30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
44334877
Denis Kandela - REVYT
Belinského 1037/24, Bratislava-Petržalka, 85101, SVK
Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení plynových
Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení plynových
Služba, Tovar
1. Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení plynových
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky sú odborné prehliadky a odborné skúšky (ďalej len OPaOS) vyhradených technických zariadení plynových podľa § 13 ods . 1-7 zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a dopnení niektorých zákonov a podľa vyhlášky 508/2009 MPSVaR SR. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. NT Kotol K1 - Typ PGV 250, Výkon 2650 kW, Skupina VTZ - Ah | OP | 1 | ||
2. NT Kotol K2 - Typ PGV 250, Výkon 2650 kW, Skupina VTZ - Ah | OP | 1 | ||
3. NT Kotol K3 - Typ PGV 250, Výkon 2650 kW, Skupina VTZ - Ah | OP | 1 | ||
4. ST kotol K1 + horák - Typ OB 6 + PHZ 420, Výkon 4880 kW, Skupina VTZ - Ah | OP | 1 | ||
5. ST kotol K2 + horák - Typ OB 4 + PHZ 280, Výkon 3250 kW, Skupina VTZ - Ah | OP | 1 | ||
6. kotol K1 + horák - Typ KDVE 160 + APH 25 PZ, Výkon 2600 kW, Skupina VTZ - Ah | OP | 1 | ||
7. kotol K1 + horák - Typ KDVE 160 + APH 25 PZ, Výkon 2600 kW, Skupina VTZ - Ah | OP | 1 | ||
8. kotol K1 + horák - Typ KDVE 160 + APH 25 PZ, Výkon 2600 kW, Skupina VTZ - Ah | OP | 1 | ||
9. Horák - Typ G5/1-D ZD WEISHAUPT, Výkon 200 - 1000 kW, Skupina VTZ - Ah | OP | 1 | ||
10. Horák - Typ G5/1-D ZD WEISHAUPT, Výkon 100 - 1000 kW, Skupina VTZ - Ah | OP | 1 | ||
11. Horák - Typ VIESSMANN VG III-3, Výkon 127 - 228 kW, Skupina VTZ - Bh | OP | 1 | ||
12. Horák - Typ VIESSMANN VG III-4, Výkon 43 - 177 kW, Skupina VTZ - Bh | OP | 1 | ||
13. kotol K1 + horák - Typ Viessmann Vitocrossal 200 CM2 Výkon 200 kW, Skupina VTZ - Ah | OP | 1 | ||
14. kotol K1 + horák - Typ Viessmann Vitocrossal 200 CM2 Výkon 200 kW, Skupina VTZ - Ah | OP | 1 | ||
1. Reg. stanica - Typ RS 1200/2/1, Regulácia 90/20 kPa, Skupina VTZ - Bf | OP | 1 | ||
2. Reg. stanica - Typ RS 1200/2/1, Regulácia 90/20 kPa, Skupina VTZ - Bf | OP | 1 | ||
3. Reg. stanica - Typ RS 1200/2/1, Regulácia 90/20 kPa, Skupina VTZ - Bf | OP | 1 | ||
4. Reg. stanica - Regulácia 80/20 kPa, Skupina VTZ - Bf | OP | 1 | ||
5. Rozvod - Dĺžka rozvodu plynu 12 m, Tlak rozvodu plynu 100 kPa, Skupina VTZ - Bg | OP | 1 | ||
6. Reg. stanica - Regulácia 80/20 kPa, Skupina VTZ - Bf | OP | 1 | ||
7. Rozvod - Dĺžka rozvodu plynu 25 m, Tlak rozvodu plynu 100 kPa, Skupina VTZ - Bg | OP | 1 | ||
8. Kotol K1 - Vitocrossal 300, Výkon 225 kW, Skupina VTZ - Bh | OP | 1 | ||
9. Reg. stanica - Regulácia 80/30 kPa, Skupina VTZ - Bf | OP | 1 | ||
10. Rozvod - Dĺžka rozvodu plynu 5 m, Tlak rozvodu plynu 100 kPa, Skupina VTZ - Bg | OP | 1 | ||
1. Ohrievač vody, č. 1 - Typ Q7E80-140C / 309 lit., Výkon 379 kW, Skupina VTZ - Bh | OP | 1 | ||
2. Ohrievač vody, č. 2 - Typ Q7E80-140C / 309 lit., Výkon 379 kW, Skupina VTZ - Bh | OP | 1 | ||
3. Ohrievač vody, č. 3 - Typ Q7E80-140C / 309 lit., Výkon 379 kW, Skupina VTZ - Bh | OP | 1 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby. |
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 3 pracovné dni predvykonanímslužbyoznámiťemailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia -objektoch objednávateľa. |
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba vykonaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za kvalifikáciu a bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú službu. |
Dodávateľ po vykonaní OPaOS vyhotoví a objednávateľovi odovzdá doklad - Správu o OPaOS a to pre každé zariadenie samostatne (27 ks v dvoch výtlačkoch). |
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady na vykonaných prácach odstrániť bezodplatne a bez zbytočného odkladu, po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom. |
Miesto vykonania služby: Nitra, Levice. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok |
Dodávateľ (Právnická osoba) musí vlastniť platné Oprávnenie na OPaOS VTZ plynových vydané oprávnenou organizáciou podľa §15 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP na firmu a platné osvedčenie na prácu na VTZ plynových vydané oprávnenou organizáciu podľa§ 16 zákona 124/2006 Z.z. Požadované oprávnenie musí byť v rozsahu skupín Af, Ag, Ah, Bf, Bg, Bh Vyhlášky č. 508/2009. Z. z. MPSVaR na osobu. Tieto doklady dodávateľ predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (Fyzická osoba), musí vlastniť platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ plynové vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP. Požadované Osvedčenie musí byť v rozsahu skupiny Af, Ag,Ah, Bf, Bg, Bh Vyhlášky č. 508/2009. Z. z. MPSVaR na osobu. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Po vygenerovaní zmluvy je dodávateľ povinný písomne požiadať objednávateľa o vydanie oprávnenia na činnosť na VTZ na pracoviskách objednávateľa (ak ešte nemá vydané). |
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť výlučne na základe písomného dodatku v súlade s § 18 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa |
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú aj pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. |
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán. |
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci. |
Slovenská republika
01.10.2021 07:00 — 30.11.2021 15:00
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
2 102,88
1 752,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.09.2021 12:19
21.09.2021 08:30
21.09.2021 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.09.2021 19:01 - Vstupná ponuka | 2 102,00 | € | Cena s DPH |
17.09.2021 14:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 038,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: