00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
36807478
ELRON s.r.o.
Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK
Respirátor FFP2
Respirátor FFP2, Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu, Ochranné a bezpečnostné odevy
Tovar
1. Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu
|
|
---|---|
Funkcia |
Skladací ochranný respirátor triedy FFP2 vyrobený v univerzálnej veľkosti bez výdychového ventilu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu | ks | 200000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Skladací ochranný respirátor triedy FFP2 vyrobený v univerzálnej veľkosti z netkanej textílie, minimálne 4-vrstvový bez výdychového ventilu, tvarovateľný, dobre priliehajúci k tvári | |
Označenie | FFP2 NR |
Konštrukcia s formovateľnou nosovou sponou pre individuálne tvarovanie podľa ergonómie nositeľa. | áno |
Reliéfny vrchný panel znižujúci zahmlievanie okuliarov. | áno |
Respirátory individuálne balené samostatne po 1 ks | áno |
Okraje respirátora musia tesne priliehať na tvár, pokrývať nos, bradu, ústa, poskytovať utesnenie tváre od okolitého prostredia, pričom musí byť dostatočne zachované zorné pole | |
Elastická gumička na prichytenie | áno 2ks, uchytenie za uši |
Kovový/plastový formovateľný pásik pre utesnenie nosa | áno |
Vnútorná vrstva | hypoalergénny materiál, nevyvolávajúci podráždenie pri styku s pokožkou |
Stupeň filtrácie | ≥95% |
Označenie triedy | musí byť uvedené priamo na výrobku |
Označenie CE so 4-ciferným identifikačným číslom notifikovanej osoby | musí byť uvedené priamo na výrobku |
Piktogram - číslo špecifickej výrobkovej technickej normy a rok jej zverejnenia, podľa ktorej bolo vykonané posudzovanie zhody a dosiahnutá úroveň ochrany FFP2 | musí byť uvedené priamo na výrobku |
Obchodné meno výrobcu, alebo ochranná známka a v štátnom jazyku sídlo, miesto podnikania alebo adresa, ďalej označenie typu alebo označenie série, označenie šarže alebo iný údaj, ktorý umožní identifikáciu výrobku | musí byť uvedené priamo na výrobku, prípadne na jeho obale |
Výrobok v zhode s : | EN 149:2001+A1:2009, alebo ekvivalentnou normou. |
Názov |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný: |
Na adresu objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatnú VZORKU tovaru, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte min. 10 ks . |
Na adresu objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY: |
-Návod na používanie a údržbu v SJ pre splnenie § 6 ods. 2 NV SR č. 395/2006 Z. z. s uvedením informácie o dĺžke doporučenej doby použitia respirátora |
-EÚ Vyhlásenie o zhode (EU Declaration of conformity), ktoré musí byť v súlade s požiadavkami prílohy IX nariadenia (EÚ) 2016/425) v slovenskom, alebo českom jazyku |
- Podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky |
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať |
- Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody, v členení: názov tovaru, katalógové číslo tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta. |
Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak: |
nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 07:00 do 14:00 hod. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo telefonicky požiadať kupujúceho o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar v lehote do 72 hodín odo dňa doručenia objednávky kupujúceho, pričom do lehoty dodania tovaru sa nezapočítava čas v termíne od piatku 15,00 do pondelka 8,00 hod. a taktiež dni pracovného voľna a štátne sviatky |
Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET. |
V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu najneskôr do 2 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. |
Doba exspirácie respirátorov - min. 18 mesiacov. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky a katalógové číslo tovaru,šarža, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné). |
Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 60 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 5 pracovných dní. |
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa. |
„V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy uzatvorenej automatizovaným spôsobom (ďalej len „zmluvy“) preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti, dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou“. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
V prípade ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať požadované množstvo tovaru. |
„Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.“ |
Limbova 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
200 000,00 respirátory FFP2
29 160,00
29 160,00
Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody, v členení: názov tovaru, katalógové číslo tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.09.2021 13:43
23.09.2021 10:00
23.09.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.09.2021 15:15 - Vstupná ponuka | 28 000,00 | € | Cena bez DPH |
17.09.2021 19:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: