• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2021 15:57
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2021 15:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2021 15:40

Detail zákazky Z202119251

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2021 15:57
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2021 15:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2021 15:40

Základné údaje

Z202119251

OF-242176

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5967780

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50660845

NIRA, s.r.o.

Strážska cesta 8705, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ND a príslušenstvo do traktorov a malotraktorov

Kladivkový mulčovač

  • 16000000-5 - Poľnohospodárske stroje
  • 16100000-6 - Poľnohospodárske a lesnícke mechanizmy na prípravu alebo kultiváciu pôdy
  • 16810000-6 - Časti poľnohospodárskych mechanizmov
  • 34390000-7 - Príslušenstvo ťahačov/traktorov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kladivkový mulčovač
Funkcia
Mulčovacie zariadenie za traktor uchytené na trojbodovom závese pre potreby verejného obstarávateľa je určené na kosenie a mulčovanie všetkých druhov trávnatých porastov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mulčovacie zariadenie ks 1
Pre traktor od (HP) HP 20
Pracovná šírka cm 120
Hmotnosť kg 320
Váha kladivka g 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podmienky uchytenia mulčovača na pracovný stroj traktorový nosič s výkonom do 90 kw a pohotovostnou hmotnosťou 4,5 t
Uchytenie mulčovača na pracovný stroj trojbodový záves I. a II. kat.
Náhonový hriadeľ PTO áno
Otvárací zadný kryt áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe Objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe Objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy (jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH).
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní minimálne 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru Objednávateľovi.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný Objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase Objednávateľa v dobe od 08.00 hod. do 14.00 hod.
Zmluvné strany sa dohodli, že pokiaľ pri obhliadke tovaru vykonanej Objednávateľom pred prevzatím tovaru bude mať tovar akékoľvek vady, Objednávateľ tovar s vadami neprevezme.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená.
Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky Objednávateľovi technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady Dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu Dodávateľa. Poverenie zástupcu Dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za Dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie Dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene Dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
Objednávateľ pri odovzdaní tovaru požaduje zaškolenie obsluhy mechanizmu pre minimálne dvoch zamestnancov.
Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák.č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.
Dodávateľ garantuje zabezpečenie servisu v servisných strediskách v rámci SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia základňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

11.10.2021 08:00 — 25.10.2021 14:00

4,00 ks

6 740,00

5 616,67

Požaduje sa, aby tovar bol dodaný Objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 08.00 hod. do 14.00 hod., o dodávke tovaru by mal byť Objednávateľ informovaný deň vopred.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.09.2021 15:57

01.10.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 295
 60
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.09.2021 16:09 - Vstupná ponuka 6 739,99 € Cena s DPH
27.09.2021 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka 6 700,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS