• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2021 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2021 10:55
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2021 11:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2021 11:45

Detail zákazky Z202118875

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2021 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2021 10:55
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2021 11:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2021 11:45

Základné údaje

Z202118875

OF-241831

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5951740

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačivá

dochádzkové tlačivá, knihy

  • 22900000-9 - Rôzne tlačoviny
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Žiadosť o pracovné voľno
Funkcia
Tlačivo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Žiadosť o pracovné voľno ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Žiadosť o pracovné voľno - formát A6
Blok 100 listov
Tlačené vo farbe /modrej samoprepis
 2. Dovolenka žiadanka
Funkcia
Tlačivo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dovolenka žiadanka ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dovolenka žiadanka - formát A6
Blok 100 listov
Tlačené vo farbe /čiernej samoprepis
 3. Požiarna kniha tvrdá väzba
Funkcia
Požiarna kniha
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požiarna kniha tvrdá väzba ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kniha tvrdá väzba - formát A4
Kniha 96 listov
Obal farba/červená
Tlačené vo farbe /čiernej
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade, že tovar nebol dodaný v požadovaných počtoch, alebo javí známky vady, alebo bol dodaný čo i len jediný tovar v rozpore so špecifikáciou, nebude prevzatý celý objem dodávky.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy. Cena je maximálna vrátane všetkých ekonomicky oprávnených nákladov úspešného uchádzača vynaložených v súvislosti s dodávkou predmetu plnenia zmluvy, napr. obaly na prepravu tovaru, doprava na miesto dodania prepravnými prostriedkami úspešného uchádzača, v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru na konkrétne miesto.
Nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy na celý predmet zákazky
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania. Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list). Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH a dodací list 2x faktúra 2x dodací list.
Dodávateľ vyloží tovar na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar sa požaduje dodať v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hodine. Oznámenie termíne dodania minimálne 1 deň vopred. V prípade vlastnej prepravy doložiť e-mailom presné údaje vozidla a šoféra, ktorý tovar privezie. Dôvod vybavenia vstupu do vojenského priestoru.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zásobovacia základňa II, ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

06.10.2021 08:56 — 22.10.2021 08:57

127,00 kusy

202,55

168,79

Zásobovacia základňa II, ul. Československej armády 3, 036 01 Martin

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.09.2021 14:56

27.09.2021 10:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.09.2021 11:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 425
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.09.2021 15:48 - Vstupná ponuka 202,55 € Cena s DPH
23.09.2021 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka 202,55 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS