00309150
Mesto Nové Zámky
Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky v papierovej forme pre seniorov
stravné poukážky v papierovej forme, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky pre seniorov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre seniorov prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Od prvého dňa platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok so stravovacími zariadeniami v mieste sídla objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej poukážky | € | 5,00 | ||
predpokladané množstvo | ks | 7266 | ||
odmena dodávateľa | % | 0,3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu používaných pre tlač cenných papierov |
stravná poukážka musí obsahovať | rok platnosti stravnej poukážky |
knižná väzba | viazané po 6 ks |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa. |
Dodávateľ musí disponovať uzavretými zmluvami so stravovacími zariadeniami, zariadeniami rýchleho občerstvenia, obchodov s potravinami, reštauráciami a pod. pre odber stravy na základe akceptovania ponúkanej stravovacej poukážky na území mesta Nové Zámky v minimálnom počte 61. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť do 3 pracovných dní od zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv zoznam týchto prevádzok v meste Nové Zámky, v ktorom uvedie názov a adresu sídla prevádzky. |
Objednávateľ vyžaduje predloženie vzoru ponúkanej stravnej poukážky so zapracovaním všetkých požiadaviek (vrátane požadovaného spôsobu balenia). Dodávateľ sa zaväzuje predložiť do 3 pracovných dní od zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv "VZOR SPECIMEN", resp. ako návrh pre zadanie do tlače vrátane uvedenia popisu ochranných prvkov. |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodanie stravných poukážok bez poštovného a balného, poistenia, storno poplatkov za vrátenie alebo výmenu, distribúciu stravných poukážok, dane, ktoré sú výdavkom dodávateľa. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli , že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z tohto zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit a celkový počet stravných poukážok. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | do 31. 12. 2022 |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 30 dní po ukončení ich platnosti |
Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
10.11.2021 12:00
7 266,00 ks
36 330,00
36 330,00
Dodávateľ musí disponovať uzavretými zmluvami so stravovacími zariadeniami, zariadeniami rýchleho občerstvenia, obchodov s potravinami, reštauráciami a pod. pre odber stravy na základe akceptovania ponúkanej stravovacej poukážky na území mesta Nové Zámky v minimálnom počte 61. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť do 3 pracovných dní od zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv zoznam týchto prevádzok v meste Nové Zámky, v ktorom uvedie názov a adresu sídla prevádzky. Objednávateľ vyžaduje predloženie vzoru ponúkanej stravnej poukážky so zapracovaním všetkých požiadaviek (vrátane požadovaného spôsobu balenia). Dodávateľ sa zaväzuje predložiť do 3 pracovných dní od zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv "VZOR SPECIMEN", resp. ako návrh pre zadanie do tlače vrátane uvedenia popisu ochranných prvkov. Požaduje sa, aby v momente uzavretia zmluvy bol Dodávateľ zapísaný v Registri partnerov verejného sektora.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.09.2021 09:28
04.10.2021 09:00
04.10.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.09.2021 10:09 - Vstupná ponuka | 36 330,00 | € | Cena s DPH |
21.09.2021 16:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 329,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: