30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
50660845
NIRA, s.r.o.
Strážska cesta 8705, Zvolen, 96001, SVK
ND a príslušenstvo do traktorov a malotraktorov
Kladivkový mulčovač
Tovar, Služba
1. Kladivkový mulčovač
|
|
---|---|
Funkcia |
Mulčovacie zariadenie za traktor uchytené na trojbodovom závese pre potreby verejného obstarávateľa je určené na kosenie a mulčovanie všetkých druhov trávnatých porastov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mulčovacie zariadenie | ks | 1 | ||
Pre traktor od (HP) | HP | 20 | ||
Pracovná šírka | cm | 120 | ||
Hmotnosť | kg | 320 | ||
Váha kladivka | g | 800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podmienky uchytenia mulčovača na pracovný stroj | traktorový nosič s výkonom do 90 kw a pohotovostnou hmotnosťou 4,5 t |
Uchytenie mulčovača na pracovný stroj | trojbodový záves I. a II. kat. |
Náhonový hriadeľ PTO | áno |
Otvárací zadný kryt | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe Objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe Objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy (jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH). |
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní minimálne 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru Objednávateľovi. |
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný Objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase Objednávateľa v dobe od 08.00 hod. do 14.00 hod. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pokiaľ pri obhliadke tovaru vykonanej Objednávateľom pred prevzatím tovaru bude mať tovar akékoľvek vady, Objednávateľ tovar s vadami neprevezme. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. |
Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry. |
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky Objednávateľovi technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady Dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu Dodávateľa. Poverenie zástupcu Dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za Dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie Dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene Dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
Objednávateľ pri odovzdaní tovaru požaduje zaškolenie obsluhy mechanizmu pre minimálne dvoch zamestnancov. |
Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák.č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke. |
Dodávateľ garantuje zabezpečenie servisu v servisných strediskách v rámci SR. |
Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia základňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
11.10.2021 08:00 — 25.10.2021 14:00
4,00 ks
6 740,00
5 616,67
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný Objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 08.00 hod. do 14.00 hod., o dodávke tovaru by mal byť Objednávateľ informovaný deň vopred.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.09.2021 15:57
01.10.2021 14:00
01.10.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.09.2021 16:09 - Vstupná ponuka | 6 739,99 | € | Cena s DPH |
27.09.2021 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 700,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: