• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2021 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2021 10:50

Detail zákazky Z202118713

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2021 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2021 10:50

Základné údaje

Z202118713

OF-241536

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5954589

Objednávateľ

36167991

Sanatórium Tatranská Kotlina, n. o.

Tatranská Kotlina 68, Vysoké Tatry, 05954, SVK

Dodávateľ

00613606

EGAMED, spol. s r.o.

Ratnovce 4, Ratnovce, 922 31, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístroj na komplexné funkčné vyšetrenie pľúc

diagnostický systém, bodypletyzmografia, spirometrické merania, kalibračná pumpa, kabína, záložný zdroj

  • 33120000-7 - Záznamové systémy a vyšetrovacie prístroje
  • 51000000-9 - Inštalačné služby (s výnimkou softvéru)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístroj na komplexné funkčné vyšetrenie pľúc
Funkcia
Viacúčelový pľúcny diagnostický systém s bodypletyzmografiou - komplexným funkčným vyšetrovaním pľúc, vrátane kompletných spirometrických meraní v počte 1 ks
Merané a odvodené parametre: •    spirometria, krivka prietok/objem (FVC, FEV1, FEV6, Fev1%, FVC, PEF, FEF 75-50-25, MVV), •    bodyplethysmografia, meranie rezistenčných a intrathorakálnych objemov pľúc ( TGV, RV, TLC, RV/TLC, RAW, sRAW, GAW, sGAW), •    difúzna kapacita pľúc ( DLCO, VA, KCO), •     vyšetrenie maximálnych tlakov MIP/MEP,  Schopnosť merať výdych dlhšie ako 15 sekúnd a objem väčší ako 8 litrov, s presnosťou ±3 % alebo ±0,05 litrov v rozmedzí prietoku 0 -15 l/s. Celkový meraný odpor prúdenia vzduchu pri prietoku 14 l/s musí byť menší ako a 1,5 cmH2O/l/s (0,15 kPa/l/s),
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kalibračná pumpa litre 3
malý mŕtvy priestor snímača prietoku ml 25
meranie výdychu sekúnd 15
objem meraného výdychu litrov 8
presnosť merania objemu výdychu % ±3
celkový odpor prúdenia vzduchu pri prietoku 14 l/s kPa/l/s 0,15
nástupná hrana kabíny cm 10
bakteriálne a vírusové jednorázové filtre vrátane náustka a nosnej klapky ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
bodypletyzmografická kabína s vyšetrovaním difúznej kapacity pľúc DLCO
prístrojový stolík pre bodypletyzmografiu s PC zostavou
výškovo nastaviteľná stolička v kabíne bodypletyzmografu musí sa dať vysunúť z kabíny pre invalidných pacientov
výškovo ovládateľný statív bodypletyzmografu musí sa dať nastavovať aj zvonka pri uzatvorenej kabínke
uzatváranie dverí kabínky bodypletyzmografu automatické elektromagnetické
otváranie dverí bodypletyzmografu možné aj zvnútra pacientom
kabína materiál tvrdené nerozbitné sklo
odolnosť konštrukcie kabíny bodypletyzmografu voči fyzikálnym vplyvom a chemickým dezinfekčným látkam
modul pre vyšetrenie difúznej kapacity pľúc (DLCO) metóda single-breath
transportný plyn pre vyšetrenie DLCO metán CH4
vyšetrovanie DLCO a bodypletyzmografie s použitím maximálne jednej fľaše mediciálneho plynu
on-line vzorkovanie plynu pre vyšetrovanie difúznej kapacity pľúc bez nutnosti použitia vákua
off-line doplnenie hodnoty Hb, PaO2, COHb vrátane prepočítávania výsledkov DLCO
modul pre vyšetrenie pľúcnej compliance súčasťou dodávky
sledovanie hodnôt mikroklimatických podmienok automatické
plná kontrola ATS/ERS kritérií podľa medzinárodných štandardov a noriem pri meraní, aj pri vyšetrovaní
pre/post analýza pre opakované vyšetrenia pacientov
zobrazenie individuálnych trendov pre vybrané parametre jednotlivých vyšetrení pacienta
dodatočná editácia Vtg a odporov dýchacích ciest
editácia jednotlivých protokolov podľa potrieb lekára
export databázy pacientov a výsledkov vyšetrených pacientov do užívateľského SW vybavenia minimálne vo formáte Excel a Pdf, pre ďalšie spracovanie a prezentáciu
export grafov vo formáte Pdf
záložný zdroj súčasťou dodávky
PC vybavenie kompletná PC vyhodnocovacia stanica s tlačiarňou
príslušenstvo nosné svorky, filtre, mobilný vozík pre riadiacu jednotku, káble
Možnosť prepojenia Prepojenie na nemocničnú sieť a NIS prenos dát
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie, odborného zaškolenia obsluhy a záručného servisu 48 mesiacov
Cenu za predmet zákazky kupujúci uhradí po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu zmluvy do trvalej prevádzky, na základe faktúry spolu s dodacím listom, formou splátkového kalendára-10-tich po sebe idúcich rovnomerných mesačných splátok, prvá splátka vo výške 30% z ceny zákazky
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (doprava, odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie, certifikáty, zaškolenie a pod.).
Dodanie tovaru sa požaduje s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a s DPH
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný
Zásielka (y) musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia
Záručná doba na predmet plnenia, vrátane príslušenstva a výbavy je minimálne 48 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu plnenia. Záruka sa predlžuje o dobu, po ktorú predmet plnenia nemohol byť v záručnej dobe využívaný z dôvodu vady týkajúcej sa záruky. Nástup na servis do 24 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom, minimálne 1 preventívnu prehliadku za rok v rámci záruky
Požadujeme poskytovanie autorizovaného pozáručného servisu minimálne 12 rokov odo dňa inštalácie.
Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke označenej heslom súťaže: " Prístroj na komplexné funkčné vyšetrenie pľúc " na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzatvorenia zmluvy:
- podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru,
- všetky doklady, platné certifikáty, resp. vyhlásenia o zhode vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, a dokumenty vzťahujúce sa k prístroju, k jeho prevzatiu a k užívaniu. Všetky doklady a dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku.
- podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky, ktorý bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom v desiatich rovnomerných mesačných splátkach. Splatnosť prvej splátky je 30 dní od uvedenia do prevádzky, prevzatia predmetu plnenia a doručenia faktúry.
Objednávateľ požaduje doručenie faktúry zároveň s preberacím - odovzdávacím protokolom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári, resp. v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb.
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky, požadujeme vrátenie peňazí.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nemá právo akýmkoľvek spôsobom nakladať s pohľadávkou voči odberateľovi, vzniknutou z právneho vzťahu z tejto zmluvy, najmä túto postúpiť na tretiu osobu, alebo ju jednostranne započítavať. Akékoľvek postúpenie pohľadávky na tretiu osobu sa považuje za neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tatranská Kotlina č. 68, Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

29.09.2021 10:00 — 15.11.2021 14:00

1,00 ks

26 680,00

26 680,00

Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke označenej heslom súťaže: " Prístroj na komplexné funkčné vyšetrenie pľúc " na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzatvorenia zmluvy: - podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru, - všetky doklady, platné certifikáty, resp. vyhlásenia o zhode vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, a dokumenty vzťahujúce sa k prístroju, k jeho prevzatiu a k užívaniu. Všetky doklady a dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, - podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky, ktorý bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.09.2021 08:28

28.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 544
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.09.2021 10:15 - Vstupná ponuka 26 680,00 € Cena bez DPH
28.09.2021 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 26 670,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS