• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2021 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2021 11:50

Detail zákazky Z202119020

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2021 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2021 11:50

Základné údaje

Z202119020

OF-242010

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5957506

Objednávateľ

00596264

Centrum sociálnych služieb - Jesienka

Staromyjavská 77, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

36422363

REAL INVENT, s.r.o.

Okružná 152/50, Čadca, 02204, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"21 ks skriňa závesná; 5 ks skriňa trojdielna uzamykateľná; 15 ks stôl; 45 ks stolička; 45 ks nočný stolík s jedálenskou doskou"

nočný stolík, skriňa, stôl, stolička

  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39100000-3 - Nábytok

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícky nábytok
Funkcia
Zdravotnícky nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Skriňa závesná, trojdverová, uzamykateľná ks 21
1.2 Vonkajší rozmer cm 120*50*30
2. Skriňa trojdielna, uzamykateľná, rohová ks 5
2.1 Rozmer  (výška,šírka,hĺbka) cm 235*130*57
2.2 Počet zamykateľných dverí ks 6
3. Nočný stolík s výklopnou jedálenskou doskou ks 45
3.1 Rozmer (výška,šírka,hĺbka) cm 85*50*40
3.2 Priemer koliesok s brzdou mm 65
4. Stôl jedálenský ks 15
5. Jedálenská stolička ks 45
5.1 Nosnosť stoličky kg 150
5.2 Výška sedáka mm 460
5.3 Výška stoličky celková mm 870
5.4 Šírka sedáka mm 440
5.5 Hĺbka sedáka mm 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Z 18 mm LDTD, svetlý buk, trojdverová, zamykateľná 2 mm ABS hrany
1.2 Nastaviteľná polica z 18 mm LDTD
2.1 Z 18 mm LDTD, svetlý buk 2 mm ABS hrany
2.2 Priestor na vešanie oblečenia - vešiaková tyč nastaviteľné police
3.1 Obojstranné prevedenie, zásuvka s poistkou proti vypadnutiu odkladacia doska z ABS plastu so zvýšenými okrajmi
3.2 Z 18 mm LDTD, ABS hrany,, bezpečnostné úchytky vyberateľná polica, vnútri skrinky priestor na PET fľašu
3.3 Integrovaná výklopná jedálenska doska s úchytom
3.4 Priestor na obuv v spodnej časti odtieň buk svetlý
4.1Plát stola 80*80 cm, ABS hrana, vetracia mriežka 28 mm hrúbka
4.2 Na kovových chrómovaných nohách, kovová noha - výška 75 cm s rektifikačnými pätkami
5.1 Stolička z bukového masívu sedák z tvarovaného bukového masívu
5.2 Odtieň svetlý buk lak odolný voči UV žiareniu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa záruka min. 24 mesiacov
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, originálne zabalený, v zmontovanom okamžite použiteľnom stave
Požaduje sa jednotný farebný odtieň (buk svetlý) u všetkých položiek
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie
Obstarávateľ si vyhradzuje právo na bezplatné poskytnutie vzoriek výrobkov do 7 dní od vyzvania. Pod výrobkom sa rozumie kompletný výrobok.  Samotné plnenie zmluvy nastane až po odsúhlasení kvality vzoriek a splnenia požadovaných špecifikácií objednávateľom
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku nepríjme a odstúpi od zmluvy. Výrobky musia zodpovedať vyobrazeniu a spĺňať všetky požadované technické vlastnosti
Zmluvná pokuta za nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie vzoriek a tovaru podľa popisu a špecifikácií je vo výške 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa do 10 pracovných dní. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru a nesplnením osobitných požiadaviek.
Účinnosť zmluvy a samotné plnenie zmluvy môže nastať až po schválení predložených vzoriek objednávateľom.
Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok
V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložené vzorky tovarov nezodpovedajú Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, objednávateľ vzorky dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú Technickej špecifikácii predmetu požadovanej objednávateľom
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorým je technická dokumentácia výrobcu.
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 77, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

04.10.2021 09:43 — 04.11.2021 09:43

131,00 ks

17 729,60

14 774,67

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Obstarávateľ vyžaduje dodržanie každej technickej požiadavky na plnenie predmetu zákazky. Ide o doplnenie jestvujúceho vybavenia a obstarávateľ kvôli jednotnosti vzhľadu vybavenia trvá na dodaní výrobkov podľa vyobrazenia, respektíve podľa presného technického popisu. Navrhovaný ekvivalent musí spĺňať všetky technické požiadavky a osobitné požiadavky na plnenie, vrátane vzhľadu podľa vyobrazenia, respektíve podľa presného technického popisu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.09.2021 10:03

29.09.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.09.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 525
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.09.2021 11:42 - Vstupná ponuka 17 728,80 € Cena s DPH
22.09.2021 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka 17 728,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS