• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2021 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2021 11:11
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2021 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2021 12:20

Detail zákazky Z202119197

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2021 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2021 11:11
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2021 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2021 12:20

Základné údaje

Z202119197

OF-242193

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5967664

Objednávateľ

00160270

Gymnázium M.R.Štefánika

Športová 41, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Dodávateľ

34153004

RM Gastro - JAZ s. r. o.

Rybárska 1, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Umývačka riadu

Kuchynské vybavenie

  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Umývačka riadu
Funkcia
Umývačka riadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer 634x744x1599 (šxhxv) mm 1
Príkon elektro 8,5kW/400V celkovo kW 1
Kapacita : 60/30/24/6 košov / h " 1
Cyklus: 60",120",150",600" " 1
Rozmer koša : 500x500 mm (šxh) mm 1
Maximálna vstupná výška: 450 mm mm 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spotreba vody: 2,1l/cyklus
Bojler Tlakový
Prevedenie Jednoplášťová
Horné a dolné rotačné umývacie a oplachovacie ramená Horné a dolné rotačné umývacie a oplachovacie ramená
ELEKTRONICKÉ OVLÁDANIE UMIESTNENÉ NA HORNEJ  KAPOTE
Pre ľahké ovládanie pri rohových zostavách zobrazenie umývacích a oplachových teplôt  na displeji Pre ľahké ovládanie pri rohových zostavách zobrazenie umývacích a oplachových teplôt na displeji
Počítadlo umývacích cyklov Počítadlo umývacích cyklov
Autodiagnostický systém detekcie závad s výpisom chybových hlásení
TERMOSTOP pre garantovanú teplotu  oplachu podľa HCCP
Samočistiaci program
Filtre nečistôt vo vani
Nastavenie dávkovačov cez ovládací panel
Základné príslušenstvo: Kôš na taniere
Základné príslušenstvo: Kôš na poháre
Základné príslušenstvo: Kontajner na príbory
Základné príslušenstvo: Dávkovač umývacieho prostriedku
Základné príslušenstvo: Dávkovač oplachového prostriedku
Základné príslušenstvo: Odpadové čerpadlo
Základné príslušenstvo: Umývací prostriedok 12 kg
Základné príslušenstvo: Oplachový prostriedok 10 kg
Príslušenstvo na objednávku: Koše podľa výberu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov a sú požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať, ak nezodpovedá kvalite a opisu
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou, alebo lepšou kvalitou ako uvedené výrobky po vzájomnej dohode.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov, náklady spojené s odstránením vady/poruchy v záručnej dobe znáša dodávateľ.
Požaduje sa zabezpečenie záručného servisu do 3 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi a pozáručného servisu do 24 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi.
Dodávateľ môže dodať tovar aj slepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny za predmet zákazky s DPH.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa vyrozumenie o termíne dodania tovaru najmenej 1 pracovný deň vopred.
Požadujeme dodanie v pracovných dňoch mimo sviatkov v čase medzi 8,00 - 13,00 hod.
Požadujeme vystavenie dodacieho listu.
Požaduje sa písomná garancia dodávateľa, že dodaný tovar je nový , pozostávajúci výlučne z nových komponentov ( nie používaných , nie repasovaných).
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotlivých cien tovaru a celkovej ceny s DPH.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru alebo nekompletnej zásielky , zásielku neprevziať.
Požaduje sa dodanie tovaru, ktorý je bezpečný a neohrozuje zdravie používateľov.
"V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť / / odstúpiť od zmluvy."
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom - nedôjde k uzatvoreniu zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jánošíkova 4, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

04.10.2021 08:00 — 07.10.2021 11:01

1,00 ks

3 276,42

2 730,35

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov a sú požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.09.2021 11:44

01.10.2021 11:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2021 11:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 13
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.09.2021 09:33 - Vstupná ponuka 3 276,00 € Cena s DPH
24.09.2021 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka 3 240,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS