• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2021 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2021 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2021 12:35

Detail zákazky Z202118918

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2021 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2021 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2021 12:35

Základné údaje

Z202118918

OF-241808

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5974651

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36415367

ECM Systems, s.r.o.

552, Partizánska Ľupča, 03215, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie klimatickej komory vhodnej na meranie parametrov akumulátorových článkov na báze Li, Pb, LTO, Li-S, a superkondenzátorových článkov vo vyhotovení s príslušnou bezpečnostnou úrovňou

klimatická komora

  • 38570000-1 - Regulačné a kontrolné zariadenia a prístroje
  • 38540000-2 - Testovacie a meracie stroje a prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie klimatickej komory vhodnej na meranie parametrov akumulátorových článkov na báze Li, Pb, LTO, Li-S, a superkondenzátorových článkov vo vyhotovení s príslušnou bezpečnostnou úrovňou
Funkcia
Dodanie klimatickej komory vhodnej na meranie parametrov akumulátorových článkov na báze Li, Pb, LTO, Li-S, a superkondenzátorových článkov vo vyhotovení s príslušnou bezpečnostnou úrovňou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Objem testovacieho priestoru ℓ 990
Rozmery testovacieho priestoru mm 950x1100x950
Šírka testovacieho priestoru mm 1050
Celkové zaťaženie testovacieho priestoru kg 225
Zaťaženie na policu testovacieho priestoru kg 50
Počet políc v testovacom priestore ks 3
Vonkajšie rozmery mm 2100x1450x2200
Celková hmotnosť kg 880
Dĺžka prívodného kábla m 3
Hlučnosť dB 70
Stratový výkon vyžarovaný do priestoru inštalácie zariadenia kW 13
Prístupový otvor v pravej stene – priemer mm 120
Prístupový otvor v ľavej stene – priemer mm 50
Ethernetové pripojenie Mb 100/100
USB rozhranie pre ukladanie meraných dát – počet portov ks 1
„Hazard Level“ - 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Napájanie 3 / N / PE 400 V AC 50 Hz
Konektor napájania CEE, 32 A
Spôsob chladenia vzduchom
Teplotné testovanie - Teplota (min. hodnoty, rozsah) -40 až 150 °C
Teplotné testovanie - Rýchlosť teplotnej zmeny pre chladenie 3 K/min.
Teplotné testovanie - Rýchlosť teplotnej zmeny pre ohrev 4 K/min.
Teplotné testovanie - Stabilita teploty v čase ± 0,1 K až ± 0,5 K
Teplotné testovanie - Stabilita teploty v priestore ± 0,5 K až ± 1,0 K
Teplotné testovanie - Teplotný gradient max. 2 K
Klimatické testovanie - Teplota (min. hodnoty, rozsah) +10 až + 90 °C
Klimatické testovanie - Stabilita teploty v čase ± 0,1 K až ± 0,3 K
Klimatické testovanie - Stabilita teploty v priestore ± 0,5 K až ± 1,0 K
Klimatické testovanie - Rosný bod (rozsah) -3 až + 90 °C
Klimatické testovanie - Rozsah vlhkosti 10 – 98 % RH
Klimatické testovanie - Stabilita vlhkosti v čase max. ±3 % RH
Súčasť dodávky - SW (GUI) pre zabezpečenie prístupu obsluhy k hodnotám meraných veličín bez časového obmedzenia licencie áno
Doprava a inštalácia áno
Zaškolenie obsluhy áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zápis v RPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúry je 60 dní. Faktúra musí obsahovať informáciu o názve a ITMS kóde projektu, z ktorého je financovaná táto zákazka – tieto údaje poskytne verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi.
Vlastnícke právo na dodávané tovary prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom dodania predmetu zákazky na miesto plnenia.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nerepasovaný, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy uvedie zoznam poskytovateľov pozáručného servisu v Slovenskej a Českej republike spolu s ich kontaktnými údajmi (obchodný názov, adresa, e-mail, telefónne číslo).
Záručná doba na všetky dodávané tovary je 24 mesiacov a začína plynúť dňom podpísania preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Verejný obstarávateľ si uplatňuje odkladaciu podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy spočívajúcu vo vydaní schvaľujúceho stanoviska sprostredkovateľského orgánu v Správe z kontroly tohto verejného obstarávania (v súlade s ods. 4.3 čl. IV, Všeobecných zmluvných podmienok – 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.7).)
Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary);
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary);
c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby;
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu;
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov;
f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ;
g) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov a služieb alebo iných postupov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, budova UVP, 010 26 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.12.2021 08:00 — 30.11.2022 14:00

1,00 súbor

104 425,17

104 425,17

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.09.2021 12:44

08.10.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.10.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 177
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2021 13:24 - Vstupná ponuka 104 424,00 € Cena bez DPH
07.10.2021 15:27 - Najvýhodnejšia ponuka 104 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS