• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2021 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2021 15:50

Detail zákazky Z202119130

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2021 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2021 15:50

Základné údaje

Z202119130

OF-242014

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5957573

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36322181

Zepelin, s.r.o.

Gen. M. R. Štefánika 7061, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava zdravotníckeho stanu poľného mobilného zdravotníckeho pracoviska.

Servis, oprava, zdravotníckeho, stanu, poľného mobilného pracoviska

  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení
  • 51400000-6 - Inštalácia lekárskych a chirurgických zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis a oprava zdravotníckeho stanu poľného mobilného zdravotníckeho pracoviska.
Funkcia
Servisná prehliadka a oprava zdravotníckeho stanu poľného mobilného zdravotníckeho pracoviska.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadujeme servis a opravu zdravotníckych stanov poľného mobilného zdravotníckeho pracoviska typ AZ 16 - 1 ks v súprave a typ AZ 24 - 2 ks v súprave. súprava 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požaduje sa oprava - výmena nefunkčných stanových dielcov zdravotníckeho stanu poľného mobilného zdravotníckeho pracoviska typ AZ 16 - 1 ks v súprave, typ AZ 24 - 2 ks v súprave a spojovací diel EGO-SD a EGO-POP na vozidlo. Oprava - nefunkčných stanových dielcov strešnej, podlahovej a bočnej nafukovacieho stanu EGO, 1x MZP 16, 2x AZ 24, diel EGO-SD a EGO-PO, oprava vzájomného prepojenia vodotesnými zipmi.
Požaduje sa oprava nefunkčných častí nafukovacieho rámu zdravotníckych stanov poľného mobilného zdravotníckeho pracoviska typ AZ 16 - 1 ks v súprave , typ AZ 24 - 2 ks v súprave a spojovací diel stan vozidlo. Oprava nefunkčných častí nízkotlakového nafukovacieho nosného rámu zdravotníckeho stanu - oprava ostatných častí nafukovacieho rámu zdravotníckeho stanu, servis a oprava dofukovacieho systému.
Požaduje sa oprava strešnej časti a podlahy pre 2+1 stan EGO vrátane znakov červených krížov. Oprava strechy s použitím polyesterového materiálu s PU záterom, farbeného sublimačnou potlačou na vybraný odtieň vrátane označenia červeným krížom, nehorľavá úprava, hmotnosť do 240g/m2.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 1.1 kúpnej zmluvy.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Záznam o vykonaní opravy. Požaduje sa po vykonaní opravy vykonať zápis do záznamníka súpravy zdravotníckych stanov poľného mobilného zdravotníckeho pracoviska typ AZ 16 - 1 ks v súprave a typ AZ 24.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovská Ondrašová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

01.10.2021 10:00 — 19.11.2021 10:00

3,00 súprava

66 240,00

66 240,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.09.2021 14:54

29.09.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.09.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 481
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2021 16:34 - Vstupná ponuka 66 204,00 € Cena s DPH
28.09.2021 16:34 - Najvýhodnejšia ponuka 66 204,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS