• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2021 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2021 11:53
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2021 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2021 12:45

Detail zákazky Z202118837

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2021 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2021 11:53
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2021 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2021 12:45

Základné údaje

Z202118837

OF-241633

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5944712

Objednávateľ

52375277

Stredná odborná škola, Rastislavova 332, Nováky

Rastislavova 332, Nováky, 97271, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízia elektroinštalácie v budove B,C,D,E

odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie el.zariadení,

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Revízie a odborné prehliadky (el.zariadenia, elektroinštalácie, bleskozvody)
Funkcia
Vykonanie odb.prehliadok, skúšok a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. a jej novelizácie s odvolaním sa na STN 33 1500, vrátane dopravných nákladov. Odbornú prehliadku je potrebné vykonať v budovách B,C,D,E a spojovacích chodbách školy. Budova B je trojpodlažná nadzemná murovaná stavba /+ pivnice / kde sú umiestnené učebne, budova C je jednopodlažná stavba kuchyne a jedálne /+ pivnice/, budova D je dvojpodlažná stavba kde sú učebne a kancelárie, budova E je štvorpodlažná nadzemná stavba /+ pivnice/ kde sú učebne, kabinety, sociálne zariadenia.Budovy sú prepojené 2 chodbami
Výsledkom vykonanej odbornej prehliadky bude revízna správa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Budova B- hlavný rozvádzač ks 1
- fakturačný elektromer ks 1
-podružný elektromer ks 2
-rozvádzač ks 7
-istič ks 182
-svietidlo ks 181
-zásuvka ks 259
Spojovacie chodby- rozvádzač ks 1
-istič ks 22
-elektromer podružný ks 1
-svietidlo ks 18
-zásuvka ks 2
Budova C-kuchyňa jedáleň- svietidlo ks 59
-zásuvka ks 28
Budova D- rozvádzač ks 3
-istič ks 41
-svietidlo ks 33
-zásuvka ks 27
Budova E-rozvádzač ks 5
-istič ks 102
-svietidlo ks 133
-zásuvka ks 128
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi kópie oprávnenia na výkon OPaS a revízií el.zariadení.
Súčasťou poskytnutých služieb a činností je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, t.j. správa o OPaS el.zariadení a bleskozvodov, ktoré budú podpísané zodpovednou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Zistené nedostatky musia byť v revíznej správe uvedené s ich bližším určením kde sa nachádzajú

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 332, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

27.09.2021 11:54 — 22.10.2021 11:54

1,00 súbor

3 000,00

3 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ musí predložiť oprávnenie na výkon odborných prehliadok

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.09.2021 11:55

22.09.2021 11:53

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2021 12:08

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 619
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.09.2021 12:36 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena s DPH
22.09.2021 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 1 980,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS