17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
53597699
EKORECYKLING Services
Ciglianska cesta 737/5, Prievidza, 97101, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu
zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologický rozložiteľný odpad, odpady, jedlé oleje a tuky, manipulácia s odpadmi,
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu s katalógovým číslom 200108
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
2. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzeného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinového oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach. |
3. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 200108-biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 200125- jedlé tuky a oleje. |
4. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu- zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zvyšky zeleniny, škrupiny z vajec a iné. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem kuchynského odpadu s katalógovým číslom 200108 | kg | 158000 | ||
Objem nádob na kuchynský odpad poskytnutých dodávateľom služieb | liter | 30 | 60 | |
Týždenný objem vyprodukovaného kuchynského odpadu 200108 | kg | 2981 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad zo zariadení objednávateľa | katalógové číslo odpadu 200108 |
Frekvencia zberu kuchynského odpadu | 6 x týždenne |
Zberné nádoby: | |
a. dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne čisté) | plastové nádoby s poklopom a s označením litráže |
b. | nádoby musia byť nepoškodené, čisté a určené na skladovanie odpadu vrátane olejov |
c. | nádoby musia byť označené "materiál kategórie 3 Neurčené na ľudskú spotrebu |
d. počet nádob na kuchynský odpad : | podľa potreby |
Odber odpadu: | 6 x týždenne t. j. (pondelok - sobota od 07.00 hod. do 14.00 hod.) |
Miesto plnenia: | prevádzka v sídle objednávateľa |
Lehota plnenia zmluvy | 12 mesiacov od účinnosti zmluvy |
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer 1 liter= 1 kilogram odpadu | 1 l = 1 kg |
2. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu, jedlých olejov a tukov s katalógovým číslom 200125
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
2. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzeného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinového oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach. |
3. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 200108-biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 200125- jedlé tuky a oleje. |
4. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu- zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zvyšky zeleniny, škrupiny z vajec a iné. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem jedlých olejov a tukov s katalógovým číslom 200125 | liter | 600 | ||
Objem nádob na jedlé tuky a oleje poskytnutých dodávateľom služieb | liter | 5 | 50 | |
Mesačný objem vyprodukovaných jedlých tukov a olejov 200125 | liter | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jedlé tuky a oleje | katalógové číslo odpadu 200125 |
Frekvencia zberu jedlých tukov a olejov | 1 x mesačne spolu s kuchynským odpadom |
Zberné nádoby: | |
a. dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne čisté) | plastové nádoby s poklopom a s označením litráže |
b. | nádoby musia byť nepoškodené, čisté a určené na skladovanie odpadu vrátane olejov |
c. | nádoby musia byť označené "materiál kategórie 3 Neurčené na ľudskú spotrebu |
d. počet nádob na kuchynský odpad : | podľa potreby |
Odber odpadu: | 1 x mesačne spolu s kuchynským odpadom (pondelok - sobota od 07.00 hod. do 14.00 hod.) podľa dohody s objednávateľom |
Miesto plnenia: | prevádzka v sídle objednávateľa |
Lehota plnenia zmluvy | 12 mesiacov od účinnosti zmluvy |
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer 1 liter= 1 kilogram odpadu | 1 l = 1 kg |
Názov |
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia a bude realizovať plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia v súlade s 2. časťou OPET-u č. VI ods. 6.1.3. |
2.POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru/služby do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar/služba dodaný. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
3. Podľa Ods. 11 Čl. IX Objednávkový formulár a Objednávkové atribúty Trhového poriadku platného od 2.8.2021 Objednávateľ požaduje od Uchádzača pri predložení ponuky aj predloženie Vlastného návrhu plnenia zákazky. |
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii,. |
5. Podľa Čl. VI bod 6.2.3 Všeobecných zmluvných podmienok platných od 2.8.2021 Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky úspešného uchádzača a oznámi dodávateľovi, či vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. |
6. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. |
7. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
8. Celkové množstvo je uvedené ako predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ konkrétne množstvá v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. |
9. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, 6x do týždňa v čase dohodnutom s objednávateľom, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 12 hodín po jej odoslaní.Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
10. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace so zhodnotením odpadu vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, prenájom nádob a ostatných nákladov súvisiacich s predmetom plnenia. |
11. Hmotnosť odpadu bude uvedená na tlačive, kde bude uvedený aj dátum, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
12. V prípade, že dodávateľ počas trvania zmluvy z prevádzkových dôvodov nedokáže odobrať odpad podľa schváleného harmonogramu, je povinný na vlastné náklady zabezpečiť odber odpadov z pracoviska objednávateľa prostredníctvom iného opravného zástupcu. |
13. Možnosť mimoriadneho odberu odpadu mimo dohodnutého harmonogramu. |
14. Dodávateľ zabezpečí odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (respektíve vo vlastnej réžii) z pracoviska objednávateľa v sídle objednávateľa. Fyzickým prevzatím odpadov dodávateľom alebo jeho zamestnancom v mieste plnenia, preberá zodpovednosť za nakladanie s odpadmi poskytovateľ - dodávateľ služby. Dodávateľ zodpovedá za poriadok, čistotu a za dodržiavanie predpisov BOZP a PO na pracovisku a je povinný služby realizovať tak, aby nezhoršoval životné prostredie na pracovisku a v jeho okolí. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť zmluvné povinnosti v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred dohodnutým termínom najneskôr do 8,00 hod. v deň dodania tovaru telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
17. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné. |
18. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
19. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
20. Nedodržanie bodov 1, 4, 10, 16, 17, 18 a 19 sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
Názov položky
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu s katalógovým číslom 200108
Miesto
Dobrý deň, Podávam rozpor nakoľko neviem nájsť kde má byť služba vykonávaná .
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 skupina produktov
15 830,00
15 830,00
Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.09.2021 11:35
30.09.2021 13:00
30.09.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.09.2021 12:57 - Vstupná ponuka | 15 829,00 | € | Cena bez DPH |
30.09.2021 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 818,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: