• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2021 15:19
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2021 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2021 12:40

Detail zákazky Z202118796

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2021 15:19
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2021 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2021 12:40

Základné údaje

Z202118796

OF-241757

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5946820

Objednávateľ

00738263

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mliečne výrobky

syr tavený, tvaroh, bryndza, zakysanka, nátierka, jogurty,

  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15540000-5 - Syrárske výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15542000-9 - Čerstvý (nevyzretý) syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15551320-4 - Ochutený jogurt
  • 15551310-1 - Neochutený jogurt

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mliečne výrobky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pol. č.1-syr Eidam alebo ekvivalent (prírodný, polotvrdý, zrejúci, plnotučný blok, vhodný na vyprážanie, studenú kuchyňu, vákuovo balený, tuk v sušine min. 45%, sušina najmenej 55% hmotnosti) kg 1000
pol. č. 2- syr údený- tehla (prírodný, polotvrdý, zrejúci, plnotučný blok, vhodný na vyprážanie, studenú kuchyňu, vákuovo balený, tuk v sušine min. 30%, sušina najmenej 48% hmotnosti) kg 300
pol. č. 3-bryndza (prírodný zrejúci syr, vyrobený mletím ovčieho syra alebo zmesi ovčieho a kravského syra. Podiel ovčieho syra min. 50% v hmotnosti sušiny, farba: biela až žltkastá. Sušina min. 44% hmotn., tuk v sušine min. 38% hmotn., dodávané v 3 kg až 5 kg baleniach) kg 200
pol. č. 4-tvaroh (jemne hrudkovitý, konzumný, tučný mliečny výrobok so sušinou min. 28%, tuk v sušine min. 33%, bielej farby, kyslo-mliečnej chuti, čerstvý -nevyzretý syr, vyrobený z tepelne ošetreného kravského mlieka, dodávaný v min. 1000 g baleniach) kg 2500
pol. č. 5-syr tavený (1 bal. s obsahom min. 140 g/8*17,5 g/balenie/krabička = 8 ks/bal./, obsah sušiny najmenej 34%, tuk v sušine najmenej 45%) krabička 13000
pol. č. 6- syr tavený 50g. štvorčekový, obsah sušiny najmenej 34%, tuk v sušine najmenej 45% ks 10000
pol. č. 7-syr Bambino alebo ekvivalent - bal. min. 100 g (tavený syr v črievku, sušina najmenej 34 %, tuk v sušine najmenej 45 %) ks 20000
pol. č. 8-zakysanka (balenie min. 200 g, 3,3% tuku, kyslo mliečny produkt získaný mliečnou fermentáciou kravského mlieka, výrobok je typický vyšším obsahom tuku a hutnou chuťou) ks 10000
pol. č. 9-jogurt ovocný min. 125 g. ( hmotnosť 125 g, obsah tuku min. 2,2 %) ks 50000
pol. č. 10-jogurt biely min. 125 g. ( hmotnosť 125 g, obsah tuku min. 10 %) ks 7500
pol. č. 11- probio jogurt min. 125g. , biely alebo rôzna príchuť, zloženie: mlieko, ovocná zložka 20%, stabilizátor, sušené mlieko, vláknina, mliečne bielkoviny, jogurtová kultúra, kultúra bifidobacterium sp., tuk najmenej 2,5% ks 30000
pol. č. 12-hermelín min. 120 g. ( Mäkký zrejúci plnotučný syr s bielou plesňou na povrchu, zloženie mlieko, soľ, mliekarenské kultúry, plesňová kultúra penicillium candidum, sušina: min. 48 %, tuk: min. 26,4 %) ks 2400
pol. č. 13-parenica min. 100 g. ( Polotvrdý nezrejúci stredne tučný parený údený syr, balený ) ks 1200
pol. č. 14-mozzarella min. 125 g. (mäkký plnotučný nezrejúci syr v náleve, 125g., Tuk v sušine: min. 45%. Sušina: min. 36%. ks 1200
pol. č. 15- cottage cheese min. 180g., rôzna príchuť, zloženie: mlieko, smotana, soľ, mliekarenská kultúra ks 1200
pol. č. 16-niva ( Syr s ušľachtilou modrou plesňou. Syr s plesňou vo vnútri hmoty, polomäkký, zrejúci, plnotučný, porciovaný, zloženie pasterizované mlieko, jedlá soľ najviac 5,5% hmot., stabilizátor: chlorid vápenatý, syridlo, mliekarenské kultúry, ušľachtilá pleseň - penicillium roqueforti, množstvo sušiny: najmenej 48% hmot., množstvo tuku v sušine: min. 50% hmot.) kg 50
pol. č. 17-jogurtový nápoj min. 200 ml ( jogurtové mlieko, zloženie mlieko, tekutý cukor, glukóza, mliečne minerály, jogurtové kultúry, vitamíny B6 a D, Obsah tuku najmenej 0,6% hmot.) ks 3600
pol. č. 18-puding min. 200g. ( Pudingový krém so šľahačkou – rôzne druhy, zloženie Puding: mlieko, cukor, kukuričný a tapiokový modifikovaný škrob, čokoláda v prášku 4 % (cukor, kakao 32 %), stabilizátor karagénan, Šľahačka (10 %): smotana, cukor, glukózový sirup, želatína, emulgátor E472b, stabilizátory guma guar a karagénan, penotvorná látka dusík.) ks 6000
pol. č. 19- mliečna ryža min. 150g. rôzne príchute, ( Zloženie.Mlieko min. 42 %, Cmar, Voda, Ryža 6,7 %, Cukor, Dextróza, Vajcia, Zahusťovadlá: karobová guma, guarová guma, Aróma, Jedlá soľ, Obsah tuku 2,4 %. + ďaľšie suroviny podľa príchute ) ks 10000
pol. č. 20- termix min. 90g., rôzna príchuť, zloženie: tvaroh min. 48%, voda, cukor, smotana 6%, modifikovaný kukuričný škrob, arómy, jedlá želatína, ks 2400
pol. č.21 - Acidko 3%, 450ml Zloženie Mlieko, Ochucujúca zložka 16 % (cukor, voda, glukózo-fruktózový sirup, aróma, výťažok z vanilkových strukov Bourbon 0,25 %, farbiaci výťažok z mrkvy, zahusťovadlo: pektíny; regulátor kyslosti: kyselina citrónová, citrany sodné), Smotanová kultúra, Kultúra Lactobacillus acidophilus, Tuk 3,0 % ks 2400
pol. č. 22 - Kyslá smotana 16%, 200g,  Zloženie Pasterizovaná smotana (mlieko), Smotanová kultúra, Množstvo tuku najmenej 16 % hmotnostných ks 2400
pol. č. 23 - Syr plátkový –  100g. balenie, rôzne druhy ks 3000
pol. č. 24 - Pribináčik 125g. rôzna príchuť,  Zloženie Tvaroh, Smotana, Cukor, Vanilková zložka 2,7 % (cukor, prírodná aróma a vanilkový extrakt), Jedlá želatína, Zahusťovadlá: xantánová guma, škrob, Sušina 38 %, Tuk 15,5 % ks 2400
pol. č. 25 - MANA nátierka alebo ekvivalent (vyrobená z lahodnej smotany, množstvo mliečneho tuku najmenej 31 %, balenie: 150-200 g, rôzna príchuť) kg 360
pol. č. 26 - Smotanový jogurt min. 145g.  rôzne druhy a príchuť, Zloženie Smotana, Jogurtová kultúra, Tuk najmenej 10,0 % hmot. ks 2400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dátum minimálnej trvanlivosti/ dátum spotreby v čase dodania jednotlivých tovarov pre pol. č. 1-26 nesmie byť kratší ako 14 dní
Množstvo jednotlivé množstva uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tvoria predpokladané množstvo plnenia počas trvania Rámcovej dohody.
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi zákon č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, Výnos Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR č. 2143/2006-100 PK SR a iné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované v období platnosti a účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo množstva tovaru na základe realizovaných individuálnych Čiastkových výziev. Vyčerpaním celkového zmluvného množstva pred uplynutím lehoty plnenia platnosť Rámcovej dohody končí.
Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia.
Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody.
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla 1x týždenne počas platnosti Rámcovej dohody.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru jednotlivých druhov predmetu plnenia Rámcovej dohody pri zachovaní jednotkových cien príslušných tovarov a celkovej Ceny predmetu plnenia na základe Rámcovej dohody.
Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný.
Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do troch pracovných dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované výlučne v pracovných dňoch v čase od 7.30 h do 14.30 h.
Dodávateľ je povinný predložiť a odovzdať Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Jednotlivé druhy tovaru musia byť označené priamo na obale a to : hmotnosť, názov výrobku, spotreba, trvanlivosť, názov výrobcu, zloženie ( v štátnom jazyku.)
Vrátane dopravy na Miesto plnenia.
Súčasťou záväzku Dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia, pričom doba čakania na vstup do objektu môže byť v ojedinelých prípadoch cca 60 min.
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť izotermické a strojovo chladené a musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať Cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Objednávateľ je povinný fakturovať oddaný tovar v mesačných intervaloch.
Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa doručenia písomnej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dlhé Lúky, 1, Hrnčiarovce n/Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

6

187 550,00 kg, ks, krabička

75 124,00

64 393,41

Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody. Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.Plnenie Rámcovej dohody bude realizované v období platnosti a účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo množstva tovaru na základe realizovaných individuálnych Čiastkových výziev. Vyčerpaním celkového zmluvného množstva pred uplynutím lehoty plnenia platnosť Rámcovej dohody končí.Rámcová dohoda sa uzatvára na 6 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia.Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody.Plnenie Rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla 1x týždenne počas platnosti Rámcovej dohody.Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru jednotlivých druhov predmetu plnenia Rámcovej dohody pri zachovaní jednotkových cien príslušných tovarov a celkovej Ceny predmetu plnenia na základe Rámcovej dohody.Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný.Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do troch pracovných dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované výlučne v pracovných dňoch v čase od 7.30 h do 14.30 h.Dodávateľ je povinný predložiť a odovzdať Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi.Jednotlivé druhy tovaru musia byť označené priamo na obale a to : hmotnosť, názov výrobku, spotreba, trvanlivosť, názov výrobcu, zloženie ( v štátnom jazyku.) Vrátane dopravy na Miesto plnenia.Súčasťou záväzku Dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia, pričom doba čakania na vstup do objektu môže byť v ojedinelých prípadoch cca 60 min.Vozidlo dodávajúce tovar musí byť izotermické a strojovo chladené a musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev.Dodávateľovi vzniká právo fakturovať Cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Objednávateľ je povinný fakturovať oddaný tovar v mesačných intervaloch.Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa doručenia písomnej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.09.2021 15:19

23.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 118
 265
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.09.2021 15:01 - Vstupná ponuka 75 010,20 € Cena s DPH
22.09.2021 15:30 - Najvýhodnejšia ponuka 75 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS