• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2021 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2021 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2021 11:25

Detail zákazky Z202118887

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2021 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2021 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2021 11:25

Základné údaje

Z202118887

OF-241788

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5951682

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

45515930

Chromservis SK s.r.o.

Nobelova 34, Bratislava, 836 03, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Detektory na meranie CO

detektor, oxid uhoľnatý

  • 38431100-6 - Detektory plynu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Detektor na meranie CO
Funkcia
detektor  plynu oxidu uhoľnatého
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Detektor na meranie CO ks 60
1.1 pracovná teplota °C od -20  do +55
1.2 pracovná vlhkosť RH 95%
1.3 limity alarmu ppm 30 150
1.4 hlasitosť alarmu db 80
1.5 počet úrovne alarmu ks 2
1.6 životnosť snímača roky 2
1.7 hmotnosť prístroja s batériou g 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.8  snímač elektrochemický
1.9 metóda odberu vzoriek prírodzená difúzia
1.10 napájanie napájanie DC3V lítiová batéria
1.11 prevádzka bezúdržbová, bez výmeny batérií, bez nutnosti kalibrácie
1.12 IP67 vodotesný a prachotesný
1.13 ďalšie  vlastnosti prístorja výstraha nízkeho napätia batéria, pípanie pre overenie detekcie, iskrovo zabezpečené
1.14 typy alarmov vizuálny, zvukový, vibračný alarm
1.15 možnosti pripevnenia bezpečné pripevnenie/úchyt na uniformu alebo pracku batoha
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1 Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru, 1.tr. kvality.
3. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy
4. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie faktúry je podmienené kompletným  dodaním celého predmetu zmluvy.
5. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť ES Vyhlásenia o zhode pre položky predmetu zákazky, pre ktoré platí povinnosť predkladať "Vyhlásenie o zhode". Doklad vystavený v inom ako slovenskom alebo českom jazyku musí byť doplnený úradným prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
6. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v  EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH a to v  rozsahu: Názov  položky predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku, vyobrazenie výrobku
7. Požaduje sa záručná doba minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy.
8. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť  svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi
9. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných  náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za  počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky
10. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy (KZ) vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto  KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi  akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na  tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie  písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa.
11. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky"  sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci  Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
13. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude  zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
14. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný  názov,patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve  lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len  po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
15. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po  nadobudnutí účinnosti KZ bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje  predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt  špecifikovaný Objednávateľom
16. Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za  podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od KZ a udelenie neuspokojivej referencie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.10.2021 08:00 — 08.10.2021 15:00

60,00 ks

11 322,96

9 435,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa dodanie tovaru v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.09.2021 08:02

27.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 81
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.09.2021 15:07 - Vstupná ponuka 11 322,00 € Cena s DPH
26.09.2021 17:40 - Najvýhodnejšia ponuka 11 044,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS