4-krúžkové A4, 4,2 cm, celoplastový, rôzne farby ks 10
Pol.č.64 Zakladač pákový, celoplastový A4, 7,5 cm rôzne farby ks 15
Pol.č.65 Kancelársky kopírovací papier farebný, A4, 80 g, 5 x 20 l., Mix intenzívny bal 6
Pol.č.66 Dvojhárok linajkový A3, preložený do A4 ks 50
Pol.č.67 Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba čierna ks 60
Pol.č.68 Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba modrá ks 60
Pol.č.69 Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba zelená ks 50
Pol.č.70 Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba červená ks 60
Pol.č.71 Popisovač permanentný Centropen PEN 4606, na CD/DVD/BD, 1 mm, čierny bal 5
Pol.č.72 Euroobal A4 50mic, lesklý 100 ks v balení bal 1
Pol.č.73 Kancelársky papier  80g. 500 listov v balení bal 25
Pol.č.74 Ceruzka s gumou HB ks 10
Pol.č.75 Samolepiace záložky šípka, 12 x 50 mm, 5 farieb x 25 listov ks 1
Pol.č.76 Poznámkový blok v tvare kocky, 9 x 9 x 5 cm, lepený ks 2
Pol.č.77 Lepidlo tyčinkové 20g Pritt ks 2
Pol.č.78 Korekčná páska,jednorázová, stierateľná, 5mm x 6m ks 2
Pol.č.79 Zakladač pákový, celoplastový A4, 7cm rôzne farby ks 10
Pol.č.80 Batéria 1,5V AA, nenabíjateľné ks 12
Pol.č.81 Tabuľa korková 60cmx40cm ks 1
Pol.č.82 Rýchloviazač RZC, A4, prešpánový, závesný, rôzne farby ks 20
Pol.č.83 Rýchloviazač PP, A4,polypropylénový rýchloviazač s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou, s bielym zasúvacím pásikom pozdĺž chrbta • formát A4, rôzne farby ks 10
Pol.č.84 Tlačivo, Žiadosť o pracovné voľno, formát: A6, blok blok 1
Pol.č.85 Tlačivo Dovolenka, A6,blok blok 1
Pol.č.86 Plastové kancelárske odkladacie zásuvky, formát A4  stohovateľné, výrez v prednej časti a zošikmená odkladacia plocha na jednoduchý prístup k dokumentom ks 3
Pol.č.87 Kalendár stolový r. 2022, týždenný stĺpcový Kucharka, Slovensko ks 3
Pol.č.88 Guľôčkové pero z plastu s klikacou mechanikou, šírka hrotu 0,7mm, farba náplne modrá ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy, jednotkovú cenu a cenu za množstvo osobitne za každú položku dodávky vrátane DPH zaokrúhlené na 2desatinné miesta.
Dodanie celého predmetu zákazky v jeden deň (nie po častiach) v lehote plnenia v pracovný deň v čase od 8.00 - 14.00 hod.
Minimálne dva 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky prípadne e-mailom.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu.
Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi dodať požadovaný predmet zmluvy podľa požiadavky objednávateľa, maximálne však v dvoch dodávkach.  Dodávka č. 1 (škola) po položku č.71, dodávka č. 2 (školská jedáleň) od položky č. 72 po položku č. 88. Rozdeliť aj na dve faktúry podľa dodávok.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonníkv znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon,ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude vzmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru, 343/1, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

04.10.2021 08:00 — 21.10.2021 14:00

1,00 celok

2 113,74

1 761,45

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Zaslať zoznam tovaru s cenami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.09.2021 08:21

28.09.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 13
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.09.2021 19:17 - Vstupná ponuka 2 113,00 € Cena s DPH
27.09.2021 19:17 - Najvýhodnejšia ponuka 2 113,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS