• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2021 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2021 10:20

Detail zákazky Z202118927

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2021 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2021 10:20

Základné údaje

Z202118927

OF-241803

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5970086

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36415367

ECM Systems, s.r.o.

552, Partizánska Ľupča, 03215, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie pyranometra pre účel merania solárnej energie emitovanej na povrch zeme, vrátane merania spektra IRR

pyranometer

  • 38570000-1 - Regulačné a kontrolné zariadenia a prístroje
  • 38410000-2 - Meracie nástroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie pyranometra pre účel merania solárnej energie emitovanej na povrch zeme, vrátane merania spektra IRR
Funkcia
Dodanie pyranometra pre účel merania solárnej energie emitovanej na povrch zeme, vrátane merania spektra IRR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Trieda podľa ISO 9060:2018: - A
Nelinearita % 0,2
Čas odozvy (95 %) s 5
Spektrálna citlivosť % 1
Teplotná odozva % 1
Smerová odozva W/m2 10
Pracovná teplota (rozsah) °C -40 až +80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Meranie množstva solárnej energie emitovanej na povrch zeme, vrátane merania spektra infračerveného žiarenia, vrátane analytického SW s podporou exportu dát (do formátu xls, xml) áno
Ventilácia áno
Výstupná veličina pyranometra [ V ] analógová
Konektivita LAN
Doprava a inštalácia áno
Zaškolenie obsluhy áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zápis v RPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúry je 60 dní.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Faktúra musí obsahovať informáciu o názve a ITMS kóde projektu, z ktorého je financovaná táto zákazka – tieto údaje poskytne verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi.
Vlastnícke právo na dodávané tovary prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom dodania predmetu zákazky na miesto plnenia.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nerepasovaný, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy uvedie zoznam poskytovateľov pozáručného servisu v Slovenskej a Českej republike spolu s ich kontaktnými údajmi (obchodný názov, adresa, e-mail, telefónne číslo).
Záručná doba na všetky dodávané tovary je 24 mesiacov a začína plynúť dňom podpísania preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Verejný obstarávateľ si uplatňuje odkladaciu podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy spočívajúcu vo vydaní schvaľujúceho stanoviska sprostredkovateľského orgánu v Správe z kontroly tohto verejného obstarávania (v súlade s ods. 4.3 čl. IV, Všeobecných zmluvných podmienok – 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.7).
Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary); b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary); c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby;
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu; e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ; g) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 1, 010 26 Žilina, budova UVP, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.12.2021 08:00 — 28.02.2022 14:00

1,00 súbor

3 441,67

3 441,67

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.09.2021 13:27

06.10.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2021 16:06 - Vstupná ponuka 3 441,67 € Cena bez DPH
06.10.2021 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka 3 439,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS