• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2021 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2021 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z202119215

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2021 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2021 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z202119215

OF-233863

ukončená

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

JEDNORÁZOVÝ PRACOVNÝ OVERAL

Overal

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. JEDNORÁZOVÝ PRACOVNÝ OVERAL
Funkcia
Ochranné osobné pracovné pomôcky pre zamestnancov proti šíreniu choroby COVID-19.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkosť 2XL - množstvo ks 2500
Veľkosť 3XL - množstvo ks 2500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špeciálna kombinéza s kapucňou odolná voči chemikáliám, azbestu a prachu, vonkajšie šité švy, trojdielna pružná kapucňa, dvojcestný zips s príklopkou, rukávy ukončené úpletovou manžetou, pás a členky do gumy, ergonomický tvar,
- dokonalé prispôsobenie postave, nezanecháva vlákna, vlákna s gramážou 50 g/m2, neobsahujúci silikón.
- každý overal je samostatne zabalený v hygienickom obale s priloženým návodom na použitie
Typ odevu Špeciálny jednorázový overal , kategória III, typ 4,5 a 6
Farba: Biela/zelená
Materiálové zloženie: 100% Polypropylén Netkaná textília
Norma: EN 14605 EN1073-2 EN 14126 EN ISO 13982-1 ISO EN1149-1 EN13034
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Požaduje sa predložiť technický (produktový) list výrobku v slovenskom alebo českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov a EÚ vyhlásenie o zhode a Certifikát EÚ skúšky typu do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej funkčnej vzorky plnenia minimálne 1 ks predmetu plnenia, ktorý musí spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Termín dodania vzoriek je do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania vzoriek v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak , aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu, a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Platba bezhotovostne na faktúru. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH a potvrdený dodací list. Splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa preukázateľného doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa požiadaviek uvedených v tejto zmluve, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPET uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovar. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia o reklamácii tovaru objednávateľom.
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

18.10.2021 14:00

5 000,00 ks

11 556,00

11 556,00

vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle č. XIII. bod 8 - V súlade s opisným formulárom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.09.2021 14:03

01.10.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2021 08:59 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 11 480,00 € Cena bez DPH
Celkový počet predložených ponúk: 4

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS