17336201
Centrum pre liečbu drogových závislostí
Hraničná 2, Bratislava, 82105, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Poskytovanie stravovacích služieb formou stravných poukážok
stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných poukážok, gastrolístky
Tovar, Služba
|
1. Stravné poukážky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | Eur | 4,00 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
| Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
| Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky alebo iný údaj platnosti |
| Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
| Doba platnosti stravných lístkov | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
| Forma stravných poukážok | Listinné stravné poukážky |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Stravné poukážky budú u dodávateľa objednávané na základe čiastkových objednávok spravidla raz mesačne. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v čiastkovej objednávke a to kontaktnej osobe určenej v čiastkovej objednávke. |
| Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín (počítaných počas pracovných dní), odo dňa doručenia čiastkovej objednávky. |
| Objednávateľ môže čiastkové objednávky na dodanie stravných poukážok zadať dodávateľovi poštou, e-mailom, faxom alebo telefonicky. |
| Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a uskutoční sa na základe vystavenej čiastkovej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. |
| Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. |
| Pri uplatnení provízie, je výška provízie rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
| Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi prostredníctvom stravných poukážok, pokrýva najmä všetky náklady spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
| Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok objednávateľa. |
| Celková cena za stravný lístok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka v eurách a výškou provízie v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. Ak je vysúťažená výška provízie záporná, odpočíta sa z nominálnej hodnoty stravného lístka. |
| Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu a môže byť aj záporná, v takomto prípade sa odpočíta z nominálnej hodnoty stravného lístka. |
| Výška provízie v percentách (VP%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví na základe nasledovného vzorca: VP% = (((CCPZ - CCSLBP) : CCSLBP) : 1,2) × 100 |
| CCPZ - Celková cena predmetu zákazky v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
| CCSLBP - Celková cena stravných lístkov bez provízie v € - je celková nominálna hodnota všetkých stravných lístkov, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CCSLBP = 4,00 € × počet lístkov) |
| Výška provízie v eurách bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca: VP = (4,00 € × VP%) : 100 |
| 20 % DPH z VP (VPDPH) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca: VPDPH = (VP × 20) : 100 |
| Výška provízie v eurách vrátane DPH (VP€) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca: VP€ = VP + VPDPH |
| Celková cena na úhradu za dodané stravné lístky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných lístkov a celkovej ceny za stravný lístok, vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v eurách bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
| Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
| Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
| Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok, alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalších poplatkov. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok počas platnosti zmluvy je maximálne možné a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa určených v čiastkových objednávkach počas platnosti zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ - predávajúci nesmie postúpiť pohľadávku vyplývajúcu z tohto zmluvného vzťahu na inú osobu bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, t.j. Centra pre liečbu drogových závislostí (ďalej len “CPLDZ“). Právny úkon, ktorým bude pohľadávka postúpená v rozpore s predchádzajúcou vetou, je neplatný podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas CPLDZ s postúpením pohľadávky je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
| Dodávateľ ako osoba, ktorá prichádza do styku s osobnými údajmi bola v zmysle ust. zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov poučená v celom rozsahu zákona. Porušenie povinnosti zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch je sankcionovaná podľa ust. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ako aj podľa ust. § 374 Trestného zákona a neoprávnené nakladanie s osobnými údajmi, podľa ust. § 247 Trestného zákona (poškodenie a zneužitie záznamu na nosiči informácií). |
| Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru, a súčasne sa zaväzuje faktúru v tomto termíne zaslať kupujúcemu/ objednávateľovi v elektronickej podobe na e-mailovú adresu cpldz@cpldz.sk |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a rozpis celkovej ceny stravných lístkov do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
| Názov | Upresnenie |
| Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti. |
| Interval objednávania stravných lístkov | v zásade raz mesačne. Objednávateľ má však právo v prípade potreby objednať stravné poukážky aj viac ako raz mesačne. |
| Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané. |
Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.11.2021 17:07 — 31.12.2022 17:07
17 864,00 stravná poukážka
71 456,00
71 456,00
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a rozpis celkovej ceny stravných lístkov.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.10.2021 14:14
18.10.2021 08:00
18.10.2021 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 05.10.2021 14:26 - Vstupná ponuka | 71 456,00 | € | Cena s DPH |
| 06.10.2021 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 71 448,80 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: