• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2021 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2021 13:31
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2021 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2021 15:05

Detail zákazky Z202118656

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2021 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2021 13:31
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2021 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2021 15:05

Základné údaje

Z202118656

OF-241607

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5957484

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

370337075

Biuro Usług Technicznych Krzysztof Nowicki

hr. Jana Potockiego 97, Łężany, 38-423, POL

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Exteriérové betónové odpadové koše na komunálny odpad_70

Exteriérové odpadové koše

  • 39224340-3 - Koše
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Exteriérový odpadový kôš - 4 hranný
Funkcia
Snímateľný kovový kryt bez popolníka povrchovo ošetrený voči korózii.
Montážny materiál na ukotvenie košov, kotvenie do betónu, asfaltu alebo zeminy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
4 hranný odpadkový kôš z vymývaného betónu v počte 900 ks s príslušenstvom ks 900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4 hranné telo koša z vymývaného betónu
Vložka: pozinkovaný plech s otvorom na odtok vody, vložka povrchovo ošetrená voči korózii. min 70 litrov
Snímateľný kryt s logom Petržalky vytvoreným vodným lúčom alebo laserom, alebo ekvivalentným spôsobom. Logo Petržalky na snímateľnom oceľovom kryte vo veľkosti: 10cm x 10cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín a konkrétne miesta dodania a umiestnenia predmetu zmluvy, 1x mesačne v počte min. 70ks
Počas plnenia predmetu Zmluvy bude dodávateľ na požiadanie informovať objednávateľa o postupe pri plnení predmetu zmluvy a upozorní Objednávateľa na prípadné zistené nepredvídateľné skutočnosti, pričom súčasne navrhne ich možné riešenie.
Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním tovaru a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
Lehota dodania, v rámci ktorej je dodávateľ povinný dodať tovar, je do 10 pracovných dní odo dňa prijatia záväznej objednávky.
Dodanie tovaru objednávateľ potvrdí podpísaním dodacieho listu. Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za vady dodaného tovaru.
Dodávateľ zabezpečí kompletné služby súvisiace s dodaním tovaru ( t.j. najmä jeho vyloženie na miesto určenia výlučne vlastnými technickými a personálnymi kapacitami). Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného dodávateľom.
Úhrada ceny za jednotlivé čiastkové plnenia predmetu zmluvy, na základe písomných objednávok, bude realizovaná priebežne na základe samostatného daňového dokladu – faktúry. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy na základe jednotlivých objednávok, odsúhlasených a potvrdených oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom.
Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
V prípade, ak dodávateľ opakovane t.j. viac ako trikrát, dodá tovar vadne t.j. dodá tovar podľa predchádzajúcej vety, objednávateľ bude považovať túto skutočnosť za podstatné porušenie zmluvných podmienok a vyhradzuje si právo na odstúpenie od zmluvy.
Doodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má za to, že s reklamáciou súhlasí.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a zároveň predloží e-mailovú adresu pre zasielanie objednávok, resp. nahlasovanie reklamácií - zasielanie správ o vadách tovaru).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

900,00 ks

232 560,00

193 800,00

Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ objednávateľovi podrobný položkový rozpočet a špecifikáciu ponúkaného tovaru, harmonogram dodávok.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.09.2021 12:42

29.09.2021 13:31

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.09.2021 13:46

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 71
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.09.2021 19:22 - Vstupná ponuka 232 440,00 € Cena s DPH
17.09.2021 19:22 - Najvýhodnejšia ponuka 232 440,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS