• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2021 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2021 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2021 13:05

Detail zákazky Z202119097

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2021 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2021 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2021 13:05

Základné údaje

Z202119097

OF-242138

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5968004

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

36605751

MEPIS HEALTHCARE, s.r.o.

Scherfelova 1359/38, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové operačné oblečenie

Jednorazové operačné oblečenie (nohavice-tunika)

  • 33199000-1 - Lekárske odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové operačné oblečenie
Funkcia
Jednorazový ochranný odev pri operačných výkonoch pre zdravotnícky personál, nohavice + tunika..
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazové operačné oblečenie veľkosť M, L, XL, XXL ks 4 100
Materiál - netkaný textil g/m² 35 50
Zloženie : polypropylén % 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál odevu Netkaný textil, PP-netkaný (SMS). Vode odpudivá netkaná textília, odolná voči prenikaniu tekutín a baktérií, označenie CE podľa európskej smernice 93/42/EEC.
Norma/štandard Standard performance menej kritická oblasť DIN EN13795-1:2019; EN13795-2
Odev odolný proti mikrobiálnej penetrácii (za sucha) Testovacia metóda EN ISO 22612
Trhacia sila (za sucha) Testovacia metóda EN 13938-1:2019
Pevnosť v ťahu (za sucha) Testovacia metóda EN 29073-3
Alergény Bez obsahu latexu, bezprašný, nepúšťa vlákna
Farba Modrá, zelená
Súprava operačného oblečenia Košeľa (tunika), nohavice
Košeľa Krátky rukáv, výstrih v tvare “V“ s obšitým lemom okolo krku, min. 1 vrecko v spodnej časti tuniky
Nohavice V mieste opasku obsahujú vsunutý pás s dvomi šnúrkami na pohodlné uviazanie
Veľkosť M, L, XL, XXL – štandardné európske veľkosti
Balenie Nohavice a tunika balené spolu v jednom balení
Balenie V jednom kartóne 50ks (košeľa + nohavice)
Certifikácia EN13034:2005+A1:2009, EN14126:2003 Áno
Certifikované pre prácu v zdravotníctve Áno
Európska CE certifikácia, certifikát potvrdený európskou notifikovanou osobou Áno
Obal Vyznačené všetky údaje podľa predpísaných noriem (názov výrobcu, číslo šarže, dátum výroby a exspirácie, označenie rozmeru a veľkosť balenia)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet zákazky je v celom rozsahu napísaný tak, aby bol presne zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom pod podmienkou, že ekvivalentný produkt bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia rámcovej dohody.
Požaduje sa dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách.
Objednávateľ požaduje dodanie nových nepoužitých produktov v originálnom balení.
Dodávateľ doručí minimálne 3ks bezplatnej skúšobnej vzorky a to z každej veľkosti za účelom ich testovania v plnej prevádzke objednávateľa. Predmetom hodnotenia bude: priedušnosť, pohodlnosť, priehľadnosť, veľkosť.
Požaduje sa dodať ku produktom dodať technický list – podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi ich parametre na každú položku, ktorá je predmetom zmluvy, certifikát CE. Všetky dokumenty musia byť v slovenskom, resp. českom jazyku.
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu, mernú jednotku, ŠUKL-kód, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
Počas zmluvného vzťahu je dodávateľ povinný dodávať ten istý tovar, v takej istej kvalite ako bol predložený vo vzorkách z jednotlivých položiek.
Požaduje sa, aby dodávateľ informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladu, ktorým sa preukáže oprávnenosť vykonaných zmien: údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmien ŠUKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.)
Splatnosť faktúr 60 dní.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru: do Nemocničnej lekárne nachádzajúcej sa v objekte objednávateľa v pracovných dňoch od pondelka do piatku v čase od 8:00 hod do 14:00 hod.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu dodávať priebežne počas 12 mesiacov podľa potreby predmet dohody formou operatívnych objednávok, t.j. rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od účinnosti tejto dohody.
V prípade, že kupujúci dostane akciové ponuky od iných firiem, resp. dodávateľov na tovary, ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody počas jej platnosti v cenových reláciách, resp. v jednotkových cenách nižších min. o 5% ako dohodnutých v tejto RD, vyzve kupujúci predávajúceho, aby ceny predmetných tovarov znížil na minimálne ceny uvedené v akciových ponukách. Ak predávajúci na túto výzvu nebude reagovať v požadovanom termíne alebo odmietne dotknuté ceny tovarov upraviť, má kupujúci právo objednať tento tovar z akciovej ponuky a nebude sa to považovať za porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. gen. M. Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 balík

6 355,00

6 355,00

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní. Uchádzač predloží rozpis jednotlivých cien na konečnú sumu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.09.2021 11:17

05.10.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 360
 61
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.10.2021 10:14 - Vstupná ponuka 6 355,00 € Cena bez DPH
04.10.2021 20:39 - Najvýhodnejšia ponuka 6 320,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS