00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
35763124
TECHNISERV, s.r.o.
Prievozská 4A, Bratislava, 82109, SVK
Dodanie protipožiarnej skrine na nebezpečné látky vhodnej na uskladnenie akumulátorových článkov na báze lítia
protipožiarna skriňa
Tovar, Služba
|
1. Dodanie protipožiarnej skrine na nebezpečné látky vhodnej na uskladnenie akumulátorových článkov na báze lítia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dodanie protipožiarnej skrine na nebezpečné látky vhodnej na uskladnenie akumulátorových článkov na báze lítia |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 1 | ||
| Vonkajšie rozmery (Š x H x V) | mm | 1195x620x1955 | ||
| Vnútorné rozmery (Š x H x V) | mm | 1000x500x1640 | ||
| Nosnosť police | kg | 75 | ||
| Počet políc | ks | 3 | ||
| Záchytný objem podlahovej vane | ℓ | 30 | ||
| Hmotnosť skrine | kg | 500 | ||
| Protipožiarna ochrana | min. | 90 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ uskladnených článkov | Lítiové |
| Typ políc | vkladacie |
| Požiarny hlásič vo vnútornom priestore | áno |
| Typ dverí | dvojkrídlové |
| Doprava a inštalácia | áno |
| Zaškolenie obsluhy | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zápis v RPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
| Splatnosť faktúry je 60 dní. Faktúra musí obsahovať informáciu o názve a ITMS kóde projektu, z ktorého je financovaná táto zákazka – tieto údaje poskytne verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi. |
| Vlastnícke právo na dodávané tovary prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom dodania predmetu zákazky na miesto plnenia. |
| Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
| V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
| Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nerepasovaný, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
| Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy uvedie zoznam poskytovateľov pozáručného servisu v Slovenskej a Českej republike spolu s ich kontaktnými údajmi (obchodný názov, adresa, e-mail, telefónne číslo). |
| Záručná doba na všetky dodávané tovary je 24 mesiacov a začína plynúť dňom podpísania preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami. |
| Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa |
| Verejný obstarávateľ si uplatňuje odkladaciu podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy spočívajúcu vo vydaní schvaľujúceho stanoviska sprostredkovateľského orgánu v Správe z kontroly tohto verejného obstarávania (v súlade s ods. 4.3 čl. IV, Všeobecných zmluvných podmienok – 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.7).) |
| Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: |
| a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary); |
| b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary); |
| c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; |
| d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu; |
| e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; |
| f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ; |
| g) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. |
| Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov a služieb alebo iných postupov. |
Univerzitná 8215/1, budova UVP, 010 26 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.12.2021 08:00 — 28.02.2022 14:00
1,00 súbor
4 511,30
4 511,30
Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.09.2021 12:49
08.10.2021 09:00
08.10.2021 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.09.2021 09:09 - Vstupná ponuka | 4 456,00 | € | Cena bez DPH |
| 28.09.2021 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 450,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: