• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2021 10:50

Detail zákazky Z202119213

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2021 10:50

Základné údaje

Z202119213

OF-242116

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5967890

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

31417922

LIGNOFER, spol. s r.o.

Petzvalova 18, Trnava, 91702, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky

sedenie, stolička, čalúnenie, ergonomické tvarovanie

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička č. 1
Funkcia
Kancelárska stolička do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelárska stolička (napr. Eshopist Orlando alebo ekvivalent), čierna kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stolička v koženom vzhľade
ergonomicky tvarované sedadlo a operadlo
dvojité čalúnenie s imitáciou kože
nastaviteľné operadlo a čalúnené lakťové opierky
výškovo nastaviteľné a sklopné operadlo
hladké, voľne sa otáčajúce kolieska
materiál: plast, kov, umelá koža
farba: čierna
maximálna nosnosť: 120 kg
celková výška: 105 - 115 cm
výškové operadlo: cca 70 cm
plocha sedadla: cca 48 × 49 cm
výška sedadla: cca 50 - 60 cm
výška lakťovej opierky: cca 68 - 78 cm
 2. Kancelárska stolička č. 2
Funkcia
Kancelárska stolička do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelárska stolička (napr. Ekonomy alebo ekvivalent), čierna kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
čalúnené látkové sedadlo
sieťované operadlo z kvalitnej sieťoviny
mechanika s plynulým nastavením výšky sedadla plynovým piestom
zosilnený plastový kríž
tvrdé kolieska na mäkké podlahy
plastové opierky rúk
nosnosť 120 kg
farba: čierna
maximálna nosnosť: 120 kg
celková výška: 88 - 98 cm
šírka sedadla: cca 49 cm
výška operadla: cca 47  cm
hĺbka sedadla: cca 48 cm
výška opierky rúk nad sedadlom: cca 17 cm
 3. Kancelárska stolička č. 3
Funkcia
Kancelárska stolička do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelárska ergonomická stolička (napr. Malatec 8981 alebo ekvivalent), čierna kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stolička s mechanikou a aretáciou hlavovej opierky
nastaviteľné podrúčky
materiál: nylonová sieťovina
materiál poťahu : textil a sieťovina
materiál kolies: guma, plast
mechanizmus: páka (motýľ)
rozmery (dĺžka / šírka / výška): cca 61 /61 / 135 cm
farba: čierna
nastavenie celkovej výšky stoličky: cca 125-136 cm
nastavenie výšky sedadla: cca  44-55cm
maximálne zaťaženie: cca 100 kg
hmotnosť stoličky: cca 12,5 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálnym uvedenými, respektíve lepšími parametrami.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru s obrázkami, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Výsledný odtieň predmetu zmluvy musí zodpovedať farbe uvedenej v prílohe.
Ak predložená špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo od zmluvy odstúpiť a tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, poškodený, nefunkčný, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, dodávateľa je povinný odstrániť zistené vady na svoje náklady.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. J. Herdu - súp. č. 577 / orient. č. 2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

14.10.2021 09:00 — 22.10.2021 13:00

3,00 kus

372,00

310,00

Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom tovare/predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.09.2021 13:28

04.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2021 10:55 - Vstupná ponuka 372,00 € Cena s DPH
01.10.2021 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka 372,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS