• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2021 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2021 15:35
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2021 16:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2021 16:45

Detail zákazky Z202118791

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2021 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2021 15:35
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2021 16:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2021 16:45

Základné údaje

Z202118791

OF-241614

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5944734

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

00692069

LYNX s.r.o.

Mlynské Nivy 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácia licencie ESET PROTECT Entry On-prem na 24 mesiacov

Antivírusová ochrana, ESET PROTECT Entry On-prem

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Aktualizácia licencie ESET PROTECT Entry On-prem na 24 mesiacov
Funkcia
Rozšírenie licencie ESET Endpoint Protection Advanced z licencie pre 720 zariadení na licenciu ESET PROTECT Entry On-prem pre 825 zariadení s platnosťou na obdobie 2 roky od 24. septembra 2021 do 23. septembra 2023.
Ochrana PC a mobilných zariadení voči vírusom, malware, spywaru, phishingu, botnetu, spamu a nepovolenému prístupu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Doba platnosti licencie ESET PROTECT Entry On-prem mesiac 24
Počet stolových a prenosných počítačov, mobilných zariadení kus 825
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ESET PROTECT Entry On-prem pre Windows 7, 8, 10; 2008, 2012, 2016, 2019 Server, iOS, Android
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa zachovanie pôvodného mena a hesla pre aktualizáciu.
Do ceny obstarávanej softvérovej licencie vo všeobecnosti musia byť zahrnuté celkové náklady (TCO):
a) Náklady na nákup alebo zapožičanie licencie (do nákladov na nákup alebo zapožičanie licencie sa požaduje uviesť aj všetky licencie pre používanie kompletného riešenia bez ohľadu na akékoľvek už existujúce licencie vo vlastníctve verejného obstarávateľa)
b) Náklady na podporu a údržbu softvéru (ročný poplatok výrobcovi softvéru, ak je potrebný).
c) Náklady na (nevyhnutný) upgrade softvéru (do nákladov na nevyhnutný upgrade softvéru sa započítavajú aj náklady na upgrade všetkého softvéru nutného k plnej funkčnosti obstarávaného softvéru).
d) Náklady na školenie používateľov a správcov (ak sú potrebné).
e) Náklady na záruky spojené s prevádzkou softvéru.
Presne zadefinovaný termín na implementáciu daného riešenia (ak už nie je naimplementované)-implementácia a zaškolenie najneskôr 1 deň pred platnosťou antivírusovej ochrany.
Poskytovanie technickej podpory zo strany daného výrobcu ponúkaného AV riešenia v slovenčine a minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase od 8.00 do 18.30 hod.
Povinnosť preukázať zamestnávanie aspoň jednej osoby s platnou technickou certifikáciou výrobcu daného ponúkaného AV riešenia do 24 hod. od účinnosti zmluvy.
Samotné antivírusové riešenie/t.j. samotná aplikácia musí byť dostupná v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku.
Ostatné požiadavky:
- poskytnutie zľavy pre zdravotníctvo
- úhrada rozdelená na dve splátky:
prvá splátka - 1/2 z celkovej ceny bez DPH po dodávke a implementácií antivírusovej ochrany
druhá splátka - 1/2 z celkovej ceny bez DPH dva mesiace od prvej splátky.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nesplnenie akejkoľvek definovanej špecifikácie a požiadavky.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni poskytnutia služby (t. j. 1. faktúru do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po mesiaci, v ktorom došlo k dodávke a implementácii antivírusovej ochrany a 2. faktúru do piateho pracovného dňa nasledujúceho po mesiaci, v ktorom uplynula lehota 2 mesiacov od vystavenia prvej faktúry).
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- kupujúceho. Rovnakým spôsobom predávajúci pohľadávku voči kupujúcemu nezabezpečí ručením treťou osobou. Písomný súhlas kupujúceho s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, že dôjde zo strany predávajúceho k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči kupujúcemu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

24.09.2021 00:00 — 23.09.2023 23:59

1,00 celok

7 000,00

7 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V súlade s opisom predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.09.2021 15:32

22.09.2021 15:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2021 15:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 410
 34
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2021 16:01 - Vstupná ponuka 6 950,00 € Cena bez DPH
22.09.2021 14:21 - Najvýhodnejšia ponuka 6 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS