• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2021 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2021 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2021 12:05

Detail zákazky Z202118819

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2021 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2021 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2021 12:05

Základné údaje

Z202118819

OF-241764

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5967700

Objednávateľ

00738352

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK

Dodávateľ

36412741

Fatra TIP, s.r.o.

Košúty II. - Priemyselná zóna, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a zelenina 12-12

ovocie, zelenina

  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 03221100-7 - Koreňová a hľuzová zelenina
  • 03221230-7 - Papriky
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 03221270-9 - Uhorka
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03222321-9 - Jablká
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15331461-6 - Konzervovaná kyslá kapusta

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. čerstvé ovocie, zelenina a zemiaky konzumné neskoré typu B
Funkcia
Čerstvé ovocie a zelenina na priamu konzumáciu alebo na ďalšie spracovanie
Jablká rôzne odrody (Golden, Delicious, Gala, Rubinola), kal. 6 - 6,5, voľne ložené vo vratných prepravkách, dodávka jabĺk v jednej dodávke musí byť v jednotnej odrode
Pomaranče - kal. 7-8, voľne ložené vo vratných prepravkách
Zemiaky konzumné neskoré žlté varný typ B určené na ďalšie spracovanie, musia byť pevné, čisté, nepoškodené, zdravé, nezelené, nenamrznuté, nenaklíčené, bez plesne, bez cudzej vône a chuti, balené v spotrebiteľskom balení max. 25 kg.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
mrkva kg 2 000
zeler kg 600
petržlen kg 600
kaleráb gigant kg 150
kaleráb kusový ks 1 000
kapusta hlávková biela kg 2 500
cibuľa žltá kg 3 000
paradajky kg 2 000
paprika biela PCR kg 3 000
cesnak kg 500
uhorky šalátové kg 1 500
citróny kg 1 500
banány voľné kg 2 000
pomaranče voľné kg 4 000
mandarínky kg 5 000
zemiaky konzumné žlté, typ B kg 30 000
jablká rôzne odrody kg 10 000
Kapusta čínska kg 300
Karfiol ks 80
Kapusta kvasená balenie 1 kg kg 2 000
Kel kg 40
Kapusta hlávková červená kg 300
šampiňóny kg 100
cvikľa kg 1 500
petržlenová vňať kg 100
pór čerstvý kg 300
jarná cibuľka - zväzok ks 500
melón vodový červený kg 1 000
ľadový šalát ks 200
Redkvičky červené, zväzok ks 3 000
Kiwi kaliber 39 kg 600
Hrušky kg 4 000
Grepy kg 1 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akosť I. trieda
I. trieda Plody v tejto triede musia mať dobrú kvalitu, musia byť charakteristické pre odrodu alebo obchodný typ. Sú však povolené malé chyby, ak tieto neovplyvňujú celkový vzhľad plodu alebo jeho kvalitu,
I. trieda čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, bez cudzieho pachu alebo chuti, bez nadmernej povrchovej vlhkosti
I. trieda bez známok hniloby, plesne a vysychania, čisté
Množstvá čerstvého ovocia, zeleniny, zemiakov. jednotlivé časti uvedené v popise predmetu obstarávania tvoria maximálne predpokladané množstvo počas trvania rámcovej dohody. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Skladovateľnosť 2 mesiace
Zemiaky konzumné, žlté, varný typ B pevné, čisté, nepoškodené, zdravé, nezelené, bez plesne, bez hniloby, nenamrznuté, nenaklíčené, bez cudzej vône a chuti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zmluvy v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok s presne uvedeným počtom, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa závislej od potrieb objednávateľa v lehote do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy e-mailom doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšky sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
Preprava predmetu zmluvy musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim ustanovenia a požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu výrobkov týkajúcich sa predmetu zákazky, aby sa zachovala jeho zdravotná a hygienická bezchybnosť (vozidlo je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín).
Objednávateľ požaduje splnenie všetkých požiadaviek na čerstvú zeleninu, ovocie a konzumné zemiaky, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobitných požiadavkách na plnenie. Porušenie ktorejkoľvek požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z.n.p., v súlade s Potravinovým kódexom SR, vyhlášky MPaRV SR č. 132/2014, v zmysle §§ 11-13 zákona č. 250/2007 Zb. zák. v z.n.p., najmä: označením v štátnom jazyku SR, viditeľným dátumom výroby, dátumom spotreby a dátumom doby trvanlivosti, názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhodnotenia negatívnej referencie.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany
Ak dodávateľ ponúka komodity, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciových letákoch, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je dodávateľ povinný predávať objednávateľovi počas trvania zľavy predmetný tovar za akciové ceny.
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami. Takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu môže dôjsť jednostranne bez udania dôvodu.
V prípade nižšej ponuky (napr. akciových cien) v priebehu trvania Rámcovej dohody od iného dodávateľa za tovar rovnakej kvality si objednávateľ vyhradzuje právo tento akciový tovar odoberať, ak ho úspešný dodávateľ nevie dodať za identickú cenu.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať:- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami ako požadoval,- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
pokračovanie: V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH.
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Táto Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, a to od 02.10.2021 do 01.10.2022.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlboká cesta 21, 010 24 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 sada

85 021,09

74 301,90

Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa závislej od potrieb objednávateľa v lehote do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.09.2021 10:39

05.10.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 241
 46
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.09.2021 12:55 - Vstupná ponuka 85 000,00 € Cena s DPH
29.09.2021 12:26 - Najvýhodnejšia ponuka 75 786,35 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS