00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
370337075
Biuro Usług Technicznych Krzysztof Nowicki
hr. Jana Potockiego 97, Łężany, 38-423, POL
Exteriérové betónové odpadové koše na komunálny odpad_70
Exteriérové odpadové koše
Tovar, Služba
1. Exteriérový odpadový kôš - 4 hranný
|
|
---|---|
Funkcia |
Snímateľný kovový kryt bez popolníka povrchovo ošetrený voči korózii. |
Montážny materiál na ukotvenie košov, kotvenie do betónu, asfaltu alebo zeminy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4 hranný odpadkový kôš z vymývaného betónu v počte 900 ks s príslušenstvom | ks | 900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
4 hranné telo koša z vymývaného betónu | |
Vložka: pozinkovaný plech s otvorom na odtok vody, vložka povrchovo ošetrená voči korózii. | min 70 litrov |
Snímateľný kryt s logom Petržalky vytvoreným vodným lúčom alebo laserom, alebo ekvivalentným spôsobom. Logo Petržalky na snímateľnom oceľovom kryte vo veľkosti: | 10cm x 10cm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín a konkrétne miesta dodania a umiestnenia predmetu zmluvy, 1x mesačne v počte min. 70ks |
Počas plnenia predmetu Zmluvy bude dodávateľ na požiadanie informovať objednávateľa o postupe pri plnení predmetu zmluvy a upozorní Objednávateľa na prípadné zistené nepredvídateľné skutočnosti, pričom súčasne navrhne ich možné riešenie. |
Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním tovaru a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
Lehota dodania, v rámci ktorej je dodávateľ povinný dodať tovar, je do 10 pracovných dní odo dňa prijatia záväznej objednávky. |
Dodanie tovaru objednávateľ potvrdí podpísaním dodacieho listu. Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za vady dodaného tovaru. |
Dodávateľ zabezpečí kompletné služby súvisiace s dodaním tovaru ( t.j. najmä jeho vyloženie na miesto určenia výlučne vlastnými technickými a personálnymi kapacitami). Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného dodávateľom. |
Úhrada ceny za jednotlivé čiastkové plnenia predmetu zmluvy, na základe písomných objednávok, bude realizovaná priebežne na základe samostatného daňového dokladu – faktúry. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy na základe jednotlivých objednávok, odsúhlasených a potvrdených oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
V prípade, ak dodávateľ opakovane t.j. viac ako trikrát, dodá tovar vadne t.j. dodá tovar podľa predchádzajúcej vety, objednávateľ bude považovať túto skutočnosť za podstatné porušenie zmluvných podmienok a vyhradzuje si právo na odstúpenie od zmluvy. |
Doodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a zároveň predloží e-mailovú adresu pre zasielanie objednávok, resp. nahlasovanie reklamácií - zasielanie správ o vadách tovaru). |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
900,00 ks
232 560,00
193 800,00
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ objednávateľovi podrobný položkový rozpočet a špecifikáciu ponúkaného tovaru, harmonogram dodávok.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.09.2021 12:42
29.09.2021 13:31
29.09.2021 13:46
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.09.2021 19:22 - Vstupná ponuka | 232 440,00 | € | Cena s DPH |
17.09.2021 19:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 232 440,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: