• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2021 11:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2021 13:43
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2021 13:54

Detail zákazky Z202118840

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2021 11:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2021 13:43
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2021 13:54

Základné údaje

Z202118840

OF-241623

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5972844

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie informačnej techniky

informačná technika, notebook, Dock stanica, monitor, myš, klávesnica

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Dodávka informačnej techniky.
Objednávateľ požaduje dodávku novovyrobenej, nepoužívanej informačnej techniky, zodpovedajúcej požiadavkám objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor min. 10. generácia Intel Core alebo min. 4. generácia AMD Ryzen, min. 6 MB cache a min. 6500 bodov v benchmarku Passmark CPUbenchmark
Operačná pamäť min. 8 GB DDR4
Pevný disk SSD min. 512 GB, NVMe
Grafická karta integrovaná alebo dedikovaná
Grafický výstup HDMI alebo DisplayPort alebo USB-C
Wifi Wifi 6
Bluetooth Bluetooth 5.0 alebo novší štandard
Klávesnica Podsvietená, slovenská
Iné periférie min. 1x Thunderbolt 3 a zároveň min. 2x USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) alebo novší štandard
Nabíjanie Možnosť nabíjať cez USB-C
Obrazovka min. 14" max. 14.3" min. 1920x1080 px, IPS alebo VA, 16:9 alebo 16:10, matná alebo antireflexná
Webkamera rozlíšenie min. HD (720p)
Iné Čítačka odtlačku prstov, taška od výrobcu notebooku
Operačný systém V Slovenskom jazyku umožňujúci pripojenie do domény Active Directory v aktuálne najvyššej dostupnej verzii, ktorý je predinštalovaný na pevnom disku napr. Windows 10 Pro SK 64 alebo ekvivalent
 2. Monitor 24
Funkcia
Dodávka informačnej techniky.
Objednávateľ požaduje dodávku novovyrobenej, nepoužívanej informačnej techniky, zodpovedajúcej požiadavkám objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 76
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obrazovka min. 23,8", LED podsvietenie, IPS alebo VA
Jas min. 250 cd/m2 (250 nits)
Kontrast min. 1000:1
Odozva max. 5ms
Rozlíšenie min. 1920 x1080
Obnovovacia frekvencia min. 60 Hz
Pomer strán 16:9
Povrch matný alebo antireflexný
Vstupy obrazové min. 1x DisplayPort, min. 1x HDMI 1.4, min. 1x VGA
Ďalšie periférie min. 1x USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0)
Nastaviteľnosť Nastavitelna výška, pivot
Iné filter modrého svetla, flicker-free
V balení digitálny kábel DP alebo HDMI
 3. Monitor 34
Funkcia
Dodávka informačnej techniky.
Objednávateľ požaduje dodávku novovyrobenej, nepoužívanej informačnej techniky, zodpovedajúcej požiadavkám objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obrazovka min. 34", LED podsvietenie, IPS alebo VA
Jas min. 300 cd/m2 (300 nits)
Kontrast min. 3000:1
Odozva max. 4 ms
Rozlíšenie min. 3440 × 1440 px
Obnovovacia frekvencia min. 100 Hz
Pomer strán 21:9
Povrch matný alebo antireflexný
Vstupy obrazové min. 1x DisplayPort, min. 2x HDMI 2.0
Ďalšie periférie min. 3x USB 3.0
Nastaviteľnosť Nastavitelna výška, pivot
Iné filter modrého svetla, flicker-free
V balení digitálny kábel DP alebo HDMI
 4. Dokovacia stanica alebo replikátor portov k monitoru
Funkcia
Dodávka informačnej techniky.
Objednávateľ požaduje dodávku novovyrobenej, nepoužívanej informačnej techniky, zodpovedajúcej požiadavkám objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre - dokovacia stanica s funkciou nabíjania NB od výrobcu NB min. 1x  USB 3.2 Gen 2 (USB 3.1) alebo novší štandard, min. 3x USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) alebo novší štandard, min. 2x USB-C konektor, min. 2x digitálny výstup na monitor, min. 1x RJ-45
Výkon pre pripojené displeje FHD displej pri min. 60 Hz
Výkon napájacieho adaptéra min. 120 W
 5. USB Myš
Funkcia
Dodávka informačnej techniky.
Objednávateľ požaduje dodávku novovyrobenej, nepoužívanej informačnej techniky, zodpovedajúcej požiadavkám objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre USB Myš - myš drôtová alebo bezdrôtová, laserová, min. 1000 DPI, 3 tlačidlá, symetrická, veľkosť M, USB, farba čierna
 6. USB Klávesnica
Funkcia
Dodávka informačnej techniky.
Objednávateľ požaduje dodávku novovyrobenej, nepoužívanej informačnej techniky, zodpovedajúcej požiadavkám objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre USB klávesnica - drôtová, kompaktná (vrátane numerickej časti klavesnice), nízkoprofilová, so slovenskými klávesmi, farba čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena je vrátane dopravy do miesta dodania (Bratislava) a vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru (doprava, vyloženie a naloženie tovaru, vynesenie) na miesto plnenia, ktoré nie sú uvedené v špecifikácií predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave, nevystavovaný v originálnom balení,  s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou (záručný list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku. Nemôže sa jednať o repasovaný alebo inak renovovaný, reklamovaný tovar a pod.
Dodaný tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci  Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy:   a) podrobný aktualizovaný rozpočet  b) kontaktné údaje osoby zodpovednej za dodanie tovaru c) doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých vlastností tovaru podľa požiadaviek Objednávateľa - technické/katalógové listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v technických vlastnostiach.
Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou. V opačnom prípade to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
V prípade, ak súčasti plnenia predmetu zákazky nebudú vzájomne kompatibilné (ide najmä o kompatibilitu ponúkaných monitorov, dokovacích staníc a notebookov) alebo ak nespĺňajú minimálne požiadavky dané verejným obstarávateľom, Objednávateľ si vyhradzuje právo vyzvať Dodávateľa, aby v rovnakej cene predložil funkčný ekvivalent predmetu zákazky. Ak sa tak nestane, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky.
Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Objednávateľ s vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Objednávateľ oznámi vady dodaného tovaru bezodkladne, najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady. V prípade zistenia funkčnej závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový s identickými parametrami.
Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom než obvyklým zaobchádzaním.
Dodávateľ poskytne záruku na dodaný tovar 36 mesiacov.
Autorizovaný záručný servis bude vykonávaný v mieste inštalácie s odozvou a riešením v nasledujúci pracovný deň (On-Site NBD). Bezplatný autorizovaný záručný servis bude vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby sú započítané v cene zákazky.
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 16:00 hod.
Dodávateľ dodá predmet zákazky v dvoch etapách. Prvých 20 notebookov a k nim prislúchajúcich dokovacích staníc, 24" monitorov, klávesníc a myší a tiež 6 kusov 34" monitorov, musí byť dodaných najneskôr do 14 kalendárnych dní od dátumu účinnosti Zmluvy. V druhej etape bude dodaný zvyšok objednaného tovaru najneskôr do 20 kalendárnych dní od dátumu účinnosti Zmluvy.
Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní celého predmetu zákazky, prílohou ktorej musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Zmluve.
V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Poskytovateľ/dodávateľ musí byť o oprávnený poskytovať službu/dodávať tovar, ktorá/ý je predmetom zákazky.
Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje verejného obstarávateľa odstúpiť od zmluvy v zmysle platných OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie 1. mája, 811 06, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

15.10.2021 08:30 — 27.10.2021 16:00

1,00 celok

99 669,72

83 058,10

Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia ktorý, bude obsahovať špecifikáciu požadovaných tovarov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.09.2021 11:14

06.10.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 31
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.09.2021 23:17 - Vstupná ponuka 99 598,80 € Cena s DPH
06.10.2021 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka 98 700,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS