• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2021 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2021 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2021 10:35

Detail zákazky Z202118925

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2021 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2021 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2021 10:35

Základné údaje

Z202118925

OF-241804

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5970084

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36415367

ECM Systems, s.r.o.

552, Partizánska Ľupča, 03215, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie meteostanice pre monitorovanie klimatických podmienok ako súčasť systému v oblasti obnoviteľných zdrojov energie

meteostanica

  • 38570000-1 - Regulačné a kontrolné zariadenia a prístroje
  • 38410000-2 - Meracie nástroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie meteostanice pre monitorovanie klimatických podmienok ako súčasť systému v oblasti obnoviteľných zdrojov energie
Funkcia
Dodanie meteostanice pre monitorovanie klimatických podmienok ako súčasť systému v oblasti obnoviteľných zdrojov energie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podmienky prostredia vonkajšie prostredie, rozsah teplôt: -30 ... +60°C
Meranie teploty vzduchu - Presnosť merania ± 0,1 °C (pri 20°C), ± 0,2 °C (0 ...40°C), inak ± 0,5 °C
Meranie teploty vzduchu - Rozsah merania -40 ... +60°C
Meranie teploty vzduchu - Umiestnenie tieniaci kryt
Meranie relatívnej vlhkosti vzduchu - Presnosť merania ± 2 % v rozsahu 0 ... 90 %, ± 3 % v rozsahu 91 ... 100 %
Meranie relatívnej vlhkosti vzduchu - Rozsah merania 0 ... 100 %
Meranie relatívnej vlhkosti vzduchu - Umiestnenie tieniaci kryt
Meranie prízemnej teploty vzduchu - Presnosť merania ± 0,2 °C
Meranie prízemnej teploty vzduchu - Rozsah merania -40 ... +60°C
Meranie prízemnej teploty vzduchu - Umiestnenie tieniaci kryt
Meranie rýchlosti a smeru vetra - Rozsah merania rýchlosti vetra 0 ... 60 m/s, presnosť merania ±2 % rms ( 5 m/s ... 60 m/s )
Meranie rýchlosti a smeru vetra - Rozsah merania smeru vetra 0 ... 360°, presnosť merania ± 2°
Meranie rýchlosti a smeru vetra - Princíp ultrazvukový anemometer
Meranie výšky snehu - Rozsah merania výšky snehovej pokrývky 0 – 2 m
Meranie výšky snehu - Presnosť merania ± 2 cm
Meranie viditeľnosti/dohľadnosti - Rozsah merania 10 až 2000 m
Meranie viditeľnosti/dohľadnosti - Presnosť ±10%
Meranie viditeľnosti/dohľadnosti - Princíp meranie dopredného rozptylu (forward scatter)
Doprava a inštalácia áno
Zaškolenie obsluhy áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zápis v RPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúry je 60 dní.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Faktúra musí obsahovať informáciu o názve a ITMS kóde projektu, z ktorého je financovaná táto zákazka – tieto údaje poskytne verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi.
Vlastnícke právo na dodávané tovary prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom dodania predmetu zákazky na miesto plnenia.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nerepasovaný, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy uvedie zoznam poskytovateľov pozáručného servisu v Slovenskej a Českej republike spolu s ich kontaktnými údajmi (obchodný názov, adresa, e-mail, telefónne číslo).
Záručná doba na všetky dodávané tovary je 24 mesiacov a začína plynúť dňom podpísania preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Verejný obstarávateľ si uplatňuje odkladaciu podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy spočívajúcu vo vydaní schvaľujúceho stanoviska sprostredkovateľského orgánu v Správe z kontroly tohto verejného obstarávania (v súlade s ods. 4.3 čl. IV, Všeobecných zmluvných podmienok – 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.7).
Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary); b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary); c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby;
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu; e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ; g) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov a služieb alebo iných postupov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 1, 010 26 Žilina, budova UVP, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.12.2021 08:00 — 28.02.2022 14:00

1,00 súbor

24 069,00

24 069,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.09.2021 13:26

06.10.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 45
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2021 09:35 - Vstupná ponuka 24 000,00 € Cena bez DPH
05.10.2021 15:50 - Najvýhodnejšia ponuka 23 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS