17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
35874112
Nilfisk s.r.o.
Bancíkovej 1/A, Bratislava, 82103, SVK
Umývací stroj so sediacou obsluhou a batériovým pohonom
Umývací stroj, sediaca obsluha, batériový pohon
Tovar, Služba
1. Umývací stroj so sediacou obsluhou a batériovým pohonom
|
|
---|---|
Funkcia |
Umývací stroj so sediacou obsluhou a batériovým pohonom - 1 ks |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dĺžka: | mm | 1600 | ||
Výška: | mm | 1300 | ||
Šírka/zadná stierka: | mm | 1000 | ||
Umývací záber: | mm | 650 | ||
Prítlak kief: | kg | 36 | 74 | |
Pojazdová rýchlosť: | km/hod. | 6,0 | 9,0 | |
Teoretický umývací výkon: | m3/hod. | 5230 | 5250 | |
Nádrž na čistý roztok: | litrov | 95 | 110 | |
Nádrž na zber použitého roztoku: | litrov | 95 | 110 | |
Ulička pre otočenie: | mm | 1840 | ||
Hmotnosť stroja pripraveného na používanie: | kg | 700 | ||
Výdrž batérií: | hod. | 4 | 6 | |
Hlučnosť: | dB (A) | 70 |
Názov |
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2. POZOR !!! Dodacia lehota je do 2 mesiacov od zaslania Výzvy Objednávateľa na dodanie tovaru. Tovar sa považuje za dodaný až po jeho nainštalovaní, zaškolení personálu a podpísaní preberacieho protokolu. |
3. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
4. POZOR !!! V súlade s 2. časťou OPET-u, čl. VI ods. 6.4.6 je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru. |
5. Dodávateľ je povinný dodať nový nepoužitý tovar. |
6. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
7. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa. |
8. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
9. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
10. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 4 desatinné miesta. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
12. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe potvrdeného dodacieho listu. |
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
14. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku zazmluvneného množstva a druhu tovaru v zmluve stanovenom termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
16. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa zmluvy a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
17. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
18. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
19. Nedodržanie požiadavky č. 1,2, 18, 21, 22, 23, 27 objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
20. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
21. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
22. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné. |
23. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
24. Objednávateľ si vyhradzuje právo okamžite odstúpiť od zmluvy v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa. |
25. Podľa Ods. 11 Čl. IX Objednávkový formulár a Objednávkové atribúty Trhového poriadku platného od 2.8.2021 Objednávateľ požaduje od Uchádzača pri predložení ponuky aj predloženie Vlastného návrhu plnenia zákazky. |
26. Podľa Čl. VI bod 6.2.3 Všeobecných zmluvných podmienok platných od 2.8.2021 Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky úspešného uchádzača a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. |
27. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od odsúhlasenia Vlastného návrhu plnenia zákazky Objednávateľom zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská ulica, 11/A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
11.10.2021 00:00 — 10.12.2021 00:00
1,00 ks
12 065,33
12 065,33
Ako vlastný návrh plnenia zákazky požadujeme predložiť vyplnenú a potvrdenú "Prilohu 1 Opisného formulára OF-240327- Technicke poziadavky predmetu zakazky.docx".
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.09.2021 11:08
28.09.2021 10:00
28.09.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.09.2021 16:30 - Vstupná ponuka | 12 065,00 | € | Cena bez DPH |
23.09.2021 11:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: