30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
47051141
KoHa pro s.r.o.
Zvolenská cesta 63/B, Banská Bystrica, 97405, SVK
Jednorázový pracovný overal
Overal
Tovar, Služba
1. Jednorázový pracovný overal kategória III, typ 4-B,5-B a 6-B, veľkosť L
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorázový pracovný overal kategória III, typ 4-B,5-B a 6-B, veľkosť L, určený pre zdravotnícky personál na ochranu pred vírusom COVID-19, VRÁTANE DOPRAVY DO DO MIEST PLNENIA. Miesta plnenia sa nachádzajú v lokalite BA (3), TT, TN, NR, NZ, ZA, MT, BB (2), PP, PO, KE. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednorázový pracovný overal kategória III, typ 4-B,5-B a 6-B, veľkosť L | kus | 960 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jednorázový pracovný overal kategória III, typ 4-B,5-B a 6-B, veľkosť L | - podľa zákona č. 56/2018 Z.z. Zákon o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
- | - rozsah vyhlásenia o zhode je ustanovený osobitným predpisom, prílohou č. 3 rozhodnutia Európskeho parlamentu a Rady č. 768/2008/ES zo dňa 9. júla 2008 o spoločnom rámci na uvádzanie výrobkov na trh |
pokračovanie | a o zrušení rozhodnutia 93/465/EHS (Ú. v. EÚ L 218, 13. 8. 2008), alebo technickým predpisom z oblasti posudzovania zhody. |
- | - musí mať stupeň ochrany kategória III, v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EU) 2016/425 |
- | - biologická ochranu podľa európskej normy EN 14126 |
- | - EN 14605:2005 + A1:2009 Typ 3, 4, EN 13034:2005+A1:2009, EN 14126:2003/AC:2004 Typ 3-B, 4-B, 5-B, 6-B |
- | - minimálne trieda typ 4B |
- | - netkaná polypropylénová antistatická tkanina alebo vyrobený z materiálu laminovaný polypropylén |
- | - ochrana pred kvapalnými aerosólmi |
- | - so švami prelepenými páskami pre lepšiu ochranu a zvýšenú odolnosť |
- | - ochrana pred pevnými chemickými časticami rozptýlenými vo vzduchu |
- | - elektrostatická ochrana podľa európskej normy prEN 1149-1 a prEN1149-5 |
- | - ochrana pred rádioaktívnymi časticami podľa európskej normy EN 1073-2, musí mať obmedzenú ochranu pred kvapalnou hmlou a ochrannými aerosólmi |
- | - ochrana povrchu tela užívateľa, ako jeho jednorazový osobný ochranný prostriedok, pri nasadzovaní do prostredia zamoreného únikom nebezpečnej látky, vírusov a baktérii |
- | - strihové riešenie ochranného obleku musí pri jeho použití umožniť zdravotníckemu personálu vykonávať pohodlne činnosti obvyklé pri výkone povolania s ochrannou maskou |
pokračovanie | s filtrom alebo s respirátorom, ochranným rúškom, ochranným štítom a ochrannými okuliarmi, |
- | - možnosť vyzliekania bez pomoci inej osoby spôsobom zachovania čistoty, respektíve nekontaminácie vnútorného prostredia obleku alebo vyzliekajúceho personálu |
- | - ochranný oblek musí byť vyrobený ako jeden kus a každý kus musí byť označený certifikačnou značkou CE a číslom notifikovanej osoby priamo na výrobku. |
- | - kukla (ochrana hlavy) musí byť pevne spojená s ochranným oblekom s manžetu, ktorá musí byť schopná obopnúť všetky typy tvárových ako aj ochranných masiek a polomasiek používaných v |
pokračovanie | zdravotníckych zariadeniach tak aby bola zabezpečená potrebná tesnosť medzi tvárou a oblekom |
- | - ochranný oblek uzatvorený zipsom so zatváraním smerom hore a prekrytý samolepiacou manžetou, prípadne manžetou na suchý zips alebo |
pokračovanie | ekvivalentné riešenie pri zachovaní tesnosti obleku a ochrany používateľa vrátane spôsobu vyzliekania |
- | - rukávy a nohavice obleku musia byť ukončené elastickou manžetou alebo gumičkou |
- | - užívateľská dokumentácia výrobku (návod na použitie), vyhotovená v slovenskom jazyku, akceptovaný je český jazyk. |
- | - farba biela alebo svetlé odtiene pre zdravotníctvo |
Orientačné rozmery pre veľkosť L | pás 126 cm obvod, trup od ramien po gumičku vzadu 53 cm, dĺžka nohavice vnútorná 85 cm |
2. Jednorázový pracovný overal kategória III, typ 4-B,5-B a 6-B, veľkosť XL
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorázový pracovný overal kategória III, typ 4-B,5-B a 6-B, veľkosť XL, určený pre zdravotnícky personál na ochranu pred vírusom COVID-19, VRÁTANE DOPRAVY DO DO MIEST PLNENIA. Miesta plnenia sa nachádzajú v lokalite BA (3), TT, TN, NR, NZ, ZA, MT, BB (2), PP, PO, KE. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednorázový pracovný overal kategória III, typ 4-B,5-B a 6-B, veľkosť XL | kus | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jednorázový pracovný overal kategória III, typ 4-B,5-B a 6-B, veľkosť XL | - podľa zákona č. 56/2018 Z.z. Zákon o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
- | - rozsah vyhlásenia o zhode je ustanovený osobitným predpisom, prílohou č. 3 rozhodnutia Európskeho parlamentu a Rady č. 768/2008/ES zo dňa 9. júla 2008 o spoločnom rámci na uvádzanie výrobkov na trh |
pokračovanie | a o zrušení rozhodnutia 93/465/EHS (Ú. v. EÚ L 218, 13. 8. 2008), alebo technickým predpisom z oblasti posudzovania zhody. |
- | - musí mať stupeň ochrany kategória III, v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EU) 2016/425 |
- | - biologická ochranu podľa európskej normy EN 14126 |
- | - EN 14605:2005 + A1:2009 Typ 3, 4, EN 13034:2005+A1:2009, EN 14126:2003/AC:2004 Typ 3-B, 4-B, 5-B, 6-B |
- | - minimálne trieda typ 4B |
- | - netkaná polypropylénová antistatická tkanina alebo vyrobený z materiálu laminovaný polypropylén |
- | - ochrana pred kvapalnými aerosólmi |
- | - so švami prelepenými páskami pre lepšiu ochranu a zvýšenú odolnosť |
- | - ochrana pred pevnými chemickými časticami rozptýlenými vo vzduchu |
- | - elektrostatická ochrana podľa európskej normy prEN 1149-1 a prEN1149-5 |
- | - ochrana pred rádioaktívnymi časticami podľa európskej normy EN 1073-2, musí mať obmedzenú ochranu pred kvapalnou hmlou a ochrannými aerosólmi |
- | - ochrana povrchu tela užívateľa, ako jeho jednorazový osobný ochranný prostriedok, pri nasadzovaní do prostredia zamoreného únikom nebezpečnej látky, vírusov a baktérii |
- | - strihové riešenie ochranného obleku musí pri jeho použití umožniť zdravotníckemu personálu vykonávať pohodlne činnosti obvyklé pri výkone povolania s ochrannou maskou |
pokračovanie | s filtrom alebo s respirátorom, ochranným rúškom, ochranným štítom a ochrannými okuliarmi, |
- | - možnosť vyzliekania bez pomoci inej osoby spôsobom zachovania čistoty, respektíve nekontaminácie vnútorného prostredia obleku alebo vyzliekajúceho personálu |
- | - ochranný oblek musí byť vyrobený ako jeden kus a každý kus musí byť označený certifikačnou značkou CE a číslom notifikovanej osoby priamo na výrobku. |
- | - kukla (ochrana hlavy) musí byť pevne spojená s ochranným oblekom s manžetu, ktorá musí byť schopná obopnúť všetky typy tvárových ako aj ochranných masiek a polomasiek používaných v |
pokračovanie | zdravotníckych zariadeniach tak aby bola zabezpečená potrebná tesnosť medzi tvárou a oblekom |
- | - ochranný oblek uzatvorený zipsom so zatváraním smerom hore a prekrytý samolepiacou manžetou, prípadne manžetou na suchý zips alebo |
pokračovanie | ekvivalentné riešenie pri zachovaní tesnosti obleku a ochrany používateľa vrátane spôsobu vyzliekania |
- | - rukávy a nohavice obleku musia byť ukončené elastickou manžetou alebo gumičkou |
- | - užívateľská dokumentácia výrobku (návod na použitie), vyhotovená v slovenskom jazyku, akceptovaný je český jazyk. |
- | - farba biela alebo svetlé odtiene pre zdravotníctvo |
Orientačné rozmery pre veľkosť XL | pás 130 cm obvod, trup od ramien po gumičku vzadu 53 cm, dĺžka nohavice vnútorná 85 cm |
3. Jednorázový pracovný overal kategória III, typ 4-B,5-B a 6-B, veľkosť XXL
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorázový pracovný overal kategória III, typ 4-B,5-B a 6-B, veľkosť XXL, určený pre zdravotnícky personál na ochranu pred vírusom COVID-19, VRÁTANE DOPRAVY DO DO MIEST PLNENIA. Miesta plnenia sa nachádzajú v lokalite BA (3), TT, TN, NR, NZ, ZA, MT, BB (2), PP, PO, KE. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednorázový pracovný overal kategória III, typ 4-B,5-B a 6-B, veľkosť XXL | kus | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jednorázový pracovný overal kategória III, typ 4-B,5-B a 6-B, veľkosť XXL | - podľa zákona č. 56/2018 Z.z. Zákon o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
- | - rozsah vyhlásenia o zhode je ustanovený osobitným predpisom, prílohou č. 3 rozhodnutia Európskeho parlamentu a Rady č. 768/2008/ES zo dňa 9. júla 2008 o spoločnom rámci na uvádzanie výrobkov na trh |
pokračovanie | a o zrušení rozhodnutia 93/465/EHS (Ú. v. EÚ L 218, 13. 8. 2008), alebo technickým predpisom z oblasti posudzovania zhody. |
- | - musí mať stupeň ochrany kategória III, v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EU) 2016/425 |
- | - biologická ochranu podľa európskej normy EN 14126 |
- | - EN 14605:2005 + A1:2009 Typ 3, 4, EN 13034:2005+A1:2009, EN 14126:2003/AC:2004 Typ 3-B, 4-B, 5-B, 6-B |
- | - minimálne trieda typ 4B |
- | - netkaná polypropylénová antistatická tkanina alebo vyrobený z materiálu laminovaný polypropylén |
- | - ochrana pred kvapalnými aerosólmi |
- | - so švami prelepenými páskami pre lepšiu ochranu a zvýšenú odolnosť |
- | - ochrana pred pevnými chemickými časticami rozptýlenými vo vzduchu |
- | - elektrostatická ochrana podľa európskej normy prEN 1149-1 a prEN1149-5 |
- | - ochrana pred rádioaktívnymi časticami podľa európskej normy EN 1073-2, musí mať obmedzenú ochranu pred kvapalnou hmlou a ochrannými aerosólmi |
- | - ochrana povrchu tela užívateľa, ako jeho jednorazový osobný ochranný prostriedok, pri nasadzovaní do prostredia zamoreného únikom nebezpečnej látky, vírusov a baktérii |
- | - strihové riešenie ochranného obleku musí pri jeho použití umožniť zdravotníckemu personálu vykonávať pohodlne činnosti obvyklé pri výkone povolania s ochrannou maskou |
pokračovanie | s filtrom alebo s respirátorom, ochranným rúškom, ochranným štítom a ochrannými okuliarmi, |
- | - možnosť vyzliekania bez pomoci inej osoby spôsobom zachovania čistoty, respektíve nekontaminácie vnútorného prostredia obleku alebo vyzliekajúceho personálu |
- | - ochranný oblek musí byť vyrobený ako jeden kus a každý kus musí byť označený certifikačnou značkou CE a číslom notifikovanej osoby priamo na výrobku. |
- | - kukla (ochrana hlavy) musí byť pevne spojená s ochranným oblekom s manžetu, ktorá musí byť schopná obopnúť všetky typy tvárových ako aj ochranných masiek a polomasiek používaných v |
pokračovanie | zdravotníckych zariadeniach tak aby bola zabezpečená potrebná tesnosť medzi tvárou a oblekom |
- | - ochranný oblek uzatvorený zipsom so zatváraním smerom hore a prekrytý samolepiacou manžetou, prípadne manžetou na suchý zips alebo |
pokračovanie | ekvivalentné riešenie pri zachovaní tesnosti obleku a ochrany používateľa vrátane spôsobu vyzliekania |
- | - rukávy a nohavice obleku musia byť ukončené elastickou manžetou alebo gumičkou |
- | - užívateľská dokumentácia výrobku (návod na použitie), vyhotovená v slovenskom jazyku, akceptovaný je český jazyk. |
- | - farba biela alebo svetlé odtiene pre zdravotníctvo |
Orientačné rozmery pre veľkosť XXL | pás 144 cm obvod, trup od ramien po gumičku vzadu 53 cm, dĺžka nohavice vnútorná 85 cm |
Názov |
1. Predmet Kúpnej zmluvy |
1.1 Predmetom tejto Kúpnej zmluvy (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi jednorázové overaly (ďalej len „tovar") v množstve, druhu a cene v súlade so špecifikáciou podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, tejto Zmluvy pre pracoviská Objednávateľa a previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok Objednávateľa prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve. Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužitý. Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava predmetu plnenia na jednotlivé miesta plnenia. |
1.2 Objednávateľ doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do 24 hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto Zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru. Cena uvedená v tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a poplatky súvisiace s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby, pričom Dodávateľ je ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od jej doručenia. |
1.3 Špecifikácia tovaru vrátane ceny a obchodného názvu ponúkaného tovaru tvorí Cenovú tabuľku, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy. Predmet Zmluvy bude v priebehu platnosti Zmluvy realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb Objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. |
1.4 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi predmet kúpy v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má predmet kúpy vady. |
1.5 Predmet Zmluvy zahŕňa dopravu tovaru na miesta dodania tovaru. |
1.6 Počas plnenia predmetu Zmluvy bude Dodávateľ na požiadanie informovať Objednávateľa o postupe pri plnení predmetu Zmluvy a upozorní Objednávateľa na prípadné zistené nepredvídateľné skutočnosti, pričom súčasne navrhne ich možné riešenie. |
1.7 Dodávateľ sa touto Zmluvou zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar a previesť na neho vlastnícke právo k tomuto tovaru a Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za tovar kúpnu cenu podľa Článku 2. tejto Zmluvy. |
2. Kúpna cena a platobné podmienky |
2.1. Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za tovar, ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke v zmysle bodu 1.2 tejto Zmluvy. |
2.2 Kúpne ceny sú dohodnuté ako jednotkové za merné jednotky v eurách. V kúpnych cenách uvedených v Cenovej tabuľke je (v zmysle bodu 1.2 tejto Zmluvy) zahrnutá DPH, prípadné clo, náklady na dopravu na všetky určené pracoviská Objednávateľa, náklady balenia a akékoľvek iné náklady Dodávateľa súvisiace s dodávkou tovaru vrátane zabezpečenia ekologickej likvidácie použitých obalov, ktoré Dodávateľ dodal Objednávateľovi. |
2.3 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra.Faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa ponukového listu, ktorý má k dispozícii, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry. |
2.4 Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
2.5 Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami. |
2.6 V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry má Dodávateľ právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania. |
3. Miesto dodania a dodacie podmienky |
3.1 Dodávateľ je povinný dodať tovar do desiatich (10) pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy na miesta plnenia. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. |
3.2 Miestom plnenia sú pracoviská Objednávateľa v rámci Slovenskej republiky uvedené v Zozname určených odberných miest Objednávateľa, tejto Zmluvy, ktorý je jej neoddeliteľnou súčasťou. Miesta plnenia sa nachádzajú v lokalite BA (3), TT, TN, NR, NZ, ZA, MT, BB (2), PP, PO, KE. |
3.3 Objednávateľ doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Zoznam určených odberných miest Objednávateľa s presnými adresami a oprávnené osoby Objednávateľa ohľadne komunikácie ("miesta plnenia"). |
3.4 Záväzok Dodávateľa dodať tovar sa považuje za splnený okamihom odovzdania zazmluvneného a bezvadného tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania. |
3.5 Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady. |
4. Záruka a zodpovednosť za vady |
4.1 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady. |
4.2 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu, ako bol uvedený v Zmluve. |
4.3 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné, je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať u Dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od prevzatia tovaru. |
4.4 Vady v akosti tovaru je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby. |
4.5 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom. |
4.6 Dodávateľ poskytuje na tovar záruku v dĺžke trvania zodpovedajúcej dobe exspirácie poskytnutej výrobcom tovaru, uvedenej na obale tovaru. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar s exspiráciou najmenej 9 mesiacov ku dňu jeho dodania Objednávateľovi, ktorý bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami. Nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru prechádza na Objednávateľa okamihom prevzatia tovaru. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené Objednávateľom neodbornou manipuláciou s tovarom alebo jeho nevhodným skladovaním. |
4.7 V prípade výmeny vadného tovaru za nový začína plynúť nová záručná doba podľa bodu 4.6 tohto článku Zmluvy. |
4.8 V prípade reklamácie má Objednávateľ nárok, aby mu Dodávateľ v lehote 10 dní odo dňa oznámenia reklamácie poskytol nové bezchybné a bezodplatné plnenie za dodaný vadný tovar alebo na vrátenie kúpnej ceny, pričom právo voľby medzi jednotlivými nárokmi patrí Objednávateľovi. |
4.9 V prípade, že Dodávateľ poruší povinnosť uvedenú v bode 4.8 tohto článku Zmluvy, má Objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 33,- € za každý deň omeškania so splnením povinnosti. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovar u iného Dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa so splnením uvedených povinností. |
5. Ďalšie Osobitné ustanovenia |
5.1 Dodávateľ je povinný dodať tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platnej výrobnej dokumentácie a príslušných platných noriem. |
5.2 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom všetky zmeny údajov (zmena názvu, sídla, fakturačných a odberných miest, bankového účtu, IČO, DIČ a pod.) dôležitých pre bezproblémové plnenie Zmluvy. |
5.3 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Objednávateľa, dodatkom k Zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Objednávateľom ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
5.4 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije Dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tejto Zmluvy. |
5.5 Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu Zmluvy. |
5.6 Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto Zmluvy. |
5.7 Dodávateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto Zmluva týka. |
5.8 Dodávateľ je povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), oznámiť Objednávateľovi, že tento subdodávateľ bude dodávať tovar. |
5.9 Požaduje sa, aby Dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval Objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
- údajov týkajúcich sa tovaru, |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
6. Záverečné ustanovenia |
6.1 Dodávateľ je povinný, v momente uzavretia Zmluvy, mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, ak sa táto povinnosť na neho vzťahuje. V prípade ak Dodávateľ nemá v RPVS zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, podľa bodu 18.2 písm. v) OPET má Objednávateľ právo od Zmluvy odstúpiť. |
7. Objednávateľ po uzavretí Zmluvy: |
7.1. Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Zoznam určených odberných miest Objednávateľa s presnými adresami a oprávnené osoby Objednávateľa ohľadne komunikácie v zmysle bodu 3.2 tejto Zmluvy. |
7.2 Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Tabuľku na nacenenie tovaru s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas trvania Zmluvy v zmysle bodu 1.2 tejto Zmluvy. |
8. Dodávateľ po uzatvorení Zmluvy: |
8.1 Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe Dodávateľa v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah poverenia a kontaktné údaje, a to najneskôr do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy. |
8.2 Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
8.3 Doručí objednávateľovi vyplnenú Cenová tabuľku tovaru s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru, mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu Zmluvy, do troch (3) pracovných dní od jej doručenia Objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
8.4 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia Zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu zákazky subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná. |
8.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia. Vzorka plnenia musí byť doručená Objednávateľovi na adresu jeho sídla do troch (3) pracovných dní po zaslaní žiadosti o poskytnutí vzorky Objednávateľa Dodávateľovi. |
8.6 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy Vyhlásenie o zhode a CE certifikát pre ponúkaný tovar. |
8.7 Ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa |
9. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
10. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe (%), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe (%) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
11. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
miestom plnenia sú pracoviská Objednávateľa podľa Zoznamu pracovísk Objednávateľa (Zoznam určených odberných miest), Slovenská republika
29.09.2021 08:00 — 11.10.2021 14:00
1,00 súbor
2 945,95
2 945,95
Kupujúci požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa vyžaduje uviesť minimálne ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru. Dodávateľ po uzatvorení Zmluvy: 8.1 Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe Dodávateľa v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah poverenia a kontaktné údaje, a to najneskôr do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy. 8.2 Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. 8.3 Doručí objednávateľovi vyplnenú Cenová tabuľku tovaru s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru, mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu Zmluvy, do troch (3) pracovných dní od jej doručenia Objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. 8.4 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia Zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu zákazky subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná. 8.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia. Vzorka plnenia musí byť doručená Objednávateľovi na adresu jeho sídla do troch (3) pracovných dní po zaslaní žiadosti o poskytnutí vzorky Objednávateľa Dodávateľovi. 8.6 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy Vyhlásenie o zhode a CE certifikát pre ponúkaný tovar. 8.7 Ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2021 10:35
27.09.2021 10:00
27.09.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.09.2021 12:48 - Vstupná ponuka | 2 938,88 | € | Cena bez DPH |
24.09.2021 12:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 938,88 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: