17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
43892345
ReFoMa, s.r.o.
Dolné Rudiny 1, Žilina, 01001, SVK
Dodávka, zapojenie a konfigurácia prepínačov
switch, prepínač, SFP+ WDM modul, optický patchcord, konfigurácia
Tovar, Služba
1. Prepínače SFP+WDM modulov a optických patchkordov vrátane ich implementácie a konfigurácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Zakúpenie prepínačov, SFP+WDM modulov a optických patchkordov vrátane ich implementácie a konfigurácie je potrebné z dôvodu zlej priepustnosti siete vo vybraných uzloch a potrebnej výmeny zastaralých zariadení za nové. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prepínač 48x 1GE RJ45 portov s podporou funkcie PoE 802.3.af a PoE+ 802.3at, 4x 10GE SFP+ | ks | 10 | ||
SFP+ WDM modul 1 | ks | 7 | ||
SFP+ WDM modul 2 | ks | 7 | ||
Optický patchcord | ks | 7 | ||
Inštalácia | ks | 10 | ||
Záruka 1 rok 24x7xNBD | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
POŽIADAVKY NA PREPÍNAČ: | |
Veľkosť: | - 1U Rack Prepínač |
Počet portov a prepínací výkon: | - 48x 1GE RJ45 portov s podporou funkcie PoE 802.3.af a PoE+ 802.3at |
Počet portov a prepínací výkon: | - 4x 10GE SFP+ uplink porty |
Počet portov a prepínací výkon: | - RJ45 konzolový port |
Počet portov a prepínací výkon: | - Prepínacia kapacita aspoň: 170 Gbps |
Počet portov a prepínací výkon: | - Prepínací výkon aspoň: 250 Mpps |
Počet portov a prepínací výkon: | - Veľkost MAC address tabuľky min 32000 |
Administrácia: | - Webové rozhranie a príkazový riadok pre správu zariadenia |
Administrácia: | - Prepínač musí podporovať pripojenie do centrálneho riadenia (kontroléra), ktorý je súčasťou aktuálne využívaného bezpečnostného zariadenia |
Administrácia: | - SNMP v1/v2c/v3 |
Administrácia: | - SNTP |
Administrácia: | - Nahrávanie OS prepínača cez TFTP/FTP/GUI |
Administrácia: | - Podpora HTTP REST API pre konfiguráciu a monitoring |
Špecifikácia: | - Teplotné vyžarovanie do 200BTU/h |
Špecifikácia: | - Maximálna spotreba elektrickej energie do 900W |
Špecifikácia: | - Minimálny PoE Power Budget 700W |
Špecifikácia: | - Stohovanie cez uplink porty |
Služby: | - RADIUS autentifikácie, 802.1X, VLANs, IEEE 802.1x Dynamic VLAN Assignment, zrkadlenie prevádzky, 802.1ab, DHCP-Snooping |
IMPLEMENTÁCIA A INŠTALÁCIA: | |
- Zariadenia budú osadené na mieste, kde určí IT oddelenie | |
- Zariadenia budú nakonfigurované podľa pokynov IT oddelenia (pripojenie na kontroler, vytvorenie potrebných VLAN, konfigurácia prístupových parametrov, ako IP adresy, prístupové heslá, konfigurácia uplink portov, konfigurácia jednotlivých prístupových portov, otestovanie funkčnosti ako aj otestovanie funkčnosti PoE, zdokumentovanie nasadeného riešenia a vloženie do už existujúcej dokumentácie) | |
POŽIADAVKY NA SFP+ WDM MODUL 1: | |
- • Typ modulu DM transceiver 10GBASE-BX, SM 10km, 1330nm TX/ 1270mm RX BIDI LC simplex | |
- Modul musí byť kompatibilný s prepínačom Fortiswitch | |
POŽIADAVKY NA SFP+ WDM MODUL 2: | |
- Typ modulu DM transceiver 10GBASE-BX, SM 10km, 1270nm TX/ 1330nm RX BIDI LC simplex | |
- Modul musí byť kompatibilný s prepínačom Fortiswitch | |
POŽIADAVKY NA OPTICKÉ PATCHCORDY: | |
- Typ kábla Single mode | |
- Počet žíl 2 | |
- Koncovky kábla na jednej strane SC/APC, na druhej strane LC/PC | |
- Dĺžka kábla 7m |
Názov |
PREDMET PLNENIA: |
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia . |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácií. |
Dodávateľ sa zaväzuje , že aj v prípade neodobratia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie trvania zmluvy, nebude požadovať navýšenie ceny alebo úhradu za neodobratie predmetu zákazky . |
SPLNENIE PODMIENOK: |
Predmet zákazky musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Požaduje sa predložiť do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy v písomnej forme (mailom alebo poštou) rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, sadzba DPH, cena s DPH . |
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa. |
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky. |
- Podľa ustanovenia §23 ods. 4 zákona 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov "Vyhlásenie o zhode pre určený výrobok, ktorý sa sprístupňuje na trhu v Slovenskej republike, sa vyhotovuje v štátnom jazyku alebo sa do štátneho jazyka preloží." Úradný preklad musí vykonať osoba spôsobilá na tento úkon. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň zato, že predmet zmluvy v čase jeho dodania bude spĺňať všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. |
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností objednávateľ má právo vyžiadať si bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod... |
Nakoľko objednávateľ použil označenie konkrétneho výrobku je možné v technickom riešení použiť ekvivalent výrobku, ale len za predpokladu, že dodávateľ preukáže rovnaké alebo lepšie kvalitatívne vlastnosti výrobku pri dodržaní plnej funkčnej charakteristiky výrobku a parametrov v technickom opise predmetu zákazky. Za ekvivalent je považovaný prostriedok rovnakých alebo lepších parametrov. |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. Konečné posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii objednávateľa. |
Ak dodávateľ nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov materiálu alebo výrobku, bude mať objednávateľ za to, že dodávateľ uvažoval s tým výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol objednávateľ v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ garantuje, že predmet zákazky (dodaný tovar) bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť Dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet zákazky (tovar) v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na Objednávateľa, aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu Dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní predmetu zákazky, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou, sa bude riadiť ustanoveniami platného Obchodného zákonníka. |
SPÔSOB, ČAS A MIESTO DODANIA TOVARU: |
Termín dodania resp. inštalácie predmetu zákazky je v lehote najneskôr do 60 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. . |
Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a inštalácie tovaru bude upresnená dodávateľovi do 24 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Termín dodania a inštalácie tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
ZMLUVNÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH , sadzbu DPH a číslo objednávky. |
Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku a inštaláciu tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania a inštalácie tovaru. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar ,ako aj skutočne dodané množstvo tovaru . |
Objednávateľ ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §34 ods.5 požaduje lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa ich doručenia dodávateľovi. |
Kúpna cena za dodanie a inštaláciu tovaru v zmysle tejto zmluvy je uvedená v eurách, vrátane všetkých režijných nákladov dodávateľa súvisiacich s dodaním tovaru v zmysle tejto zmluvy. |
Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky náklady (doprava tovaru do miesta plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby, inštaláciu a konfiguráciu, zaškolenie,...) spojené s plnením zmluvy. |
Všetky práce musia byť zdokumentované a pridané do existujúcej dokumentácie. |
Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
SANKCIE: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny za predmet zmluvy, a to i za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý. |
Ak je dodaný tovar s vadami objednávateľ má právo na voľbu nárokov uvedených v § 436 ods.1 písmen. a) až d) ObZ, ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
Dodávateľ má právo požadovať: |
Úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
UKONČENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU: |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán, výpoveďou alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Zmluvu možno ukončiť výpoveďou aj bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou jeden mesiac zo strany objednávateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom , ktorým sa rozumie: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke, |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstvu dohodnutých v zmluve, |
c) neodovzdanie dokladov zo strany dodávateľa, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a pre ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka , alebo OPET. |
d) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( blacklist) trhoviska, |
Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka, alebo OPET. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy, ani nárok na náhradu škody. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,ZoRPVS") ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len ,,register) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. |
Dodávateľ tiež vyhlasuje , že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. |
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, alebo dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy ani nárok na náhradu škody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou, sa bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu , množstva alebo zaslaní vadného či poškodeného tovaru, môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ. |
Objednávateľ, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 aktuálneho zákona o verejnom obstarávaní. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Otázky neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka a OPET. |
Ochrana osobných údajov : |
1. Dodávateľ tovaru je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ tovaru predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ)2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z.o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: Poučenie o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou . |
5. Poskytovateľ služby zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z.o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
Názov | Upresnenie |
Vrátane záruky | minimálne 12 mesiacov |
Vrátane opráv | do 24 hodín od ich nahlásenia dodávateľovi |
Vrátane záručného servisu na mieste plnenia | |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká Objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 €/deň, a to i za každý deň omeškania, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody Objednávateľa. | |
Vrátane inštalácie, zapojenia a konfigurácie na mieste plnenia . Požadovaná je konfigurácia sieťových parametrov a sieťových služieb na jednotlivých prepínačoch podľa požiadaviek objednávateľa. Dodávateľ musí garantovať 100% kompatibilitu s existujúcimi zariadeniami počítačovej siete. | rozsah prác je odhadovaný na 28 hodín |
Vrátane odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu zariadení |
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
04.10.2021 07:00 — 30.12.2021 15:30
1,00 súhrn položiek definovaných v techn.vlastnostiach
19 825,00
19 825,00
1. Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa. 2.Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2021 15:35
28.09.2021 10:00
28.09.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.09.2021 09:45 - Vstupná ponuka | 19 800,00 | € | Cena bez DPH |
27.09.2021 15:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 700,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: