• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2021 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2021 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2021 11:55

Detail zákazky Z202118772

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2021 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2021 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2021 11:55

Základné údaje

Z202118772

OF-241656

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5951676

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

36455938

TATRAPEKO, a.s.

1. mája 1919, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvý chlieb a pekárské výrobky

chlieb, rožok, závin, strúhanka, bábovka, lúpačka, veka, české buchty, potraviny

  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15613300-1 - Obilninové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvý chlieb a pekárenské výrobky
Funkcia
Dodávka čerstvého chleba a pečiva, pekárských výrobkov pre stravovacie zariadenie verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Rožok štandard, hmotnosť minimálne 40 g ks 123000
2. Rožok grahamový, hmotnosť minimálne 60 g ks 5500
3. Závin makový, nekrájaný, balený , hmotnosť minimálne 200 g ks 2500
4. Závin orechový, nekrájaný, balený, hmotnosť minimálne 200 g ks 2500
5. Závin kakaový, nekrájaný, balený, hmotnosť minimálne 200 g ks 2500
6. Bábovka šľahaná, balená, hmotnosť minimálne 400 g ks 200
7. Lúpačka, hmotnosť minimálne 80 g ks 1200
8. Chlieb konzumný nebalený, nekrájaný,  hmotnosť minimálne 1200 g ks 29000
9. Chlieb multicereálny, krájaný, balený, hmotnosť minimálne 600 g ks 1100
10. Chlieb bezlepkový, nekrájaný, balený, hmotnosť minimálne 400 g ks 100
11. Veka krájaná, balená, hmotnosť minimálne 400 g ks 30
12. Suchár diétny, balenie minimálne 200 g bal 100
13. Strúhanka kg 1300
14. Croissant z pľundrového cesta, balený, rôzne príchute, hmotnosť 60-80 g bal 3000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že táto rámcová dohoda s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie od 1.10.2021 do 31.3.2021. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky jeden pracovný deň vopred od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia dodávok denne, okrem nedele, štátneho sviatku a dňa pracovného pokoja. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v čase do 05:15 hod. na miesto dodania v Košiciach.
Objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako maximálne možné.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy ako aj názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa. V prípade ak subdodávateľa neuvedie, má sa za to, že subdodávateľov nemá.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa bude považovať aj ak:
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval,
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,
- úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil),

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

6

1,00 celok v zmysle špecifikácie

58 529,41

52 210,30

Požaduje sa rozpis položiek predmetu zákazky s uvedením krajiny pôvodu, výrobcu a obchodného názvu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.09.2021 11:41

27.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 149
 74
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.09.2021 10:11 - Vstupná ponuka 58 274,00 € Cena s DPH
27.09.2021 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 57 081,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS