• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2021 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.09.2021 10:41
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.09.2021 10:55

Detail zákazky Z202118692

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2021 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.09.2021 10:41
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.09.2021 10:55

Základné údaje

Z202118692

OF-241682

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5949033

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Balená pitná voda

pitná voda, balená pitná voda

  • 15981200-0 - Sýtené minerálne vody
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Balená minerálna pitná voda
Funkcia
Balená minerálna pitná voda
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
balená minerálna voda, pitná, neochutená, jemne sýtená 0,5l ks 900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálna doba trvanlivosti minimálne 12 mesiacov od dátumu dodania tovaru
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Miesto plnenia - Bratislava
Termín na dodanie tovaru bude do 24.9.2021 do 14:00 hod
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy
Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľov
Faktúru doručiť s tovarom na miesto plnenia
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Kritérium je najnižšia cena
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmet zákazky
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania, čerstvý a zdravotne nezávadný
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, nesplnenia technických vlastností (Minimálna doba trvanlivosť 12 mesiacov od dátumu dodania tovaru) neprevziať zásielku.
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Minimálna doba trvanlivosti minimálne 12 mesiacov od dátumu dodania tovaru
Navrhnutá hodnota Minimálna doba trvanlivosti minimálne 10 mesiacov od dátumu dodania tovaru

štandardne majú minerálne vody dobu trvanlivosti 12 mesiacov. Teda keď sa vyrobí je nezvyčajné, že by sa hneď distribuovala a teda nie je možné dodržanie tejto podmienky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

27.09.2021 08:00 — 27.09.2021 10:00

900,00 ks

441,00

367,50

Kontaktovať objednávateľa pred dodaním tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.09.2021 09:30

24.09.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.09.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 120
 36
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.09.2021 16:57 - Vstupná ponuka 441,00 € Cena s DPH
22.09.2021 11:49 - Najvýhodnejšia ponuka 440,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS