00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Zdravotnícky spotrebný materiál
zdravotnícky materiál
Tovar, Služba
|
1. Zdravotnícky materiál
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zdravotnícky materiál určený na výučbové účely. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
| Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent však musí mať minimálne porovnateľné, alebo lepšie technické parametre. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. MEDOJECT hypodermické ihly, ružová, 100ks/balenie | bal | 20 | ||
| 2. Injekčná ihla 0.9 x 40 mm 20 G žltá 100 ks/balenie Sterica | bal | 20 | ||
| 3. Inzulínová striekačka 1ml U100 BD 100ks/balenie | bal | 2 | ||
| 4. Striekačky PP 2 ml sterilné 100ks/balenie | bal | 5 | ||
| 5. Striekačky PP 5 ml sterilné 100ks/balenie | bal | 5 | ||
| 6. Striekačky PP 10 ml sterilné 100ks/balenie | bal | 5 | ||
| 7. Zelené odberové ihly, 50ks/balenie 85.1162 | bal | 2 | ||
| 8. Žlté odberové ihly, 50ks/balenie 85.1160 | bal | 2 | ||
| 9. Čierne odberové ihly, 50 ks/balenie 85.1440 | bal | 2 | ||
| 10. Safety-odberová ihla 21 G 85.1162.200 | ks | 1000 | ||
| 11. S-Monovette 7,5 ml Sérum, 50ks/balenie | bal | 4 | ||
| 12. S-Monovette 7,5ml Neutral | ks | 1000 | ||
| 13. S-Monovette 2,7 ml K3 EDTA, 50 ks/balenie | bal | 4 | ||
| 14. Set pre močovú katetrizáciu | set | 40 | ||
| 15. Vrecko močové s t-výpusťou 2 L | ks | 10 | ||
| 16. Vrecko stomické esteem+ 20 - 70 mm | ks | 3 | ||
| 17. Test na zisťovanie krvnej skupiny (sangvitest) | test | 10 | ||
| 18. Lekárska podložka 33 x 50 cm; | bal | 10 | ||
| 19. Rúška jednorazové, ochrana proti baktériám 98%, 50ks/balenie | bal | 10 | ||
| 20. Vacutest ihla zelená 0,8x38mm, 100ks/balenie | bal | 4 | ||
| 21. Vacutest držiak pre ihlu | ks | 100 | ||
| 22. Vacutest K3EDTA 3ml, s protizrážavou úpravou, 100ks/balenie | bal | 8 | ||
| 23. Kompresné gázy sterilux ES 10x10 cm, 100ks/balenie | bal | 8 | ||
| 24. Infúzna súprava | súprava | 200 | ||
| 25. CHIRALINE 1.8x1800mm hadička spojovacia | ks | 200 | ||
| 26. Elastopor I.V. steril 8x6 cm 100ks/bal | bal | 50 | ||
| 27. Pagasling nesterilný vel. 2 1000 ks/balenie | bal | 2 | ||
| 28. Výživová sonda 40cm | ks | 20 |
| Názov |
| I. Zmluvná cena: |
| 1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
| 2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| 3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
| 1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
| - obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
| - funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, |
| - rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
| 2. V prípade, ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu II.1 tejto zmluvy, kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie. |
| 3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa |
| a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky alebo listinne) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
| 4. Ak dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu II.2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť. |
| 5. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo listinne), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
| 6. Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent však musí mať minimálne porovnateľné, alebo lepšie technické parametre. |
| 7. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení objednávateľom. |
| III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
| 1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 pracovných hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
| 2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
| 5. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru na 2 miesta. Položky 1-8 Bratislava, položky 9-17 Banský Bystrica. |
| IV. Záruka a reklamácia: |
| 1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
| V. Odstúpenie od zmluvy: |
| 1. Nedodržanie minimálnej všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
| 2. Opakované nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve, v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| 3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Sládkovičova 21, Fakulta zdravotníctva, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
04.10.2021 10:00 — 14.10.2021 12:00
1,00 sada
2 374,66
2 374,66
Ponúkané produkty musia spĺňať technické požiadavky
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.09.2021 10:01
30.09.2021 10:15
30.09.2021 10:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.09.2021 09:35 - Vstupná ponuka | 2 374,00 | € | Cena bez DPH |
| 30.09.2021 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 300,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: