00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
53706587
LIsyst s.r.o.
Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK
Výpočtová technika - Jednotka magnetickej rezonancie - Centrum diagnostiky
Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
Tovar, Služba
1. Výpočtová technika
|
|
---|---|
Funkcia |
Prvotné vybavenie interiéru v Centre diagnostiky počítačovými zostavami, tlačiarňami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
PC ZOSTAVA | zostava | 8 | ||
MONITOR | ks | 8 | ||
TLAČIAREŇ HP LaserJet Pro M404dn alebo ekvivalent | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
PC ZOSTAVA | - procesor: minimálne i5 respektíve minimálna hodnota CPU benchmark je viac ako 4646 bodov |
PC ZOSTAVA | - pamäť RAM: minimálne 8GB DIMM DDR3 |
PC ZOSTAVA | - SSD disk: minimálne 256 GB |
PC ZOSTAVA | - mechanika: DVD-RW |
PC ZOSTAVA | - operačný systém min. na úrovni Windows 10 Profesional 64-bit, alebo vyššia verzia |
PC ZOSTAVA | - USB porty: minimálne 6x USB 2.0 port a 4x USB 3.0 port - |
PC ZOSTAVA | - DisplayPort alebo HDMI |
PC ZOSTAVA | - klávesnica Sk USB , optická myš USB , Word, Excel, PowerPoint, OneNote a Outlook (licencia pre nemocnice) |
MONITOR | - Uhlopriečka displeja minimálne: 23" (58,4 cm), Rozlíšenie minimálne: 1 920 × 1 080 |
MONITOR | - Úprava panela: Antireflexný, LED podsvietenie |
MONITOR | - zobrazovací uhol minimálne: 170° horizontálne, 160° vertikálne, Jas minimálne: 250 cd/m2, Pomer kontrastu minimálne: 1 000 : 1 statický, 5 000 000 : 1 dynamický, - Čas odozvy minimálne: 5 ms |
MONITOR | K monitorom dodať aj kábel HDMI, resp. DisplayPort , kompatibilný s výstupom z PC. Dĺžka aspoň 1,5 m |
Názov |
1. Zmluvná cena v sebe zahŕňa náklady súvisiace s dodaním tovaru (doprava, vrátane doručenia a vyloženia, vynesenia tovaru, likvidácie obalov, poskladania a montáže tovaru na požadovanom mieste plnenia. |
2. Objednávateľ požaduje, aby tovar, pokiaľ bude dodaný v demontovanom stave, dodávateľ poskladal na mieste plnenia v čase dohodnutom s objednávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje spolupracovať s objednávateľom, najmä je povinný konzultovať celý proces dodávky s objednávateľom pred dodaním tovaru (prípadne umožniť objednávateľovi nahliadnuť do výrobných výkresov a ostatnej technickej dokumentácie. |
3. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
4. Dodávateľ je povinný po montáži vyčistiť dotknuté priestory, odviesť a zlikvidovať odpad vzniknutý pri realizácii. |
5. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie počas pracovných dní. |
6. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14: 00 hodiny. O čase a dátume dodania tovaru bude dodávateľ informovať vopred kontaktnú osobu objednávateľa. |
7. V prípade reklamácie tovaru si dodávateľ reklamovaný tovar vyzdvihne u objednávateľa, prípadne dodávateľ uhradí dopravné a balné náklady objednávateľovi za prepravu reklamovaného tovaru k dodávateľovi. |
8. Dodávateľ je povinný do 5 dní od zverejnenia zmluvy predložiť popis predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: názov tovaru, typ, výrobca, opis technických parametrov, vrátane fotografického vyobrazenia, rozpis ceny tovarov podľa jednotkových cien bez DPH aj s DPH so zaokrúhlením na 2 desatinné miesta. |
9. Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov. |
10. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. |
11. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti dohody bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. |
12. Dodávateľ vystaví faktúru po protokolárnom odovzdaní predmetu zmluvy Objednávateľovi. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude dodací list a preberací protokol. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti, v súlade so zákonom o účtovníctve ako aj stanovené v § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Zb. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení, vrátane označenia čísla zmluvy. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry do sídla Objednávateľa. |
13.Dodávateľ zodpovedá za vady predmetu zmluvy po dobu 2 rokov od protokolárneho prebratia celého predmetu zmluvy Objednávateľom. Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže užívať predmet zmluvy pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ. |
14.Ak si Objednávateľ uplatní nárok na odstránenie vady predmetu zmluvy v rámci záručnej doby, dodávateľ je povinný zabezpečiť, že servisný technik sa dostaví na opravu max. do 48 hodín od nahlásenia poruchy. Pod nástupom technika na opravu sa rozumie osobná návšteva technika na pracovisku oznámenom objednávateľom, pričom dni pracovného voľna a pracovného pokoja sa do uvedenej lehoty nezapočítavajú. Dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie vady v zmysle jeho plného sfunkčnenia na vlastne náklady, s odbornou starostlivosťou, najneskôr do dvadsiatich dni od nahlásenia vady. |
15.V prípade vady predmetu zmluvy počas záručnej doby má Objednávateľ právo na bezplatné odstránenie vady a Dodávateľ povinnosť vady odstrániť na svoje náklady. Dodávateľ nezodpovedá za vady, ktoré vznikli poškodením predmetu zmluvy hrubou nedbanlivosťou Objednávateľa, jeho konaním v rozpore s inštrukciami ohľadne používania predmetu zmluvy, neodbornou prevádzkou, obsluhou a údržbou alebo používaním v rozpore s návodom na použitie. |
16. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
17. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
18.Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Objednávateľa v rozpore s týmto ustanovením, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
27.10.2021 14:00
1,00 komplet
8 025,00
8 025,00
Vlastný návrh požadujeme realizovať v súlade s osobitnými požiadavkami.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.09.2021 11:04
29.09.2021 09:00
29.09.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.09.2021 14:56 - Vstupná ponuka | 8 025,00 | € | Cena bez DPH |
29.09.2021 06:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 007,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: