• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2021 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2021 13:49
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2021 14:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2021 14:40

Detail zákazky Z202118726

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2021 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2021 13:49
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2021 14:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2021 14:40

Základné údaje

Z202118726

OF-241671

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5944720

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery,cartrige,pásky do tlačiarní, faxov a kopírok

tonery, náplne do tlačiarní

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30192113-6 - Atramentové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery a náplne do tlačiarní
Funkcia
a) Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky , v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
b) Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
c) Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných alebo kompatibilných (alternatívnych) tonerov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner HP CF287A HP87A čierny  ( 9 000 str.) ks 7
Toner HP CF259A HP59A  čierny ( 3 000 str.) ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. Ochranné známky na každej náplni. Nedodržanie sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Rok výroby tonerov od roku 2018 +
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia zmluvy.
Požaduje sa dodanie originálnych tonerov a náplní v pracovné dni od 7:00 do 14:00.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy na celý predmet zákazky Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Tonery musia byť dodané v pôvodných, nepoškodených obaloch výrobcov, opatrených nepoškodenými ochrannými prvkami - hologramami a pod.
Originálne tonery musia byť zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobku. Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Záručná doba na dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a faktúry.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, a to čitateľne.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH a dodací list 2x faktúra 2x dodací list.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a pri zistených vizuálnych chybách (poškodeniach), prípadne dodávky iného tovaru tento neprevziať.
Požaduje sa minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Tonery musia spĺňať značky kvality: ISO 2000,ISO 2004, ISO 19798, ISO/IEC19752
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných tonerov. Tonery musia byť 100% nové, originálne sú od výrobcu daných zariadení ,kompatibilné(alternatívne) sú iba z nových nepoužitých súčiastok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zásobovacia základňa II, ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

30.09.2021 13:00 — 11.10.2021 09:48

11,00 kusy

1 789,18

1 490,98

Dodanie materiálu :Zásobovacia základňa II, ul. Československej armády 3, 036 01 Martin

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.09.2021 11:16

22.09.2021 13:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2021 14:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 373
 31
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.09.2021 12:05 - Vstupná ponuka 1 789,18 € Cena s DPH
22.09.2021 07:56 - Najvýhodnejšia ponuka 1 788,85 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS