Z202118599
OF-240893
zrušená
00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
Počítačový spirometrický systém
spirometer
Tovar
1. Počítačový spirometrický systém
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nového, nepoužívaného spirometra s príslušenstvom vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility s laboratórnymi produktami, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa. |
. Využitie: k funkčnému vyšetreniu pľúc, pre stanovenie spirometrických para,etrov dôležitých pre diagnostiku pľúcnych ochorení, monitorovanie priebehu ochorenia, posudzovanie liečby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počítačový spirometrický systém | systém | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- musí spĺňať prísne kritériá na vykonanie spirometrického vyšetrenia | vyžaduje sa |
- súčasťou systému intuitívny diagnostický software v českom jazyku, ktorý je v súlade s aktuálnymi ATS a ERS kritériami | vyžaduje sa |
- možná prevádzka stacionárne s pevne umiestneným PC | vyžaduje sa |
Súčasťou systému: | integrovaný BTPS modul Ambistik, polohovateľný statív |
- rozmery (v x š x h) | cca 100mm x 244mm x 357mm |
- hmotnosť | do 9kg vrátane statívu |
- druh snímača | diferenciálny tlakový snímač |
- rozsah merania | +- 16 l/s |
- mŕtvy priestor | < 20ml |
- citlivosť prietoku | < 1ml/s |
- vzorkovacia frekvencia | 125 Hz |
- presnosť | +- 3%, alebo 20 ml/s |
- objem | 0-20 l |
- objem presnosť | +- 3%, alebo 50 ml/s |
- ústny tlak: princíp merania | semiconductor |
- ústny tlak: rozsah merania | +- 0.25 kPa |
- ústny tlak: presnosť | 1% FS |
Certifikáty a normy: | DIN EN ISO 23747; DIN EN ISO 9001; DIN EN 13485 |
Referenčný produkt: | PFTstik - spirometrický systém |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom, poštou alebo osobne kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. zoznam tovarov podľa jednotlivých položiek s uvedením názvu výrobcu tovaru, katalógového čísla tovaru a v prípade ekvivalentných tovarov aj špecifikáciu, príp. ďalšie informácie a dokumenty v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či ekvivalentné tovary spĺňajú požadované funkčné a technické špecifikácie (u ekvivalentných tovarov dodávateľ v zozname uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar), |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.3. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 3 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky objednávateľa, pričom v prípade potreby vyskúšať vzorky ekvivalentných tovarov lehota na oznámenie rozhodnutia o vhodnosti či nevhodnosti ponúkaného ekvivalentu sa primerane predĺži podľa prevádzkových možností objednávateľa, ale najviac na 10 pracovných dní, alebo |
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, príp. vzoriek, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
6. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
7. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
9. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
10. Ustanovenia zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, vzťahujúce sa na Elektronické trhovisko, ako aj ustanovenia prvej časti OPET (Trhový poriadok) žiadnym spôsobom neumožňujú komunikáciu verejného obstarávateľa s Dodávateľmi počas zadávania zákazky, teda v čase od vyhlásenia zákazky po jej ukončenie (teda automatizované uzavretie zmluvy). V zmysle uvedeného a v súlade s princípmi verejného obstarávania, najmä princípom rovnakého zaobchádzania a nediskriminácie hospodárskych subjektov (Dodávateľov), ... |
10.1. ...verejný obstarávateľ po vyhlásení zákazky nemôže a nebude komunikovať a poskytovať Dodávateľom akékoľvek informácie, vzťahujúce sa k predmetnej zákazke. |
11. V prípade, ak máte za to, že Opisný formulár / Objednávkový formulár zákazky neobsahuje úplný, nestranný a jednoznačný opis predmetu zákazky a podmienky jeho plnenia / dodania, je potrebné v súlade s článkami VI, VIII a IX prvej časti OPET (Trhový poriadok) uplatniť rozpory v príslušnej lehote pred samotným vyhlásením zákazky. |
Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
22.09.2021 13:00 — 15.10.2021 12:00
1,00 sada
8 710,00
8 710,00
Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.09.2021 10:34
20.09.2021 11:00
20.09.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.09.2021 10:02 - Vstupná ponuka | 8 707,52 | € | Cena bez DPH |
20.09.2021 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 707,52 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: