• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2021 12:49
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2021 09:50

Detail zákazky Z202118917

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2021 12:49
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2021 09:50

Základné údaje

Z202118917

OF-241801

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5974653

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

35763124

TECHNISERV, s.r.o.

Prievozská 4A, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie protipožiarnej skrine na nebezpečné látky vhodnej na uskladnenie akumulátorových článkov na báze lítia

protipožiarna skriňa

  • 38570000-1 - Regulačné a kontrolné zariadenia a prístroje
  • 35110000-8 - Hasičské, záchranárske a bezpečnostné vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie protipožiarnej skrine na nebezpečné látky vhodnej na uskladnenie akumulátorových článkov na báze lítia
Funkcia
Dodanie protipožiarnej skrine na nebezpečné látky vhodnej na uskladnenie akumulátorových článkov na báze lítia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Vonkajšie rozmery (Š x H x V) mm 1195x620x1955
Vnútorné rozmery (Š x H x V) mm 1000x500x1640
Nosnosť police kg 75
Počet políc ks 3
Záchytný objem podlahovej vane ℓ 30
Hmotnosť skrine kg 500
Protipožiarna ochrana min. 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ uskladnených článkov Lítiové
Typ políc vkladacie
Požiarny hlásič vo vnútornom priestore áno
Typ dverí dvojkrídlové
Doprava a inštalácia áno
Zaškolenie obsluhy áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zápis v RPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúry je 60 dní. Faktúra musí obsahovať informáciu o názve a ITMS kóde projektu, z ktorého je financovaná táto zákazka – tieto údaje poskytne verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi.
Vlastnícke právo na dodávané tovary prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom dodania predmetu zákazky na miesto plnenia.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nerepasovaný, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy uvedie zoznam poskytovateľov pozáručného servisu v Slovenskej a Českej republike spolu s ich kontaktnými údajmi (obchodný názov, adresa, e-mail, telefónne číslo).
Záručná doba na všetky dodávané tovary je 24 mesiacov a začína plynúť dňom podpísania preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Verejný obstarávateľ si uplatňuje odkladaciu podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy spočívajúcu vo vydaní schvaľujúceho stanoviska sprostredkovateľského orgánu v Správe z kontroly tohto verejného obstarávania (v súlade s ods. 4.3 čl. IV, Všeobecných zmluvných podmienok – 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.7).)
Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary);
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary);
c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby;
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu;
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov;
f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ;
g) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov a služieb alebo iných postupov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, budova UVP, 010 26 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.12.2021 08:00 — 28.02.2022 14:00

1,00 súbor

4 511,30

4 511,30

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.09.2021 12:49

08.10.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.10.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 436
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.09.2021 09:09 - Vstupná ponuka 4 456,00 € Cena bez DPH
28.09.2021 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka 4 450,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS