• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2021 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2021 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2021 11:05

Detail zákazky Z202119169

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2021 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2021 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2021 11:05

Základné údaje

Z202119169

OF-242008

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5967762

Objednávateľ

17050561

Stredná odborná škola strojnícka

Športovcov 341/2, Považská Bystrica, 01749, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu" - 2.1.1.1. Stolové počítače vrátane príslušenstva - 34 ks

počítač, klávesnica, myš

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. "Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu" - 2.1.1.1. Stolové počítače vrátane príslušenstva - 34 ks
Funkcia
Počítače slúžia na realizáciu vzdelávania žiakov v rámci extra hodín ako aj počas mimoškolských aktivít inovatívnymi metódami počas implementácie projektu v dvoch učebniach. Počítače budú využívané tiež pedagogickými a odbornými zamestnancami na prípravu a realizáciu mimoškolského vzdelávania ako aj v rámci pedagogických klubov zameraných na inováciu vzdelávacieho procesu a zvyšovanie kompetencií PZ a OZ.
Dopytované množstvo: 34 ks
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skriňa: COOLER MASTER alebo ekvivalent
Skriňa: ASUS motherboard FSP alebo ekvivalent
Skriňa: Power supply 600 W
Skriňa: SSD + HDD
Skriňa: 8 GB RAM
Skriňa: Intel i5 procesor alebo ekvivalent
Skriňa: Samostatná grafická karta 4 GB
Skriňa: Farba: čierna
OS Windows 10
Monitor: ACER monitor alebo ekvivalent
Monitor: Uhlopriečka displeja: 24 "
Monitor: Rozlíšenie obrazovky: 1920 x 1080 px
Monitor: Pomer strán: 16:9
Monitor: Integrované reproduktory
Monitor: Doba odozvy: 4 ms
Monitor: LED podsvetlenie
Monitor: Energetická trieda: E
Monitor: Spotreba energie pri štandardnom dynamickom rozsahu (SDR) na 1000 h: 16 kWh
Monitor: Farba: čierna
Set klávesnica a myš: Logitech Desktop MK120 SK alebo ekvivalent
Set klávesnica a myš: Set klávesnice a myši – drôtový, rozhranie: USB, slovenská kancelárska klávesnica, nízkoprofilové klávesy + optická myš, 1000 DPI, 3 tlačidlá, symetrická, farba: čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ: „Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu“ v rámci Výzvy „Prepojenie stredoškolského vzdelávania s praxou“ OPLZ-PO1/2019/DOP/1.2.1-01, operačný program: Ľudské zdroje, Kód projektu v ITMS2014+: 312011Z209.
Hodnotiace kritérium - Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky.
Uvádzajte cenu v Eur s DPH za celý predmet zákazky.
Ponukové ceny musia byť stanovené na celý predmet zákazky.
Do cenovej ponuku uveďte, či ste platca alebo neplatca DPH.
Konečná cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním a vyložením predmetu zákazky na miesto dodania: Stredná odborná škola strojnícka, Športovcov 341/2, 017 49 Považská Bystrica.
Verejný obstarávateľ je k uvedenej zákazke neplatca DPH.
Maximálna výška zdrojov na vyššie uvedený predmet zákazky: 26 484,22 Eur bez DPH (31 781,07 s DPH).
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Úspešný uchádzač sa preukáže dokladom o oprávnení na výkon požadovaných prác v predmete obstarávania.
Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie a cena) na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ počítača vrátane príslušenstva s presným číselným označením do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci  Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Predmet zákazky musí byť nový, nerepasovaný, nepoužitý.
Súčasťou dodávky bude návod na obsluhu, záručný list a preberací protokol vystavený dodávateľom.
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba sa bude realizovať na základe doručenej faktúry
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku
Kúpnu cenu uhradí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi. Splatnosť faktúry do 30 dní po dodaní predmetu zákazky
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady  a zároveň zabezpečí náhradné plnenie počas doby reklamácie.
Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní 24 mesiacov, s odstránením vady/poruchy do 7 pracovných dní od jej nahlásenia. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom.
V prípade nefunkčnosti niektorého tovaru al. jeho komponentu, resp. v prípade poruchy al. akejkoľvek inej vady tovaru, Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatne a na vlastné náklady odstránenie porúch al. akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický, nový, nepoužitý tovar.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Žiadame dodávateľov zaradených na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov elektronického trhoviska v zmysle OPET, aby sa nehlásili do súťaže, nakoľko by s nimi podľa článku 18.2 písm. e) Všeobecných zmluvných podmienok OPET nebola uzatvorená zmluva.
Ak dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi rozpočet na tovar, ktorého parametre nie sú v súlade s Technickými vlastnosťami jednotlivých položiek alebo sa takýto tovar pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 500,00 Eur za každé také porušenie, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú nie je možné tovar dodať, alebo nesplnením Osobitných požiadaviek a Technických vlastností Zmluvy.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH aj bez DPH (kvôli rôznym sadzbám DPH).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športovcov 341/2, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

11.10.2021 08:00 — 12.11.2021 14:00

1,00 zákazka

31 781,07

26 484,22

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie a cena) na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ počítača vrátane príslušenstva s presným číselným označením do 3 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.09.2021 12:14

04.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 37
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.09.2021 10:28 - Vstupná ponuka 29 988,00 € Cena s DPH
04.10.2021 09:27 - Najvýhodnejšia ponuka 29 940,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS