• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2021 09:50

Detail zákazky Z202119252

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2021 09:50

Základné údaje

Z202119252

OF-242161

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5983791

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

45280380

ambitas, s. r. o.

Ševčenkova 25, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vytvorenie softwarovej podpory pre tkanivové zariadenie

biobanka, tkanivové, zariadenie

  • 72212000-4 - Programovanie aplikačného softvéru
  • 72211000-7 - Programovanie systémového a používateľského softvéru
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vytvorenie softwarovej podpory pre tkanivové zariadenie
Funkcia
softvérová podpora pre tkanivové zariadenia (TZ) je požiadavka transplantačného zákona 317/2016 z. Z. paragraf15, podľa ktorého je potrebné mať zavedený systém kvality v listinnej a elektronickej podobe. Elektronický systém zachytáva a dokumentuje celý pracovný proces a zabezpečuje povinnú dohľadateľnosť identity a zdravotného stavu darcov ako aj dohľadateľnosť identity, kvality, uskladnenia a distribúcie bunkových prípravkov. Bez vytvorenia softvérovej podpory nie je prakticky možné vytvoriť v TZ systém kvality s parametrami požadovanými v transplantačnom zákone.
Aplikácia Tkanivová banka je softvérovou podporou pre správu vzoriek od živých dar-cov pre autologné a alogenné použitie v rozsahu vykonávaných činností: zaobstaranie, spracovanie, vyšetrovanie, prepustenie, skladovanie, distribúcia, laboratórne vyšetrovanie darcov na posúdenie zdravotnej spôsobilosti a výberu darcov.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. POPIS CIELOVÉHO STAVU - Cieľom riešenia je vytvorenie submodulu LIS, ktorý by užívateľom umožnil:
- vloženie darcu
- získanie jedinečného čísla darcovstva
- spravovať kryobanku
- odber a evidenciu vzoriek
- vytvárať prehľady
- evidovať a vybavovať požiadavky na produkty
Vloženie darcu (rola – ošetrujúci lekár) Transplantačná komisia vyhľadá a / alebo založí nového darcu v registri pacientov. Darcu možno vyhľadať pomocou priezviska, rodného čísla alebo jedinečného čísla darcov-stva.
Je tu možné upraviť dáta k darcovi:
- identifikačné údaje
- bydlisko, zamestnávateľa
- telefón, email
- doplňujúce údaje (OP, pas, kontaktné osoby atd.)
- jedinečného čísla darcovstva (opraviť ho môže iba užívateľ zo špeciálnou rolou)
Možno priradiť príjemcu (jedného alebo viacerých) alebo vyznačiť autológny odber. Možno podať žiadosť o vykonanie odberu na HTO písomne cez formulár (Informácie o plá-novanej separácii). Možno vystaviť žiadanku do laboratória na stanovenie počtu kmeňových buniek CD34. Ak počet CD34 nie je v súlade s odporúčaním, potom je darca vyradený. Je vedená evidencia každej vzorky, ktorá bola uskladnená (krátkodobo i dlhodobo), ktorá bude obsahovať:
- identifikáciu vzorky
- popis vzorky
- umiestnenie v skladovacom kontajnere alebo inom úložisku
Získanie jedinečného čísla darcovstva
Ponuku potenciálneho darcu prijíma transplantačný koordinátor. Ak darca nemá priradené jedinečné číslo darcovstva, transplantačný koordinátor ho vyžiada a vloží do systému.
Kryobanka
Umiestnenie štepov v banke a ich prepustenie na použitie. Funkcionalita:
- Evidencia vzoriek tkanív uložených v skladovacích kontajneroch na biologické vzorky (dlhodobé uchovávanie vzoriek).
- Správa vzoriek v kontajneri:
* popis vzoriek (EUTC kódy produktov)
* zaradenie – vytvorenie unikátneho identifikátoru, umiestnenia vzoriek
* vyhľadanie vzoriek v kontajneri
* vyradenie
* rozdelenie do viac frakcií a ich identifikácia
* tlač protokolov a štítkov.
- Databáza darcov, príjemcov.
- Správa číselníkov a definícií (zariadenia, výrobky, materiál, reagencie a pod.).
- Manipulácia so vzorkami je v kompetencii zodpovednej osoby, ktorá má prí-slušné privilégiá.
- Správa rolí
Odber vzoriek
Sotfwarová podpora odberu vzoriek bude sledovať a evidovať činnosti v samostatných fá-zach od prípravy (plánovanie) po prepustenie. Jednotlivé rozlišované fázy odberu sú:
- príjem lekárom
- vlastný odber (krv, kostná dreň, ...)
- spracovania vzorky
- prepustenie z výroby do:
* kryobanky
* na autológnu transplantáciu
* vyradenie.
Laboratórne testy sú vykonávané podľa požiadaviek podľa nastavenia pre jednotlivé fázy. Dostupné budú všetky (aj historické) výsledky pacienta.
Prehľady:
- Vyhľadávanie produktov, darcov - detailné informácie
- Aplikácie (transplantácie, štepy, komplikácie …)
Požiadavky na produkty: Lekár pošle požiadavku na výdaj produktu (existuje predpísaný formulár?).
- Evidencia požiadavkov na výdaj produktov
- Výdaj produktov z banky
- Evidencia a prehľad vydaných produktov
PROCESNÝ MODEL
Konvencia Procesný model (BPM, business process models) uvedené v tomto dokumente používa no-táciu štandardu BPMN 2.x (Business Process Modeling Notation).
Procesný model – notácia Procesný model popisuje proces z pohľadu jeho hlavných komponentov.Podľa potreby je možné konkr.všeob.charak.procesu.V dokumente je táto notácia použi-tá pre znázornenie procesov na vrchol
Diagram
Proces začína zadaním požiadavku ošetrujúcim lekárom na zaradenie zvoleného dar-cu do evidencie. Ošetrujúci lekár vykoná lekársku prehliadku klienta (pacienta) a v prípade, že klient je uznaný vhodným, je zaevidovaný ako vhodný kandidát na darcu. Pokiaľ mu dote-raz nebol priradený identifikátor darcu (UPN) je upozornený transplantačný koordinátor a ten získa identifikátor od príslušnej autority a zanesie ho do informačného systému k darcovi.
Potom, čo je zaevidovaný darca je informovaná tkanivová banka o požiadavke na separáciu (dokument Informácie o plánovanej separácii) a do laboratória poslaná žiadanka na vyšetre-nie CD34 (absolútny počet kmeňových buniek) (+ ďalšie vyšetrenia (napr. Krvný obraz)? ).
V prípade potvrdenia laboratórnym vyšetrením, že darca je spôsobilý, je pozvaný na vlastný odber. Odber začína lekárskou kontrolou, pokračuje vlastnou separáciou, spracovaním zís-kaných buniek, voliteľnou kontrolou sterility a prepustením odobratého tkaniva na sklad alebo v prípade autológneho odberu je podaný pacientovi. Ak niektorý z krokov neprešiel vnútornou kontrolou je odber ukončený. Každý krok je evidovaný v IS a je k nemu vyhotovený doku-ment. Uskladnenie musí spĺňať požiadavky na jednoznačnú identifikáciu vzoriek, ich lokali-záciu a dohľadanie histórie.
(lekárske, laboratórne, ďalšieho využitia a pod.). Pri výdaji vzorky zo skladu na podanie sú vystavené dokumenty výdajka a kontrolný list. Pri expirácii alebo znehodnotení vzorky je tento v IS odpísaný.
LIS pre tkanivové zariadenie musí byť nastavený „sprocesovanie“ štyroch typov produktov, a to:
1. PKB - periférne kmeňové bunky - autológne, aj alogénne
2. DLI – darcovské lymfocyty – alogénny produkt
3. ECP – mononukleárne bunky pre extrakorporálnu fotoferézu –autológny produkt
4. MNC Car –T - mononukleárne bunky pre génovú terapiu – autológny produkt
PKB, DLI, Car-T sa kryokonzervujú. V minulosti, keď nebol Covid, PKB alo sa nemrazili, podávali sa bez spracovania.
DLI sa rozdelia do piatich ( niekedy aj 6) porcií, prvá dávka sa podávala bez mrazenia – kvôli Covid sa teraz mrazí.
ECP – sa po odbere spracujú ( trvá to cca 20 min) a hneď sa podávajú.
Tieto okolnosti je potrebné zohľadniť. Všetky zamrazené produkty sa budú prepúšťať po dodaní výsledku sterility. Nezamrazené sa budú prepúšťať bez výsledku sterility, výsledok sa ale dodá do systému neskôr.
Čo sa týka uskladnenia, je potrebné vytvoriť niečo ako „uskladnenie mimo kryoskladu“ na krátkodobé uskladnenie, odkiaľ bude produkt vydaný.
Ešte chcem upozorniť na to, že máme v súčasnosti dvojité kódovanie produktov:
1. transfúzny kód pre všetky produkty
2. „tkanivový kód“ pre kryokonzervované produkty uskladnené v dusíkovom kontajneri
Do nového systému je potrebné zaviesť jednotný európsky kód pre všetky produkty, avšak uskladnené produkty musia byť zadané aj podľa nášho tkanivového kódu.
MODEL PRÍPADOV POUŽITIA (USE CASE MODEL)
Model prípadov použitia vychádza z procesného modelu, ale na rozdiel od neho sú v modeli prípadu použitia len tie aktivity, ktoré budú realizované ako funkcia informačného sys-tému - zhruba to zodpovedá obrazovkám (užívateľskému rozhraniu).
Model prípadov použitia – notácia Prípady použitia (use-cases, modely použitia) uvedené v tomto dokumente používajú notáciu Uml 2.x (Unified Modeling Language).
Actors - Ošetrujúci lekár Lekár, ktorý vyhľadá a po lekárskom a laboratórnom vyšetrení akceptuje darcu.
Transplantační koordinátor Transplantačný koordinátor prijíma ponuku potenciálneho darcu a zabezpečuje jeho evidenciu do registra darcov.
Laborant Pracovník oprávnený vykonať analýzu vzorky.
TkB HTO Súhrnná rola pracovníkov tkanivovej banky, ktorí majú oprávnenie spravovať a využí-vať submodul tkanivovej banky. Jednotlivým pracovníkom tejto role budú pridelené práva ku konkrétnym činnostiam
- nevyhnutné pre chod a využívanie banky.
Prípad použitia Tkanivovej banky
Ďalej je zobrazený súhrnný (globálny) prípad použitia pre celkový náhľad na spracová-vanú problematiku. Dekompozícia prípadov použitia do sekvencie elementárnych činností bude vykonaná až pri detailnej analýze. Z diagramu je zrejmé, že submodul LIS - Tkanivová banka bude úzko prepojený s ostatnými časťami LIS tak, aby všetky laboratórne vyšetrenia pacientov (resp. Darcov) boli priamo objednateľné a výsledky dosiahnuteľné z tkanivovej banky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nový, nerepasovaný, nepoužitý tovar
Nový, doposiaľ nový, nerepasovaný, nepoužitý krabicový softvér s platnými softwarovými licenciami
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ je v zmysle § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby. Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie, že uzatvára zmluvu so subjektom, ktorý je zaradený do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb, z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti.
Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia podľa Zákon č. 91/2019 Z. z. - Zákon o neprimeraných podmienkach v obchode s potravinami a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zariadenia musia byť nové, nepoužívané, nerepasované a zabalené originálne od výrobcu. Pre potvrdenie originality vyžadujeme potvrdené vyhlásenie výrobcu o zhode ponúkaných zariadení podľa zákona č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody od výrobcu alebo zastupcu výrobcu do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požadovaná dĺžka záručnej doby uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. Stav záruky musí byť možné overiť pre jednotlivé zariadenia priamo na internetovej stránke výrobcu dodávaného tovaru.
Predmet plnenia zmluvy bude dodaný na základe objednávky v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto
podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne a nepoužívané náhradné diely) počas trvania záručnej doby tovaru.
Poskytnutie autorizovaného mimozáručného servisu počas trvania záručnej doby tovaru.
Vykonávanie záručného a mimozáručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami.
Nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od písomného nahlásenie poruchy dodávateľovi.
Odstrániť vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 48 hodín od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky.
Odstrániť vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 48 hodín od nástupu technika na servisnú opravu pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky.
Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu tovaru v požadovaných termínoch, je povinný poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 48 hodín od uplynutia termínu na opravu.
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, aby dodávateľ znášal všetky náklady (napr. doprava) s tým spojené.
V prípade porušenia akýchkoľvek povinností dodávateľom, možnosť objednávateľa účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške vzniknutých finančných nákladov, ktoré by objednávateľovi v prípade splnenia povinnosti dodávateľom nevznikli.
Dostupnosť originálnych náhradných dielov minimálne 5 rokov po ukončení výroby zariadenia.
Názov Upresnenie
Vytvorenie softwarovej podpory pre tkanivové zariadenie
softvérová podpora pre tkanivové zariadenia (TZ) je požiadavka transplantačného zákona 317/2016 z. Z. paragraf15, podľa ktorého je potrebné mať zavedený systém kvality v listinnej a elektronickej podobe. Elektronický systém zachytáva a dokumentuje celý pracovný proces a zabezpečuje povinnú dohľadateľnosť identity a zdravotného stavu darcov ako aj dohľadateľnosť identity, kvality, uskladnenia a distribúcie bunkových prípravkov. Bez vytvorenia softvérovej podpory nie je prakticky možné vytvoriť v TZ systém kvality s parametrami požadovanými v transplantačnom zákone.
Aplikácia Tkanivová banka je softvérovou podporou pre správu vzoriek od živých dar-cov pre autologné a alogenné použitie v rozsahu vykonávaných činností: zaobstaranie, spracovanie, vyšetrovanie, prepustenie, skladovanie, distribúcia, laboratórne vyšetrovanie darcov na posúdenie zdravotnej spôsobilosti a výberu darcov.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, 833 10 Bratislava, Slovenská republika, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

18.10.2021 09:00 — 05.11.2021 15:00

1,00 1x Vytvorenie SW podpory pre tkanivové zariadenie

25 440,00

25 440,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vytvorenie softwarovej podpory pre tkanivové zariadenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.10.2021 13:19

14.10.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 428
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.10.2021 14:44 - Vstupná ponuka 25 390,00 € Cena bez DPH
13.10.2021 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka 18 720,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS