• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2021 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2021 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2021 12:05

Detail zákazky Z202118873

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2021 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2021 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2021 12:05

Základné údaje

Z202118873

OF-240574

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5951708

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka tonerov a náplní do tlačiarní

Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov - renovácia tonerov

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30192113-6 - Atramentové náplne
  • 30237310-5 - Doplnkové náplne do tlačiarní
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov, atramentové náplne
Funkcia
Renovácia tonerov a atramentových náplní do tlačiarní
Dodávateľ dodá renovované a originálne tonery a originálne atramentové náplne do tlačiarní v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na odberateľom určené miesto dodania
Dodávateľ čestne vyhlasuje, že má platný certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001 a ISO 14001 pre oblasť Renovácie tonerových kaziet
Dodávateľ preukázateľne doloží najvyššie prípustné koncentrácie obsiahnutých látok v každej dodávanej kazete:
Styrenakrylát kopolymer - číslo CAS 25767-47-9 - obsah 30% - 60%
Magnetit - číslo CAS 1317-61-9 - obsah 30% - 60%
Polypropylénový vosk - číslo CAS 9003-07-0 - obsah 1% - 8%
Metalické farbivo - číslo CAS 31714-55-3 - obsah 0,5% - 3%
Silice - číslo CAS 67762-90-7 - obsah 0,5% - 2%
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. toner HP CE 285 A/CB435A/Canon CRG 725 universal repas (min. 1600 strán) ks 750
2. toner HP CB 435 A repas (min. 1500 strán) ks 20
3. toner HP CF 283 A repas (min. 1600 strán) ks 205
4. toner Canon CRG-737 repas (min. 2400 strán) ks 70
5. toner Canon CRG 725 repas (min. 1600 strán) ks 20
6. toner Canon CRG-726 repas (min. 2100 strán) ks 20
7. toner HP CF 226 X repas (min. 9000 strán) ks 15
8. toner HP Q 2612 A repas (min. 2000 strán) ks 100
9. toner HP Q 2613 A repas (min. 2500 strán) ks 2
10. toner HP CE 278 A repas (min. 2100 strán) ks 120
11. toner Canon CRG-051 repas (min. 1700 strán) ks 55
12. valec Canon CRG-051 repas (min. 23 000 strán) ks 5
13. toner Lexmark 56 F 2000 repas (min. 6000 strán) ks 80
14. optická jednotka Lexmark 56 F0Z0E black repas (min. 60 000 strán) ks 10
15. optická jednotka Lexmark 56F0YA0 Black Imaging Unit repas (60 000 strán) ks 10
16. toner OKI B412/B432/B512/MB472/MB492/MB562 repas (min. 3000 strán) ks 50
17.obrazový valec OKI B411/431 repas (min. 25 000 strán) ks 10
18. toner HP CF 281 A repas (min. 10 500 strán) ks 5
19. páska EPSON LQ 350 repas (min. 2,5 mil. znakov) ks 15
20. páska EPSON FX 890 repas (min. 7,5 mil. znakov) ks 55
21. toner HP CE 505 A repas (min. 2300 strán) ks 35
22. toner HP 1200/C7115A repas (min. 2500 strán) ks 5
23. toner HP CF 280 A repas (min. 6900 strán) ks 10
24. toner HP CF 230 A repas (min. 1600 strán) ks 170
25. optický valec HP CF 232 A repas (min. 23 000 strán) ks 25
26. toner HP C 3903 A repas (min. 4000 strán) ks 2
27. toner HP Q 5949 A repas (min. 2500 strán) ks 5
28. toner Canon CRG-719 H repas (min. 6500 strán) ks 2
29. toner Canon FX-10 repas (min. 2000 strán) ks 5
30. toner HP Q 7553 A repas (min. 3000 strán) ks 3
31. toner HP CF 217 A repas (min. 1600 strán) ks 30
32. optický valec HP CF 219 A repas (min. 12 000 strán) ks 15
33. toner Panasonic KX-FA 83 repas (min. 2500 strán) ks 3
34. toner Xerox Phaser 3020 repas (min. 1500 strán) ks 10
35. toner Canon 057 H repas (min. 10 000 strán) ks 2
36. toner HP CE 255 A repas (min. 12 500 strán) ks 3
37. toner Canon 054 čierny repas (min. 1500 strán) ks 30
38. toner Canon 054 žltý repas (min. 1200 strán) ks 15
39. toner Canon 054 purpurový repas (min. 1200 strán) ks 15
40. toner Canon 054 azúrový repas (min. 1200 strán) ks 15
41. toner HP CF 210 A repas (min. 2400 strán) ks 4
42. toner HP CF 211 A repas (min. 1800 strán) ks 4
43. toner HP CF 212 A repas (min. 1800 strán) ks 4
44. toner HP CF 213 A repas (min. 1800 strán) ks 4
45. toner HP 203 A (CF 540 A) repas (min. 1400 strán) ks 35
46. toner HP 203 A (CF 541 A) repas (min. 1300 strán) ks 10
47. toner HP 203 A (CF 542 A) repas (min. 1300 strán) ks 10
48. toner HP 203 A (CF 543 A) repas (min. 1300 strán) ks 10
49. toner HP CF 410 X repas (min. 6500 strán) ks 8
50. toner HP CF 411 X repas (min. 5000 strán) ks 5
51. toner HP CF 412 X repas (min. 5000 strán) ks 5
52. toner HP CF 413 X repas (min. 5000 strán) ks 5
53. toner HP CF 410 A repas (min. 2200 strán) ks 10
54. toner HP CF 411 A repas (min. 2600 strán) ks 10
55. toner HP CF 412 A repas (min. 2600 strán) ks 10
56. toner HP CF 413 A repas (min. 2600 strán) ks 10
57. toner HP C 7115 A repas (min. 2600 strán) ks 3
58. toner W2210 A (207 A) repas black (1350 strán) ks 10
59. toner W2211 A (207 A) repas cyan (1250 strán) ks 10
60. toner W2212 A (207 A) repas yellow (1250 strán) ks 10
61. toner W2213 A (207 A) repas magenta (1250 strán) ks 10
62. toner Lexmark 70C2HK0 repas (min. 4000 strán) ks 80
63. toner Lexmark 70C2HC0 repas (min. 3000 strán) ks 30
64. toner Lexmark 70C2HM0 repas (min. 3000 strán) ks 30
65. toner Lexmark 70C2HY0 repas (min. 3000 strán) ks 30
66. čierna zobrazovacia sada Lexmark 70C0Z10 original (40 000 strán) ks 10
67. čierna a farebná zobrazovacia sada Lexmark 70C0Z50 original (40 000 strán) ks 10
68. jednotka fotovalca Lexmark 70C0P00 original (40 000 strán) ks 10
69. toner Lexmark 74C2HK0 repas (min. 20 000 strán) ks 15
70. toner Lexmark 74C2SC0 repas (min. 7000 strán) ks 15
71. toner Lexmark 74C2SM0 repas (min. 7000 strán) ks 15
72. toner Lexmark 74C2SY0 repas (min. 7000 strán) ks 15
73. čierna tlačová jednotka Lexmark 74C0Z10 originál (min. 150 000 strán) ks 10
74. farebná (CMY) tlačová súprava Lexmark 74C0Z50 originál (min. 150 000 strán) ks 10
75. nádoba na odpadový toner Lexmark 74C0W00 originál (min. 90 000 strán) ks 10
76. toner Lexmark 84C2HK0 repas (min. 25 000 strán) ks 13
77. toner Lexmark 86C0HK0 originál (min. 34 000 strán) ks 4
78. toner Lexmark 76C0HC0 originál (min. 34 000 strán) ks 4
79. toner Lexmark 76C0HM0 originál (min. 34 000 strán) ks 4
80. toner Lexmark 76C0HY0 originál (min. 34 000 strán) ks 4
81. jednotka fotovalca C/M/Y Lexmark 76C0PV0 originál (min. 90 000 strán) ks 2
82. kazeta so zošívacími nábojmi Lexmark 25A0013 (3 balenie) original (15000 strán) ks 4
83. čierna jednotka fotovalca Lexmark 76C0PKO original (100000 strán) ks 2
84. odpadová nádoba Lexmark C54075G original (36000 strán) ks 10
85. nádoba na odpadový toner Lexmark 54G0W00 originál (90 000strán black/50 000 strán color) ks 10
86. toner OKI ES8433 dn black originál (min. 10 000 strán) ks 5
87. toner OKI ES8433 dn magenta originál (min. 10 000 strán) ks 2
88. toner OKI ES8433 dn yellow originál (min. 10 000 strán) ks 2
89. toner OKI ES8433 dn cyan originál (min. 10 000 strán) ks 2
90. valec OKI ES8433 dn black originál (min. 30 000 strán) ks 2
91. valec OKI ES8433 dn magenta originál (min. 30 000 strán) ks 2
92. valec OKI ES8433 dn yellow originál (min. 30 000 strán) ks 2
93. valec OKI ES8433 dn cyan originál (min. 30 000 strán) ks 2
94. valec Canon CRG 051 originál (23 000 strán) ks 5
95. optický valec HP CF 232 A originál (23 000 strán) ks 25
96. optický valec HP CF 219 A originál (12 000 strán) ks 15
97. toner HP 203 A (CF 540 A) originál (1400 strán) ks 35
98. toner 203 A (CF 541 A) originál (1300 strán) ks 10
99. toner 203 A (CF 542 A) originál (1300 strán) ks 10
100. toner 203 A (CF 543 A) originál (1300 strán) ks 10
101. toner W2210 A (207 A) black originál (1350 strán) ks 10
102. toner W2211 A (207 A) cyan originál (1250 strán) ks 10
103. toner W2212 A (207 A) yellow originál (1250 strán) ks 10
104. toner W2213 A (207 A) magenta originál (1250 strán) ks 10
105. atramentová náplň HP 903 black originál (min. 21,5 ml) ks 15
106. atramentová náplň HP 903 cyan originál (min. 9,5 ml) ks 10
107. atramentová náplň HP 903 magenta originál (min. 9,5 ml) ks 10
108. atramentová náplň HP 903 yellow originál (min. 9,5 ml) ks 10
109. atramentová náplň HP 652 black originál (min. 6 ml) ks 30
110. atramentová náplň HP 652 color originál (min. 5 ml) ks 25
111. atramentová náplň HP 650 black originál (min. 24 ml) ks 16
112. atramentová náplň HP 650 color originál (min. 14 ml) ks 7
113. atramentová náplň HP 301 black originál (min. 14 ml) ks 5
114. atramentová náplň HP 301 color originál (min. 14 ml) ks 3
115. atramentová náplň HP 56 originál (min. 23 ml) ks 8
116. atramentová náplň HP 57 originál (min. 21 ml) ks 2
117. atramentová náplň HP 21 originál (min. 21 ml) ks 14
118. atramentová náplň HP 22 originál (min. 21 ml) ks 4
119. atramentová náplň Canon PG-540 originál (min. 23 ml) ks 3
120. atramentová náplň Canon CLI-541 originál (min. 22 ml) ks 3
121. atramentová náplň Brother LC 1100 black originál (min. 30,5 ml) ks 5
122. atramentová náplň Brother LC 1100 cyan originál (min. 20,5 ml) ks 5
123. atramentová náplň Brother LC 1100 yellow originál (min. 20,5 ml) ks 5
124. atramentová náplň Brother LC 1100 magenta originál (min. 20,5 ml) ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
3. Podľa Ods. 11 Čl. IX Objednávkový formulár a Objednávkové atribúty Trhového poriadku platného od 2.8.2021 Objednávateľ požaduje od Uchádzača pri predložení ponuky aj predloženie Vlastného návrhu plnenia zákazky.
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy, a do 5 kalendárnych dní od výzvy objednávateľa vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom,ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
5. Podľa Čl. VI bod 6.2.3 Všeobecných zmluvných podmienok platných od 2.8.2021 Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky úspešného uchádzača podľa bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Objednávateľ zároveň vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie.
6.POZOR !!!  Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
7.POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 7 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa,ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne.
8.POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
9.Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov.
10.Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
11.Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
12.Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
13.Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
14.Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín po jej odoslaní.
15. - Požaduje sa dodanie tovaru:
- na dohodnuté miesto plnenia,
- do 7 pracovných dní po obdržaní čiastkovej objednávky,
- v pracovný deň od 9.00 do 14.00 hod.
- naraz v presnom množstve požadovanom objednávateľom podľa čiastkovej objednávky,
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
16.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy).
...
17.Dodávateľ priloží Kartu bezpečnostných údajov ku každému dodanému toneru v súlade so zákonom č. 67/2010 Z. z. (chemický zákon).
18.Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
19.Originálny toner má byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobku. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom orig. periférnych zariadení príslušnej značky, v orig. baleniach, neporušené, nepoškodené. Požadujú sa originálne tonery  v zmysle odporúčaní výrobcov pre jednotlivé tlačiarne. Repasované tonery s výmenou optického valca a potrebných dielov kazety, zabezpečujú bezproblémovú tlač porovnateľnú s originálnym tonerom.
20.Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že tonery sú v súlade s normami ISO 14001 a ISO/IEC 19752, 19798, alebo 24711 (v závislosti od typu náplne) a ISO/IEC 1179. Originálne náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja.  Ochranné známky musia byť na každej náplni.
21.Dodávateľ čestne prehlasuje, že má zavedený systém riadenia akosti podľa normy ISO 9001:2001 a ISO 140001:2005 pre zaistenie precízneho dohľadu nad kvalitou výrobkov a služieb, ktoré firma dodáva.
22.Podmienkou je ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Dodávateľ čestne prehlasuje, že má doklad o oprávnení v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch.
23.Ekologická likvidácia a výkup nepoužiteľných kaziet sa bude uskutočňovať podľa vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR o vykonaní ustanovení zákona o odpadoch - č. 371/2015 Z. z.
24.Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miesta určenia objednávateľa v deň dodania tovaru.
25. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
26.Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že požadované doklady nebudú predložené.
27.Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo a typ tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní celkovej ceny predmetu zákazky.
28.Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu potvrdeného objednávateľom. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
29.Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru.
30.Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií v zložení: meno, priezvisko, e-mail, tel. číslo.
31.Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet zmluvy bez zrejmých vád.
32.Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby.
33.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 24 hodín od doručenia reklamácie. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vadný toner vymeniť za nový do 24 hodín od nahlásenia na mieste dodania tovaru.
34.Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
35.Záručná doba na predmet zmluvy je min. 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu.
36.Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
37.Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní po nahlásení, osobne prevziať a opraviť tlačiareň, ktorá bola poškodená použitím vadného renovovaného toneru. V prípade, že neopraví tlačiareň do uvedeného termínu, na dobu opravy zapožičia tlačiareň s približne rovnakými parametrami.
38.V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ si dá opraviť tlačiareň sám na náklady dodávateľa.
39.Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím renovovaného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne autorizovaným servisným technikom.
40.Identifikácia poruchy tlačiarne bude na náklady dodávateľa v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru).
41.Dodávateľská firma má fungujúci výskum v oblasti renovácie tonerov a atramentových náplní.
42.Dodávaná kazeta nesmie porušovať platné právne normy o duševnom vlastníctve výrobcu originálnej kazety. Pri založení inej ako originálnej kazety musí byť spotrebiteľ informovaný hlásením, že sa jedná o neoriginálnu tlačovú kazetu.
43.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred termínom dodania najneskôr do 8,00 hod. v deň dodania tovaru telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
44.Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto zmluvy, z dôvodov na strane dodávateľa, dodať tovar podľa objednávky, objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru (ktorý je predmetom dodania podľa tejto zmluvy), zodpovedajúcej kvality od iného dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej poskytnutej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
45.Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 1,4,25, 48, 52, 53 a 54 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
46.V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
47. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
48. Dodávku tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky a požadovanú technickú špecifikáciu na plnenie predmetu zákazky  bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
49. Dodávateľ je povinný dodať tonery v štandardnej kvalite a výťažností. V prípade dodania štartovacích kapacít tonerových telies má právo odberateľ tovar neprevziať.
50. Objednávateľ má právo v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu.
51. Pri repasovaných toneroch požadujeme minimálnu vyťažiteľnosť takú, akú uvádza výrobca originálnych periférnych zariadení.
52.V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
53. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
54. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Dodávka tonerov a náplní do tlačiarní

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnym tonerovým kazetám. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta, čím sa podporí rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

60 737,50

60 737,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.09.2021 09:38

27.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 649
 277
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.09.2021 12:23 - Vstupná ponuka 60 737,50 € Cena bez DPH
24.09.2021 13:07 - Najvýhodnejšia ponuka 60 737,02 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS