17050561
Stredná odborná škola strojnícka
Športovcov 341/2, Považská Bystrica, 01749, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
"Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu" - 2.1.1.1. Stolové počítače vrátane príslušenstva - 34 ks
počítač, klávesnica, myš
Tovar, Služba
1. "Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu" - 2.1.1.1. Stolové počítače vrátane príslušenstva - 34 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Počítače slúžia na realizáciu vzdelávania žiakov v rámci extra hodín ako aj počas mimoškolských aktivít inovatívnymi metódami počas implementácie projektu v dvoch učebniach. Počítače budú využívané tiež pedagogickými a odbornými zamestnancami na prípravu a realizáciu mimoškolského vzdelávania ako aj v rámci pedagogických klubov zameraných na inováciu vzdelávacieho procesu a zvyšovanie kompetencií PZ a OZ. |
Dopytované množstvo: 34 ks |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Skriňa: | COOLER MASTER alebo ekvivalent |
Skriňa: | ASUS motherboard FSP alebo ekvivalent |
Skriňa: | Power supply 600 W |
Skriňa: | SSD + HDD |
Skriňa: | 8 GB RAM |
Skriňa: | Intel i5 procesor alebo ekvivalent |
Skriňa: | Samostatná grafická karta 4 GB |
Skriňa: | Farba: čierna |
OS Windows 10 | |
Monitor: | ACER monitor alebo ekvivalent |
Monitor: | Uhlopriečka displeja: 24 " |
Monitor: | Rozlíšenie obrazovky: 1920 x 1080 px |
Monitor: | Pomer strán: 16:9 |
Monitor: | Integrované reproduktory |
Monitor: | Doba odozvy: 4 ms |
Monitor: | LED podsvetlenie |
Monitor: | Energetická trieda: E |
Monitor: | Spotreba energie pri štandardnom dynamickom rozsahu (SDR) na 1000 h: 16 kWh |
Monitor: | Farba: čierna |
Set klávesnica a myš: | Logitech Desktop MK120 SK alebo ekvivalent |
Set klávesnica a myš: | Set klávesnice a myši – drôtový, rozhranie: USB, slovenská kancelárska klávesnica, nízkoprofilové klávesy + optická myš, 1000 DPI, 3 tlačidlá, symetrická, farba: čierna |
Názov |
Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ: „Zvyšovanie úrovne gramotnosti žiakov v duálnom vzdelávaní modernizáciou výchovno-vzdelávacieho procesu“ v rámci Výzvy „Prepojenie stredoškolského vzdelávania s praxou“ OPLZ-PO1/2019/DOP/1.2.1-01, operačný program: Ľudské zdroje, Kód projektu v ITMS2014+: 312011Z209. |
Hodnotiace kritérium - Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky. |
Uvádzajte cenu v Eur s DPH za celý predmet zákazky. |
Ponukové ceny musia byť stanovené na celý predmet zákazky. |
Do cenovej ponuku uveďte, či ste platca alebo neplatca DPH. |
Konečná cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním a vyložením predmetu zákazky na miesto dodania: Stredná odborná škola strojnícka, Športovcov 341/2, 017 49 Považská Bystrica. |
Verejný obstarávateľ je k uvedenej zákazke neplatca DPH. |
Maximálna výška zdrojov na vyššie uvedený predmet zákazky: 26 484,22 Eur bez DPH (31 781,07 s DPH). |
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť. |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. |
Úspešný uchádzač sa preukáže dokladom o oprávnení na výkon požadovaných prác v predmete obstarávania. |
Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie a cena) na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ počítača vrátane príslušenstva s presným číselným označením do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Predmet zákazky musí byť nový, nerepasovaný, nepoužitý. |
Súčasťou dodávky bude návod na obsluhu, záručný list a preberací protokol vystavený dodávateľom. |
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba sa bude realizovať na základe doručenej faktúry |
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku |
Kúpnu cenu uhradí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi. Splatnosť faktúry do 30 dní po dodaní predmetu zákazky |
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady a zároveň zabezpečí náhradné plnenie počas doby reklamácie. |
Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní 24 mesiacov, s odstránením vady/poruchy do 7 pracovných dní od jej nahlásenia. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom. |
V prípade nefunkčnosti niektorého tovaru al. jeho komponentu, resp. v prípade poruchy al. akejkoľvek inej vady tovaru, Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatne a na vlastné náklady odstránenie porúch al. akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický, nový, nepoužitý tovar. |
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
Žiadame dodávateľov zaradených na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov elektronického trhoviska v zmysle OPET, aby sa nehlásili do súťaže, nakoľko by s nimi podľa článku 18.2 písm. e) Všeobecných zmluvných podmienok OPET nebola uzatvorená zmluva. |
Ak dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi rozpočet na tovar, ktorého parametre nie sú v súlade s Technickými vlastnosťami jednotlivých položiek alebo sa takýto tovar pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 500,00 Eur za každé také porušenie, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú nie je možné tovar dodať, alebo nesplnením Osobitných požiadaviek a Technických vlastností Zmluvy. |
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH aj bez DPH (kvôli rôznym sadzbám DPH). |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Športovcov 341/2, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
11.10.2021 08:00 — 12.11.2021 14:00
1,00 zákazka
31 781,07
26 484,22
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie a cena) na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ počítača vrátane príslušenstva s presným číselným označením do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.09.2021 12:14
04.10.2021 10:00
04.10.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.09.2021 10:28 - Vstupná ponuka | 29 988,00 | € | Cena s DPH |
04.10.2021 09:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 940,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: